Thuis uitnodigen of niet

Discussion in 'Peuter en kleuter' started by lennylenn, Jun 20, 2013.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. lennylenn

lennylenn Niet meer actief

Mijn zoontje wordt 16 juli 4. Maar we vieren het zaterdag 13 juli

Nu heeft hij een vriendje op de creche die al 4 is en hij nu ziet als hij van school komt en naar de bso gaat ( bso zit naast de creche). Zijn vriendinnetje wordt ook 4 in juli... Dat is zijn grote liefde.

Is het raar als ik die twee kindjes op zijn berjaardag uitnodig? Als het weer het toelaat mogen ze een waterbalonnen gevecht in de tuin houden. Het is dan van 1300 tot 1600 met wat nichtjes en neefjes erbij.

Kan dat of is het te jong? Ze wonen ook hier in de buurt en de ouders ken ik wel

2. Lady7

Lady7 Niet meer actief

Leuk toch juist :)

3. Danabelle

Danabelle Fanatiek lid

Jan 3, 2008
    2,495
    0
    0
    Natuurlijk kan dat. Ik zou zelf wel aangeven dat de ouders erbij mogen blijven als ze dat willen.

4. pien25

pien25 Fanatiek lid

Dec 2, 2008
    1,272
    0
    0
    Zeker doen! Super leuk juist.

5. Biccy

Biccy Fanatiek lid

Jul 28, 2008
    2,056
    14
    38
    Ierland
    Ja, leuk :)
    Hier nodigen we ook al kindjes uit, ouders ook :)

6. Saskia78

Saskia78 Niet meer actief

Hier doen we dat eigenlijk altijd wel.
    Kindjes van school gaan meetsal op het kinderfeestje...
    Maar we nodigen bijv ook altijd het meisje waar ze op kdv veel mee speelde altijd uit. Die komt dan gezellig met d'r moeder en zusje.
    En ook iemand die ik ooit via internet leerde kennen met een zoontje van dochtersleeftijd komt ook altijd.
    En dochterlief vraagt zelf niet om de ouders natuurlijk maar die zijn ook gewoon welkom.

Vermoed dat er dit jaar voor het eerst een meisje van school op zowel d'r grote mensen verjaardag als op de kinderfeestje gaat komen.
    De dames zijn onafscheidelijk namelijk :)

7. lennylenn

lennylenn Niet meer actief

Ah mooi! Ik zal idd aangeven dat de ouders ook
    Mogen blijven

Share This Page