Hallo, Ik heb een zoontje van 2.5 jaar die nog best veel kwijt, shirtjes zijn zo nat. Nu viel het zelf niet meer zo op, was er gewend aan geraakt. Maar hoor de laatste tijd toch vaak, heeft hij nog niet alle tanden? Heeft hij last van zijn amandelen? Is het raar dat hij op deze leeftijd zoveel speeksel produceert? Weet of het ermee te maken heeft, maar hij heeft wel een speen, alleen 's nachts. Was benieuwd naar andere ervaringen van moeders.
Mijn dochter heeft dat ook wel lang gehad en had al lang alle tanden en kiezen. Verder nergens last van.
Mijn zoontje kwijlt ook heel veel... Hij heeft ook alleen s nachts een speentje. Ik was al van plan om het a.s. Maandag aan de KNO arts tevragen.
Hier heeft mijn dochter het heel lang gehad. Er zijn truukjes om de mondspieren sterker te maken, maar uiteindelijk bleek het hier toch om de amandelen te gaan.
Hier ook heel lang gehad, en pas denk zo een half jaartje over! Hij is nu 5 1/2. Hij heeft het soms nog als hij zich concentreert dat zn mondje open staat en dan kwijl eruit loopt