Oh oh die voeten!

Discussie in 'De lounge' gestart door Antares, 2 mei 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Antares

Antares VIP lid

17 nov 2008
    19.894
    3
    38
    Oke...nu was het al zo dat ik voor mijn 2de zwangerschap een schoenmaat groter moest kopen......hel!! Ik zat ergens tussen de 41 en 42 in bij passen. Als ik mijn voeten liet meten kwam het op iets minder als 41....maar bij de meeste schoenen kon ik ze echt niet aan krijgen als het 41 was.

Nu weten jullie vast wel dat schoenen vinden in maat 42 moeilijk is!!! Tenminste ik vind van wel, en laat staan paar jaar terug!!!

Ik droeg en draag dus altijd......sportschoenen, maar zelfs daar voor kon ik niet slagen in de gewone winkels. Want heel stom, gaan de vrouwen schoenen maar sporadisch tot maat 42 :$ :( Euh...dus ik heb 4 jaar terug een paar schoenen gekocht en die waren nu echt aan vervanging toe...ze waren toen bijna 200 euro, want ik moest ze kopen in een speciaal zaak!! (sportschoenen, want gewone kon ik niet vinden)

Maar nu blijkt, mijn schoenen zaten gaten in!! Ik moest dus weer op zoek.....heb het nog enkele maanden uitgesteld want maat 42 is zo moeilijk......maar sta ik daar pas een maat 42 schoen...auw auw auw! Veel te krap.

blijkt na meten dat ik dus bijna 42 meet....wat uit komt op bijna 43 in schoenen nu!! :(

Ik ben uiteindelijk geslaagd in een winkel voor gewone schoenen!! omdat ze .......xxl schoenen verkopen! Was blijkbaar nieuw, en ik blij want ze gingen tot maat 44 voor vrouwen en nu heb ik leuke schoenen die passen! Ik moest echt maat 43 dus....

Zijn er meer vrouwen die na zwangerschappen grotere voeten hebben gekregen? Of eigenlijk er mee op zijn gezadeld? En nog iets, zijn er ook vrouwen met maat 43 of 42, hoe vinden jullie leuke schoenen? Ik zou dus graag ballerina's willen, maar die zijn er niet in deze maat te krijgen helaas...tenminste heb ze nog niet kunnen vinden!

Groetjes,
    Miranda

2. edelweiss

edelweiss VIP lid

24 jan 2013
    7.328
    474
    83
    Hier wel grotere voetjes na 3 zwangerschappen maar nog steeds in de normale lijn.

3. Antares

Antares VIP lid

17 nov 2008
    19.894
    3
    38
    lucky you! Maar dus ook grotere voeten, nieuwe schoenen moeten kopen?

4. Nic1976

Nic1976 Fanatiek lid

27 okt 2009
    4.545
    732
    113
  5. Imensa

Imensa Niet meer actief

Ik heb nu toch ook wel 39 nodig. 38,5 zou perfect zijn maar dat is er helaas weinig

6. blijzwanger

blijzwanger Fanatiek lid

19 jan 2014
    1.832
    35
    48
    Utrecht
    nee mijn voeten zijn ietsje gekrompen sinds mn zwangerschap! :p heel vaag..

7. Antares

Antares VIP lid

17 nov 2008
    19.894
    3
    38
    jawel, keuze genoeg. Maar ik pas ze eerst voordat ik koop....Hou niet zo van terug sturen..... :)

En ik voel en bekijk een schoen graag ;) Zo ook met schoenen voor de kinderen.

online schoenen kopen is niets voor mij, als ik weet wat ik koop bijvoorbeeld door het in de winkel te bekijken dan misschien wel.

gekke tik...hihi

en je hebt gelijk, tegenwoordig is het niet zo moeilijk meer heb ik idd gezien door de xxl collectie in de winkel!

Maar 5 jaar terug was dat nog niet zo hoor....;)

8. Antares

Antares VIP lid

17 nov 2008
    19.894
    3
    38
    och kan dat ook!

Handig, zijn ze echt korter geworden of zijn je voeten iets minder hoog geworden ofzoiets?

9. Antares

Antares VIP lid

17 nov 2008
    19.894
    3
    38
    ja ik zit er ook tussenin vaak ...ene schoen past wel, andere schoen weer net niet...

zooo vreemd.

10. Tutu

Tutu Fanatiek lid

30 jun 2013
    1.089
    0
    36
    Vrouw
    Noord Brabant
    Ik heb nog niets gemerkt van groeiende voeten :p Maar dat kan nog komen, dus.

Ik heb maat 40 en das op zich goed te doen met schoenen kopen. Klopt het dat ze bij bijvoorbeeld een Scapino ook tot maat 43/44 gaan bij de damesschoenen? Of heb ik dat gedroomd... :)

11. Antares

Antares VIP lid

17 nov 2008
    19.894
    3
    38
  12. Tutu

Tutu Fanatiek lid

30 jun 2013
    1.089
    0
    36
    Vrouw
    Noord Brabant
    Pff, nee das een beperkte keuze inderdaad... Dan heb ik het toch gedroomd, denk ik :) Sorry!

13. Esmaralda

Esmaralda Fanatiek lid

8 nov 2009
    4.023
    10
    38
    Vrouw
    Somewhere
    Ik ben 'gezegend' met maat 44 :);)

Ga eens bij van Haren kijken. Ik heb daar 2 paar ballerina's weg. Heel goedkoop en ik heb ze denk ik al 2 jaar. Dus ze zijn ook wel goed.
    Ze hebben daar allerlei soorten schoenen, ik heb er zelfs pumps weg haha
    Ze hebben een webshop, maar in de winkel heb je meer kans.
    Je moet dan zoeken naar de schoenendozen met een sticker erop. XXL of grotere maten staat er dan op.

Als je betere kwaliteit wilt, moet je naar schuurman schoenen gaan (hebben ook een webshop, maar in de winkel heb je meer keuze.)
    Die heeft echt leuke en moderne schoenen tot maat 46 voor vrouwen!
    Ik slaag daar nu elke keer weer.

14. Bootsje

Bootsje Fanatiek lid

12 jul 2013
    1.228
    0
    36
    ik had altijd maat 44!
    na 2 zwangerschappen is dit 45/46

dit is pas moeilijk om schoenen te vinden..

maat 43 krijg je bij van haren en bij durlinger..

speciaal zaken zijn..
    stravers shoes in amsterdam
    beurskens in beek (limburg)
    in rotterdam zit er ook nog 1..

en voor de rest in duitsland..

kiki is een leuke duitse webwinkel

15. blijzwanger

blijzwanger Fanatiek lid

19 jan 2014
    1.832
    35
    48
    Utrecht
    ja ze zijn naar mijn idee korter geworden, ik merk het met pumps die ik voor mn zwangerschap droeg.. daar glij ik nu uit! en ik kan ze niet uitgelopen hebben want ik heb ze niet aangehad tijdens de zwangerschap.. verder hoef ik niet echt een maat kleiner te kopen hoor, het is echt een klein verschil waardoor ik wel net uit die pumps glij.. stom maar wel grappig dat dat kan:p

16. Antares

Antares VIP lid

17 nov 2008
    19.894
    3
    38
    Ben nu idd geslaagd bij van haren.

Oh dat is nog een vervelendere maat. Jeetje.

Mijn dochtertje heeft ook grote voeten. ... Nu al maat 34/35

17. Nataly1972

Nataly1972 Fanatiek lid

8 jun 2009
    4.279
    1.418
    113
    Vrouw
    consulent Wonen
    Hengelo
    Ik heb het precies andersom. Ik heb maat 36 en tegenwoordig begint het vaak pas bij 37. Dat is mij toch echt te groot.

18. blondi

blondi Fanatiek lid

3 sep 2010
    3.796
    1
    0
    Brabant
    Ik had altijd maat 40, nu geregeld maat 41. Het lijkt er wel op dat ze weer terug aan het krimpen zijn :p
    Vind het best jammer want mijn voeten zijn niet in verhouding met mijn lengte.
    Maar gelukkig hoor ik er nooit iets over dus misschien valt het niet op haha

19. Jo85

Jo85 Niet meer actief

Al.jaren geen problemen meer om schoenen te kopen.
    Ik heb maat 42/43 en een enorme schoenen collectie. Van pumps tot aan sportschoenen en van mooie leren laarzen met hakken tot sportieve laarzen.
    Met maat 42 moet je in het begin van het seizoen komen en niet in de uitverkoop zoeken.
    Vaak hebben ze dan 42 nog ruim staan.

20. lovewinnie

lovewinnie VIP lid

13 jan 2007
    16.251
    790
    113
    tilburg
    Ik kan bij van haren altijd prima slagen. Voor zwangerschappen paste 41 prima. Nu tegenwoordig is 41 toch echt te krap en pak ik 42.. Ik ben 1.80 lang dus grote voeten passen prima bij mijn :) al schrik ik nog steeds altijd als ik platte schoenen vast heb

Deel Deze Pagina