Fast 7

Discussie in 'Films, televisie en nieuws' gestart door Nina0812, 5 apr 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nina0812

Nina0812 Lid

4 mrt 2014
    79
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hee allemaal,

Even benieuwd ofhier nog meer Fast and Furious fans zijn?
    Gisteren Fast 7 gezien en wat een geweldige film weer!!
    Spanning, humor, emotioneel en super spectaculair!!
    Ben er nog van onder de indruk Hahah

Fijne. Paasdag!

2. MiMully

MiMully Fanatiek lid

18 jan 2013
    2.405
    5
    38
    Vrouw
    Kwaliteitsmanager
    Noorden van het land
    Hier was ik wel "fan", maar soory, deel zes was al bagger. En dat waren meer mensen met mij eens. De bioscoop liep letterlijk leeg.

Eerlijk? Ik denk dat ze nu wel profiteren van de dood van P.W. Mensen zijn toch nieuwschierig naar de film en hoe het opgelost is. Maar wij gaan niet heen.

3. Nina0812

Nina0812 Lid

4 mrt 2014
    79
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hahaha deel 6 vind ik ook geweldig ook al wat over the top misschien.
    Maar ieder zn ding hihi ;)

4. mimi83

mimi83 Niet meer actief

Wij hebben ze ook allemaal gezien , heerlijke films.

5. MyMiracle

MyMiracle Fanatiek lid

2 jun 2013
    4.657
    2.872
    113
    Waar mijn huis woont
    wij zijn gister ook naar 7 geweest. Was weer een goede film!
    Ik zie in de film totaal niet dat er van Paul Walker zijn dood geprofiteerd is en ik denk dat er niet veel meer mensen naar de film kijken nu hij dood is.
    Wel vond ik het vreemd en confronterend om naar hem te kijken.....telkens had ik zo'n 'wat vreselijk dat hij dood is' of 'kijk hem met dat kind, zijn eigen kind kan dit nooit meer met hem meemaken' en nog meer van die gedachten door mijn hoofd flitsen.

6. PrettyGreenEye

PrettyGreenEye Fanatiek lid

13 dec 2014
    1.858
    0
    0
    pas ontslaan omdat ik aan mijn kinderwens begon, n
    ham, limburg, belgie
    ik ben de film ook zondag gaan kijken.
    hij is weer zo geweldig als anders! :)
    maar ik vond het heel emotioneel op PW te zien spelen.. wist niet dat het me zo zou raken als een bekende stierf maar bij hem heb ik het echt moeilijk. ze hebben het super goed gedaan de makers van de film want je merkt echt niet tot wanneer PW zelf speelt of als het zijn broer is. zeer emotioneel einde en heb hier dan ook serieuze tranen laten vloeien :'( mooi gedaan..

7. Noenoe

Noenoe Bekend lid

14 okt 2010
    883
    33
    28
    Midden-Nederland
    Wij zijn gisteren ook geweest en ik vond t ook een zeer mooie film. En ook emotioneel, het einde raakte mij heel erg...

8. daphnev85

daphnev85 Niet meer actief

Hier eergisteren ook gaan kijken. Ik ben vanaf de eerste fast & furious grote fan, vooral van Paul Walker. Maar sorry, 7 was er compleet over. Stunts die gewoonweg niet haalbaar zijn, de film was ver van realistisch. Je kon het inderdaad niet goed zien dat het de broers van PW waren, uiterlijk dan toch niet, (enkel op het einde waar PW naast VD rijdt) maar ik heb wel opgemerkt dat veel van zijn scènes in een enorm donker decor gefilmd werden. Verder vond ik het een prachtig einde waar ik toch wel een traantje heb moeten wegpinken. Ik vind het nog altijd verschrikkelijk wat er hem overkomen is, voor mij was hij toch wel de mooiste vent op aarde :cool:

9. MZS

MZS Fanatiek lid

7 mrt 2014
    1.605
    0
    0
    Home sweet home
    ik wilde zo graag nog naar de bioscoop gaan voor de bevalling helaas niet gelukt
    nu maar wachten tot ik hem kan zien
    ben zo benieuwd

10. Warboel

Warboel Fanatiek lid

8 jan 2014
    3.541
    625
    113
    Ja... Wij zijn hier echte F&F-fans!

We lachen ons helemaal rot om 'The Rock' en Roman. Fast 7 hebben we nog niet gezien :(. Helaas nog geen tijd voor gehad, maar het gaat er zeker wel van komen hoor!

Volgens mij zijn de F&F-films de enige films waar man en ik het over eens kunnen worden ;).

11. sunshineS1976

sunshineS1976 Niet meer actief

12. sunshineS1976

sunshineS1976 Niet meer actief

Ik ga m vanavond eindelijk zien :D

13. chipje

chipje Bekend lid

11 mrt 2013
    655
    10
    18
    Hier gaan we vanavond. Ik ben een echte fan van pw en zo te lezen is het einde erg emotioneel ik zou het niet droog kunnen houden! Voor mij is pw ook de mooiste man op aarde wat is/was die man knap zeg wauw wist niet dat ik het zo moeilijk zou hebben met de dood van een acteur:(

14. Moli

Moli Niet meer actief

Het is idd wel een mooie film geworden.

15. Nora86

Nora86 Fanatiek lid

17 mrt 2006
    4.738
    0
    36
    Ik heb m gister gezien en ik vind m wel goed. Leuk dat over de top gedoe :D T einde is idd emotioneel..

Deel Deze Pagina