Ik word er soms een beetje gek van...

Discussie in 'De lounge' gestart door Saja87, 12 sep 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Saja87

Saja87 Niet meer actief

Ik heb een vriendin en deze vriendin heeft een kindje van 1 jaar.

De laatste tijd doet ze een beetje vreemd ( zal ff neer zetten wat ik bedoel met vreemd )

Eerst begon dit:

We zaten te praten over een 2e kindje.
    Zij zei nee ik hoef nog geen 2e wil eerst volop van mn dochter genieten. Waarop ik zei wij willen wel graag een 2e en we zien wel wanneer het raak is! Vervolgens is het volgens haar idd toch maar wel beter om een 2e te krijgen zodat de aandacht verdeeld kan worden..

Ik heb voor mijn zoon een Quinny zapp xtra gekocht omdat dit een fijne kleine wagen is. Nu vertelde ze mij dat ze die ook had gekoht nja prima! Ze stuurde me een foto en het bleek een andere wagen te zijn dus ik probeer haar dat uit te leggen ( Omdat ze hem 2e hands gekocht had en er dus misschien wel te veel voor betaald had aangezien ik dat niet wist ) Dus ze vroeg een foto van mijn wagen ik die gestuurd idd volgens haar zag hij er iets anders uit.
    Vervolgens was het volgens haar wel een Quinny Zapp xtra maar dan de special edition en er zijn er maar 50 van uitgebracht ( er stond bij dat het een titanium breeze was ) Maakt niet uit maar ga geen lul verhaal ophangen ik bedoel mijn gewone kinderwagen was ook een of ander goedkoop merkje boeit me echt niets!

Nu vertelde ik haar gister vol trots dat ik gestopt was met roken. Knap volgens haar en het ging haar niet lukken want ze kon dat toch niet volhouden. Nog geen minuut later stuurt ze dat ze ook al sinds die ochtend gestopt is met roken maar het niet wilde vertellen..:(:( Uhh oke..

En elke x zit ze dr kind de hemel in te prijzen hoe geweldig snel ze wel niet eens ( heel leuk maar daarbij zegt ze ook dat die van mij zwaar achter loopt omdat hij dat nog niet kan )
    Haar dochter loopt volgens haar al maar als ik daar kom zit en kruipt ze maar zodra ze dr staand neer zetten valt ze om.

Vanmorgen vertelde ze dus dat haar dochter van 1 jaar en 1 dag vannacht niet geplast heeft maar wel op de wc geplast heeft.. Daar achter aan Jaaaaa dat doet S. van jou niet he zie je wel dat ie achter loopt.

Ik ben in staat om haar eens flink de waarheid te zeggen maar aan de andere kant denk ik nee je bereikt er toch niks mee.

Maar ik word er KNETTERRRR gek van:)

2. Caruli

Caruli VIP lid

15 nov 2007
    31.699
    92
    48
    Zorgverlener
    Noord - Brabant
    Argg aan zulke heb ik ook een hekel!
    Vertel haar maar eens de waarheid meid.
    Wat een opschepster..
    Met zo iemand zou ik snel klaar zijn ;)

3. Vlinder1987

Vlinder1987 Fanatiek lid

14 dec 2010
    1.795
    0
    0
    Ik snap je gevoel wel! Vervelend dat je vriendin zo doet en al helemaal over je zoontje!!! Laat haar daar maar lekker over praten, je weet zelf hoe het zit!! Al snap ik hoe je je voelt!!!

Enne super dat je gestopt bent met roken!!!

4. ratatosk

ratatosk VIP lid

16 mrt 2010
    5.429
    5
    0
    Pff, haal adem en laat gaan.
    Gewoon geen contact mee zoeken.

5. Amfy

Amfy Niet meer actief

S achterlopen? HAHAHA laat me niet lachen wat een muts zeg! Weet je wat zij moet doen dat kind drinken geven.

dit geloof je zeker toch zelf niet

6. bosi333

bosi333 VIP lid

1 aug 2006
    37.264
    6.789
    113
    eeehhh

En dat is een vriendin?

Hoezo is ze je vriendin als haar gedrag je stoort?

Kinderachtig allemaal

7. Devilschase

Devilschase VIP lid

1 dec 2007
    21.155
    8.129
    113
    Generaal zonder leger.
    Flevoland
    Kind van 1 op de wc? Yeah right

8. Saja87

Saja87 Niet meer actief

Nouja omdat dit pas van de afgelopen weken is.

Daarvoor niet. Maar ga me er steeds meer aan irriteren:)

9. LuckyMommy

LuckyMommy Fanatiek lid

17 feb 2010
    3.632
    1
    38
    Overdag bij mijn kids, Avonden & weekenden werken
    Ow jeej een gevalletje die je met een tennis rakket je huis uit moet meppen:p
    Vraag haar is waarom ze het doet.. Ís het om zichzelf beter te voelen?

10. mamabri

mamabri Niet meer actief

Als ik zulke vrienden had, heb ik geen vijanden nodig. Ik zou er heeeeeeeeel rap mee klaar zijn. Afkappen die handel.

11. SeaShell

SeaShell Niet meer actief

Als je zo gek van haar word, waarom ga je dan nog met haar om, en bellen/smsen jullie elkaar zoveel?

Als ik "gek" van iemand word wil ik er niks mee te maken hebben en is het zeker geen vriendin

12. chila

chila Niet meer actief

Als je haar niet kwijt wil als "vriendin" zou ik haar er eens mee confronteren. Kijken wat ze zegt. Ontkent ze of word ze boos zou het mijn vriendin niet meer zijn!

13. Olifantje

Olifantje Fanatiek lid

25 sep 2008
    3.327
    298
    83
    Noem je dat een vriendin? :)
    Ik zou haar wel de waarheid vertellen dat het jou irriteert.
    En so what als een kindje achter loopt? De mijne kan niet blijven zitten als ik hem neerzet, maar er moet maar 1 iemand zijn die hem ermee gaat pesten dat hij dingen nog niet kan. Die krijgt een pak slaag. :D

14. Saja87

Saja87 Niet meer actief

Zoals je leest is dit iets wat pas sinds een week of 2/3 speelt.

Eerst dacht ik nog het waait wel over (kan ) Maar dat gebeurde dus niet. En ik bel of sms haar niet hoor.

Ze stuurt mij whatsappjes en ja soms stuur ik wat terug zoals gister over het roken.

En ik ben heel simpel iedereen verdiend een 2e kans. Ben niet snel klaar met iemand en ga dit ook echt wel met haar bespreken maar moest gewoon ff mn ei kwijt voor ik dingen tegen haar ga zeggen die ik eigenlijk niet meen;)

15. Nic1976

Nic1976 Fanatiek lid

27 okt 2009
    4.545
    732
    113
    Heb alleen jou verhaal gelezen ... mijn reactie prullenbak open en weg er mee. Dat noem je toch geen vriendin! Nog geen gesprek waardig lijkt me zo aan je post te zien.

Maar misschien ben ik wel heel kort door de bocht!

16. Adorable

Adorable Fanatiek lid

20 dec 2008
    2.601
    0
    0
    Huisvrouw
    Brussel, Belgie
    Het is mogelijk dat een kind van 1al op de wc een plasje doet, dat heb ik met eigen ogen gezien bij mijn buurmeisje, maar ik vind wel dat die vriendin van je overdrijft zeg, je bent eerder een uitzondering dan en gemiddeld kind. Maak je niet druk ze zal wel aandacht te kort krijgen.

Super knap van je trouwens dat je gestopt bent met roken!!!!

17. 24Mandy24

24Mandy24 Fanatiek lid

23 jul 2012
    3.499
    0
    36
    Haha gewoon jarloers voeld lekker toch :)

18. kippiekip

kippiekip Niet meer actief

Dat iemand jaloers op je is ?

Nou zoals TS het beschrijft zou ik het echt niet fijn vinden hoor.

19. Saja87

Saja87 Niet meer actief

Nou nee dit voelt niet lekker..

Alles behalve lekker!

20. Milujem

Milujem Niet meer actief

Ze liegt, is schijnheilig, een na-aper, vervelend, kwetsend.....

Wat wil je nog meer horen? Kappen met die handel.

Deel Deze Pagina