hoi meiden ik ben op dit moment zwanger van onze 3e nu ben ik benieuwd wanneer hij ongeveer gaat komen bij de 1e ging ik dik 2 weken overtijd.. hoe is het bij jullie gegaan kwam jullie 2e of 3e of.... kindje eerder of later dan de 1e?
onze eerste kwam 40.5 dagen onze tweede kwam 40.3 dagen... Ook ik nu afwachten of het goed blijft gaan en dan wanneer het kindje zin heeft om te komen.. Groetjes Catheleine
1e 38,5 2e 42,1 3e 40,5 4e 39,1 5e 41 Allemaal later dan de eerste dus haha. Succes met de laatste loodjes en een héél voorspoedige bevalling gewenst!
Nou, kans ik groot dat ik nog minimaal vijf daagjes geduld moet hebben gezien de resultaten van de poll tot heden...
De eerste is gehaald met 42 weken De tweede kwam spontaan met 41,1 weken De derder kwam spontaan met 40,3 weken Dus steeds een paar dagen eerder!!
Bij mij kwam de eerste met 39.4 en de 2e met 39.0 Dus eerder Ik hoop dat deze ook weer voor de 40 weken komt maar,goed je weet het maar nooit.
1e op de datum 40 weken 2e ingeleid met 38 weken 3e op de datum 40 weken ben benieuwd wat de 4e zou doen als die er hier ooit komt.
onze eerste kwam met 41+5 de 2e met 41+1, maar de bevalling is ingeleid ivm de grootte van onze jongen
De eerste kwam met 39+4 (de bevalling duurde erg lang, begon al een dag eerder). De tweede kwam 10 dagen overtijd! Pfff...