Jaaaa, hij mag er ondertussen wel komen toch? Morgen gaat het dan toch echt van start! 18.00 uur Polen tegen Griekenland 20.45 uur Rusland tegen Tsjechië Zaterdag om 18.00 Nederland tegen Denemarken! Ik ga toch wel proberen zoveel mogelijk wedstrijden te kunnen kijken. Wie is er nog meer zo fanatiek? Drop hier je voorspellingen, commentaar tijdens de wedstrijden enz!
Ik heb er zo'n zin in!!! En ik ben een mega optimist Nederland gaat sowieso winnen dit jaar En Nederland- Denemarken word 3-1
ja!!!!!! om gewoon voetbal geef ik geen bal ( hahaha) maar dit vind ik bereleuk! goed idee dit topic.
Gewoon voetbal kijk ik niet, maar kan echt niet wachten tot het EK begint! Kijk alle wedstrijden die ik maar kan zien.
Ik ga het ook volgen. Ik ben altijd best fanatiek met WK/EK, rest van de tijd interesseert voetbal me niks
Ik heb er ook erg veel zin in, maar ben niet zo heel optimistisch. Ik wacht de poule af en als we daar doorkomen durf ik rustig te zeggen dat we gaan winnen.
De vlaggetjes hangen buiten, de kleding ligt klaar ik heb er zin in. Ga ook zoveel mogelijk wedstrijden kijken maar Nederland mis ik er geen 1 van. Oh en nederland-denemarken --> 2-1
ja ik ga het volgen, gewoon voetbal intreseert me niet maar dit is altijd leuk! overal versieringen e.d. gewoon heerlijk gezellig met zijn allen. volgende week ga ik op vakantie naar Duitsland, e heb de oranje vlaggetjes ingeslagen. zal ons vakantie huisje oranje maken
Ja leuk! Ga ook zoveel mogelijk kijken! Als nl. Speelt in m'n bavariajurk ! Voetbalpoule op m'n werk ingevuld! 2 jaar geleden gewonnen van een stuk of 40 kerels haha!
Whieee zin in! Huis versierd, artikelen in huis en hophop gas dr op Nederland- Denemarken, ik zeg 3-1. Oleeeeee oleoleoleeeeee.
Jaaaa, leuk, hier ook een echte vrouw: voetbal interesseert me normaal gesproken geen zier, maar EK's en WK's zijn superleuk. Nederland - Denemarken = 2-1