Ik ben thuis bevallen en doe het morgen opnieuw als dat zou kunnen. Ik vond het heerlijk dat ik mijn eigen gang kon gaan al had ik pas heel laat door dat ik weeen had. Heb een bevalling meegemaakt in het ziekenhuis en vond dit persoonlijk niet geweldig maar ik hoefde daar ook niet te liggen.
ik ben allebei de keren in het ziekenhuis bevallen. bij de eerste was dit een bewuste keuze en wat was ik daar blij mee. doordat ik een fluxus kreeg ging het allemaal ineens snel slechter en in het ziekenhuis konden ze meteen handelen. terwijl als ik thuis was bevallen had het er niet zo florisant voor me uitgezien. bij de 2e mocht ik dus ook niet kiezen. weer hetzelfde verhaal alleen dit keer de helft van de vorige keer dus viel voor mij nog mee.
Dit word mijn eerst bevalling, en wil graag thuis bevallen. Lijkt me heerlijk, eigen bed, eigen douche. Niet meer over straat heen hoeven, auto in, auto uit. etc.
Ik wilde juist absoluut NIET thuis bevallen en dat zal ik ook deze keer niet gaan doen, ze waren allemaal vreselijk lief in het ziekenhuis en als alles goed gaat mag je zo weer naar huis en mocht er tijdens de bevalling iets niet goed zijn ben je meteen aan het hoogste adres dus ook deze keer beval ik weer gewoon daar