Ha meiden, heb sinds een klein uurtje constante menstruatiepijn, kunnen dit weeen zijn? De pijn is dus niet als een golf en er is geen pauze. Wil de verloskundige eigenlijk niet bellen hiervoor.... Zal dit gewoon voorwerk zijn of kan dit doorzetten in weeen? Herkent iemand dit? Bedankt! p.s. heb al ruim 2 cm ontsluiting dus ben extra op mijn hoede.
Bij mij was dat rond 35 ook heel erg. Het was bij mij alleen voorwerk. echte weeën voelden bij mij heel anders.
denk niet dat het weeen zijn.. want die komen en gaan echt met een piek. Is je buik hard? ben je soms te druk geweest? ik zou bij twijfel dus wel even de VK bellen, beter 1 keer overbodig bellen dan 1 keer te laat.
denk zelf ook niet dat het weeen zijn omdat de pijn er bijna constant is! ik lees overal dat je bij echte weeen steeds een pauze hebt. was gewoon even benieuwd naar jullie mening. wil de vk niet bellen omdat ik laagdrempelig moet worden ingestuurd naar het zh, als ik bel dan stuurt ze me waarschijnlijk gelijk weer in. (heb vorige week al paar dgn in zh gelegen) Natuurlijk neem ik geen risico en zal ik echt wel bellen als de pijn erger word of als ik het niet meer vertrouw! Heb vandaag wel redelijk veel gedaan dus kan zeker ook daardoor komen. Jullie herkennen het dus niet als begin van de bevalling?
Ik heb het al vanaf zaterdag.. en helaas ook nog geen baby..Dus in mijn geval gewoon voorwerk. Maar zoals gezegd beter een keer te veel bellen als te weinig!
vannacht bijna niet geslapen. Werd om 01.30 wakker van verschrikkelijke krampen die kwamen en gingen maar niet heel regelmatig. om 02.30 maar in bad gegaan, hier werd het wel minder van maar de krampen bleven. Uiteindelijk weer terug naar bed gegaan, veel liggen draaien maar ook nog wel wat geslapen. Weet niet zo goed of ik mijn vk moet bellen over deze nacht of niet? ben vandaag 36 weken dus in principe nog te vroeg. Vanmorgen weer bloederig slijm verloren maar dit is niet echt nieuw voor mij, ben de slijmprop al even kwijt namelijk. bedankt voor de reacties
Ik zou nu toch echt even bellen hoor. Dit klinkt toch behoorlijk serieus. Heb je nu nog last van de krampen?
Zeker even bellen meid!Zeker als je al ontsluiting hebt!Beter 10 x teveel als 1 keer te laat,daar zijn ze voor en het geeft jou ook wat meer rust! Sterkte!
de krampen zijn nu zo goed als weg, daarom twijfel ik. Denk eraan om zh te bellen ipv mijn verloskundige omdat zij mij zeker gelijk instuurt. Stel dat ik vannacht wat meer ontsluiting heb gekregen maar het is nu weer rustig... is het dan nodig dat ik bel? Maak mezelf nog niet heel erg ongerust eigenlijk.
Was je kleine al wel ingedaald? Want ik heb ook daaaagen met dit gevoel gelopen toen dat aan de gang was, namelijk...
kleine is al helemaal ingedaald... bel nu voor de zekerheid toch maar even naar het zh. ben natuurlijk pas 36 wkn
Succes, ik zou zeker even bellen. Al hoef je alleen maar even aan de CTG en kijken ze even naar de baby. Dan weet je iig zeker dat het goed zit!
heb gebeld, als het nu rustig blijft is er niet zoveel aan de hand. Ze geeft aan dat het gewoon flink aan het rommelen is!! begin me wel steeds drukker te maken om de bevalling, had vannacht al behoorlijk pijn! bedankt voor de reacties en ik zal hier wel weer schrijven als het toch veranderd! over dat bloederige slijm: de slijmprop wordt steeds weer opnieuw aangemaakt maar omdat ik al ontsluiting heb, valt dit er gelijk weer uit... Fijne dag
ook gewoon ''s nachts bellen hoor! als je bijvoorbeeld vannacht weer zo'n pijnlijke nacht hebt.. gewoon bellen..
vind het zo vervelend om iemand uit zijn bed te moeten bellen! Maar ga het toch doen als het vannacht weer zo erg is!
Ja je moet niet afwachten gewoon bellen! Het gaat wel om jou en je kindje. Heel veel succes en sterkte. Liefs
daar zijn ze voor hoor en ach.. het word toch vergoed door de verzekering heb je gelijk een beetje profijt van je premie
en hoe is het nu ? ik heb ook last van dat menstruatie-achtige gevoel, ben vrijdag 38 weken, maar mijn klein is nog niet volledig ingedaald. Hopelijk heeft het daarmee te maken en is de bevalling nog niet begonnen. (ben met de 1e ook met 38 weken bevallen). Vrijdag moet ik weer naar de Vk dus ik ben benieuwd.