Hoi dames, Iemand van jullie ervaring met een voetreflexmassage nadat je overtijd liep? Positief of negatief ben erg benieuwd Groetjes
Weet dat je door bepaalde zones in je voeten een bevalling kan opwekken ! In vroege stadium een miskraam. Daarom laat ik ook echt niemand aan mn voeten zitten totdat ik 38/39 weken ben ofzo
Ik ga het deze of volgende week proberen even kijken wanneer ze tijd heeft. Ik ben ruim 38 weken zwanger maar volgens de verloskundige geen reden om het niet te proberen. Baby is ready to go. Baat het niet heb ik een lekkere massage gehad
Ik heb t 2x gedaan, geloof met 39+5 en 40+4 ofzo. Ik vond het heerlijk, maar heeft bij mij helaas niet geleid tot een baby haha. Ik zou t deze keer wel weer doen hoor, t kan geen kwaad, bij mij werd t vergoed door de verzekering en wie weet helpt t wel
Met 39/5 voetzool reflex massage, snachts vliezen gebroken en relaxed bevallen. Of het door de massage kwam, geen idee.... vond de massage verder niet super relaxed ofzo Succes en zou zelf denken baat het niet dan schaadt het niet
Vanmorgen geweest... Had me er meer van voorgesteld maar was wel fijn . Tot nu toe geen effect (had ik ook niet echt verwacht, maar toch stille hoop )
Haha heb ik gedaan bij de tweede. Voelde me belachelijk! Vooral toen ze een kaars bij mijn kleine teen ging houden... ik hou er überhaupt niet van als mensen aan mijn voeten zitten.