pfff wanneer zetten die voor weeën nou is door

Discussion in 'De bevalling' started by Tinkerbell1987, May 5, 2013.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Tinkerbell1987

Tinkerbell1987 Fanatiek lid

Nov 22, 2010
    1,195
    548
    113
    Female
    Ik heb al een tijdje last van voorween maar sinds vrijdagmiddag helemaal blijft gewoon doorgaan en dan stopt het weer een paar uur om zo weer veder te gaan, soms zitten er echt pijnlijke tussen en dan 3, 4 achter elkaar en zakken ze weer af heel irritant wou dat ze deden doorzetten.

Wel had ik donderdag 1cm ontsluiting En een verweekte en dunne baarmoedermond.
    Dus nu afwachten tot de weeën doorzetten.

Donderdag middag en vrijdag middag trouwens ook in 2x de slijmprop verloren met wat bloed en sindsdien dus al onregelmatige en soms pijnlijke weeën die weer af knappen.
    Zeer vermoeiend dus haha.

Hoe ging dat bij jullie?

2. leeuw86

leeuw86 Fanatiek lid

Nov 10, 2009
    4,523
    0
    0
    die voorween zijn heel vervelend! je denkt dat dit het begin kan zijn maar helaas zet het dan weer niet door.. ik durfde er niet eens meer op te hopen haha

bij de 1e vanaf 36/37 weken flinke voorween, met 39,3 werd ik ingeleid, eindelijk wat was ik blij! ik had toen 2 cm en ze konden de vliezen direkt breken. die dag is ze nog geboren.

bij de 2e weer zoveel voorween, savonds ging ik dan met het idee naar bed "misschien zet het straks wel door en word ik wakker met flinke ween" dus niet... elke ochtend was er niks meer aan de hand en savonds begon het riedeltje weer opnieuw.

met 39,6 ging ik weer naar bed met voorween, maar ik hoopte er al niet eens meer op. die nacht werd ik wakker van echte ween en s'avonds is hij geboren.

nog even doorzetten meid, het is vervelend maar je lichaam is al bezig met voorbereiden.

3. Bri

Bri Niet meer actief

Bij mijn eerste wist ik niet wat voorweeën waren, daar zette het gelijk door.
    Maar bij mijn tweede heb ik vanaf 38 weken voorweeën gehad, die steeds ook weer weg gingen. Uiteindelijk ben ik met 40+2 bevallen. Overigens: toen het eenmaal voor het echie was, ging het ook heel erg snel. Misschien hebben die voorweeën ook een hoop voorwerk gedaan. Aangezien jij ook al slijm met wat bloed verliest, denk ik dat er een hoop gebeurt van onderen, ook al lijkt het van niet.

Hou vol!

4. natasha86

natasha86 Fanatiek lid

May 31, 2012
    1,848
    0
    0
    ik had 5 april volledig verstreken baarmoedermond ...
    gyne zei dat het niet lang meer zou duren ..
    echter ook alleen maar onregelmatige voorweeën die maar niet overgingen
    uiteindelijk 19 april bevallen!
    was al kapot omdat ik 2 weken aan 1 stuk het voorwerk te doen!
    veel succes hoor

5. moonymuppet

moonymuppet Niet meer actief

hier 6 dagen geleden de slijmprop kwijt en 's avonds rommeld het wat maar ook hier zet het niet door! ben er zooow klaar mee!

6. Tinkerbell1987

Nov 22, 2010
    1,195
    548
    113
    Female
    Ja erg he het is zo vermoeiend en elke x dat na bed gaan en hopen misschien zet het vanacht wel door on vervolgens smorgens weer gewoon wakker te worden..... heeeel herkenbaar hihi

7. natasha86

natasha86 Fanatiek lid

May 31, 2012
    1,848
    0
    0
    erg herkenbaar ..
    lig je elke nacht wakker te kijken op die klok. gek werd ik er van

8. zustertje12345

zustertje12345 Bekend lid

Jul 12, 2012
    851
    0
    0
    verpleegkundige
    Zaandam
    Hier ook, elke nacht gaan slapen in de hoop dat.. en elke keer teleurgesteld wakker worden.. En het leuke is nog, als we straks de ween echt hebben vragen we ons af waarom we dit zo graag wilde voelen;)

Succes alle medewachtende!

9. Tinkerbell1987

Nov 22, 2010
    1,195
    548
    113
    Female
    Hier zijn ze weer begonnen om 21.38 kreeg ik er 1 toen 21.50, 22.00 en 22.10.

Dus we gaan weer timen haha en straks na bed om morgen weer gewoon op te staan haha

10. moonymuppet

Tinkerbel, ik hoop dat ze blijven komen!!! Succes vanacht!

11. Ytest

Ytest VIP lid

May 11, 2012
    13,444
    9
    38
    Veel succes allemaal! Dat voorwerk is zo onzeker! Hopelijk zet het snel door! En anders goed je rust pakken, douchen etc..

12. doowspenniej

doowspenniej Actief lid

Feb 7, 2013
    380
    0
    16
    Female
    NULL
    NULL
    Vervelend van die voorweeen had het bij mijn eerste zwangerschap ook

uiteindelijk twee weken zo blijven aanrommelen helaas ,
    begon 10 dec en pas 22 dec was de kleine er

succes hoop dat het voor jou niet zo lang door "zeurt"

13. Tinkerbell1987

Nov 22, 2010
    1,195
    548
    113
    Female
    Nou ben weer wakker maar met nog steeds wat voorweeen drm ook zo vroeg haha vanacht ook nog een uur ervan wakker geweest maar nog geen sterke weeën jammer genoeg.
    Moet morgen zoizo naar de gynaecoloog dus ga ff vragen hoe of wat mischien dat ik wel meer cm ontsluiting heb en ze me toch willen helpen dan....

14. zustertje12345

zustertje12345 Bekend lid

Jul 12, 2012
    851
    0
    0
    verpleegkundige
    Zaandam
    Jammer tinkerbel! Hier ook vanochtend weer wakker geworden zonder weeën! Moedeloos word je ervan! Wie weet vandaag!

Iig ga ik vandaag van de zon genieten! Dat is dan weer een voordeel.. Liggen deze mooie dag niet in een kamertje weg te puffen;)

15. Tinkerbell1987

Nov 22, 2010
    1,195
    548
    113
    Female
    Nee haha dat zei ik ook al tegen me man laat haar morgen maar komen of vanacht wat ga vandaag nog lekker in het zonnetje zitten.

16. sunshine81

sunshine81 Niet meer actief

Zooo herkenbaar meiden... Dacht gisteravond ook, oh nu gaat het gebeuren. Heb elk uur gezien en krampen gehad maar nu weer helemaal niet pffff! Dan maar van het weer genieten haha

Hopelijk gaat het snel gebeuren en kunnen we eindelijk ons kleintje in de armen houden:D

17. moonymuppet

goeie "bijna" middag, ook hier vanacht niks :(
    ook hier morgen na de gyn dus maar eens ff hebben over hoe en wat en hoe nu verder.

Dames, beval ze :p :D

18. Tinkerbell1987

Nov 22, 2010
    1,195
    548
    113
    Female
    Nou ze heeft wel geluisterd haha me vliezen zijn om half 12 gebroken kreeg gelijk weeën om de 4 minuten en lig nu in het zkh had om kwart voor 3 4cm ontsluiting ze gaan zo weer kijken.
    Heb wel sinds een uurtje een ruggenprik want kreeg heel veel weeën achter elkaar die heel moeilijk waren op te vangen.
    Zo heerlijk die ruggenprik haha.

19. Tinkerbell1987

Nov 22, 2010
    1,195
    548
    113
    Female
    Nou al 10 cm ontsluiting nu is heel snel gegaan.

Nu wachten op persdrang

20. Corry

Corry Bekend lid

Aug 14, 2012
    622
    0
    0
    Dat gaat snel!!!! Heel veel succes en geniet ervan!!!!

Share This Page