Ik reageer wel eens op topics waarin gevraagd wordt hoe lang je gebroken vliezen en/of weeen hebt gehad. Mijn vliezen zijn 70,5 uur gebroken geweest voordat mijn dochter geboren werd. De reacties daarop zijn vaak 'Echt? Ik wist niet dat dat mocht! Enz.'. Nu ben ik benieuwd of er meerderen hier op ZP zijn die langdurig gebroken vliezen hebben gehad. P.S.: Ik ben vanaf de gebroken vliezen opgenomen in het ziekenhuis. Maar waarschijnlijk wilde mijn dochter een kerstkindje zijn.
Hier moest dochter binnen 48 uur geboren zijn. Donderdag middag rond 14.00 braken mijn vliezen en ij moest me zaterdagochtend melden voor inleiding/weeënopwekkers. Uiteindelijk is ze na 49 uur gebroken vliezen geboren. Ik was trouwens gewoon thuis, geen controle of niks gehad.
Mijn vliezen braken voor de 37 weken en na 21 uur kwam de kleine ter wereld. Dat werd al lang genoemd.
Bij een vriendin van me, braken de vliezen bij 36,1 weken (maandagnacht) Zij is toen opgenomen in het ziekenhuis en ze heeft daar gelegen tot de bevalling (nacht van zondag op maandag). Dus zij heeft bijna een week met gebroken vliezen gelegen.. Ze wilde dit rekken tot ze 37 weken was.. Op zondag is haar bevalling ingeleid..
Bij mij braken m'n vliezen met 34 weken, de planning was om nog 3 weken in het ziekenhuis te liggen, maar nee, 9 uur later was hij er Het ligt volgens mij vooral aan de termijn waarop ze breken en gelukkig word je wel goed in de gaten gehouden!
Ik heb zelf 30 uur gebroken vliezen gehad. Een vriendin van mij heeft een week lang gebroken vliezen gehad (zij was 35 weken). Beide zijn we overigens wel meteen opgenomen in het ziekenhuis
Ik heb net als jij ook 70,5 uur gebroken vliezen gehad voor ze er was. Op vrijdagavond braken mijn vliezen. Ik ben het weekend thuis geweest met wel Ctg tussendoor in het ziekenhuis. Maandagochtend ben ik ingeleid en maandagavond was ze er pas.
Bij mij zijn ze 32 uur gebroken geweest voordat ik naar het ziekenhuis mocht. Vervolgens nog 8,5 uur op de bevalling moeten wachten. Ze wilde eerst wachten of de weeën niet natuurlijk kwamen en 's avonds wilde ze me niet meer naar het ziekenhuis sturen, dus ik moest nog maar even een nachtje slapen dat gaat natuurlijk nooit, ik vond het zo spannend
Bij mij zijn op zaterdagochtend m'n vliezen gebroken bij een termijn van 33+4. Dus gelijk opgenomen in het ziekenhuis. Er werd mij verteld dat het nog tot 37 weken kon duren, maar 2 dagen later (33+6) is onze zoon geboren. Zo'n 52 uur gebroken vliezen gehad.
Hier 72 uur gebroken vliezen gehad. Ze braken met 31.3 direct opgenomen.. paar daagjes later kwam hij toch..
Hier al 7,5 week gebroken vliezen! Gebeurde met 27 weken, toen week in t zkh gelegen met remmers ed maar er kwam niets! Nu word ik elke dag thuis gecontroleerd met ctg, bloeddruk en temp. Met de artsen afgesproken te wachten op spontane weeen met een max van 37 wkn! Nog eventjes dus! Word spannend maar hebben er zin in om onze kleine eindelijk te mogen ontmoeten na deze spannende, onzekere tijd!
Bij mijn zoontje scheurde dondernacht mijn vlies en de zuster kon niks vinden dus werd ik terug gestuurd naar huis vrijdag zaterdag en zondag op controle en ctg maar elke keer naar huis maandag ochtend inleiden en maandagavond werd hij geboren terwijl ik hoge koorts had en hij een uur langer in mn buik moest blijven zodat hij via de navelstreng nog antibiotica meekreeg. We hebben beide vijf dagen doorgebracht in het ziekenhuis na de bevalling alleen vanwege de infectie van langdurig gebroken vliezen
Bij mij braken de vliezen vrijdagavond (19-4-2013) zondag om controle geweest bij de verloskundige en maandag naar de gynaecologie. 2 maal Ctg gehad (zondag en maandag) en dinsdag 23-4-2013 moest ik terugkomen voor inleiding. Uiteindelijk een keizersnede gehad, omdat ik op 4 cm ontsluiting bleef hangen.
Hier Ook, hier werd ik meteen opgenomen omdat ik precies 36 wk zwanger was toen mijn vliezen braken. Ze wilde t nog Zo lang mogelijk rekken, maar de kleine had er toch genoeg van met 36.4 dgn!
Mijn vliezen braken toen ik 36 weken was. Ik had uiteindelijk meer dan 200 uur gebroken vliezen. Alles werd gewoon goed in de gaten gehouden.
mijn vliezen braken op 31-12 met bijna 32 weken. ziekenhuis twijfelde dus naar huis gestuurd. 4-1 is onze zoon geboren.
Hier braken ze met 24 weken. Bevallen met 30. Dus 6 weken vrijwel zonder vruchtwater gelegen want lage vliesscheur. En bevallen van een gezonde kleine.