Thuisbevalling, maar...

Discussie in 'De bevalling' gestart door Leontine78, 11 dec 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. luckybird

luckybird Fanatiek lid

2 sep 2009
    1.274
    0
    0
    NULL
    NULL
    maar dat risico wil je toch niet lopen?? Kost heel veel geld en kostbare tijd die je niet hebt in een noodsituatie!

2. Bloembloem

Bloembloem Bekend lid

21 okt 2010
    561
    2
    18
    Orthopedagoog
    Je kunt toch gewoon een bed in de kamer zetten en naar beneden gaan zodra je gaat bevallen?
    Ik ben pas naar beneden gegaan toen ik al 10 cm ontsluiting had, dat ging prima.

Ik zou niet op zolder willen bevallen, als er iets mis gaat is het echt heel vervelend als je nog twee trappen af moet.

Voor de rug van het ambulance personeel zou het fijn zijn als ze niet constant zwangere vrouwen naar beneden hoeven te tillen lijkt mij.

3. babyphat

babyphat Actief lid

18 dec 2011
    108
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik wil ook thuis bevallen maar woog bij het begin van mijn zwangerschap al 80 en is inmiddels bijna 90 dus vrees dat ik die 100 grens ook ga overschrijden.. Zal het ook eens na gaan vragen bij de VK.

4. NathalieD

NathalieD Fanatiek lid

17 dec 2009
    2.534
    0
    36
    Klopt. En wij wonen boven een winkel dus moest ik in de woonkamer bevallen. We hebben een 1persoonsbed geregeld waar ik op ben bevallen. op de 1e verdieping mag je dus wel bevallen, 2e verdieping niet, en het liefst nog op de begane grond alleen was dat bij ons natuurlijk niet mogelijk.

Deel Deze Pagina