Hoi hoi Vanmorgen is de verloskundige geweest omdat ik dacht dat ik vruchtwater verloor, (druppelsgewijs) had een beetje opgevangen maar ze kon niet echt zeggen of dat het echt zo was omdat er blijkbaar een beetje urine bijzat, (teststaafje kleurde rood ipv blauw) Leek een beetje op haaievinnesoep van de chinees Nou ging ik net onder de douche en heb toen (voor de zekerheid) nog een beetje opgevangen, dit keer zonder urine want liep er gewoon uit... Zit inmiddels met een schone witte katoenen onderbroek te twijfelen wat ik moet doen, nu alweer bellen dat ik nog wat heb opgevangen, of pas vanavond, moet tegen half 6 mijn temperatuur weer opmeten.. Mijn gevoel zegt pas vanavond, omdat ik dan waarschijnlijk ook een nat slipje kan overhandigen en wil haar niet steeds voor niks laten komen... Heb af en toe lichte kramp/harde buik maar niks noemenswaardig qua pijn....zijn volgens mij geen weeen... Sorry voor het verhaal maar ben even van de wijs gebracht omdat ik er vanuit ging dat ze me a.s. woensdag gingen inleiden en ik niks van te voren heb gemerkt...
Zou toch maar even bellen, mijn weeen waren voor mijn gevoel ook maar een beetje kramperig, dus niemand die geloofde dat ik weeen had, tot ze gingen voelen, toen bleek ik al 5 cm ontsluiting te hebben. Succes!
okey, zal gelijk even bellen, bij mij heeft ze namelijk niet gevoeld, moest alleen op de rug van mijn hand blazen maar er kwam verder niks uit terwijl als ik loop wel wat verlies... Zou wel blij zijn als dit het begin is, ben zo benieuwd naar mijn meisje, maar dat terzijde... Bedankt voor je reactie
Jep uiteraard, er is nog niks veranderd, vanavond komt ze weer even kijken hoe het gaat. en hoop dat het vannacht ofzo door gaat zetten. Heb nu al wel wat harde buiken maar deze komen niet consequent en zijn ook niet pijnlijk. Was wel heel toevallig, ik ben gister in het ziekenhuis geweest voor een CTG en om alles te checken, (was allemaal in orde) en kreeg te horen dat ik dinsdag weer terug moest voor controle. Was wel even een teleurstelling dat ik woensdag ingeleid zou moeten worden had me er (heel dom) op ingesteld dat ik lekker thuis zou kunnen bevallen, wie weet zit dat er nu wel in. Mocht ik vanavond in de gelegenheid zijn typ ik weer even anders word het misschien morgen
Ik had ook mijn afspraak al staan voor inleiden, maar met 41+3 zelfde als jij nu ben ik s nachts thuis bevallen van een prachtige dochter. Tot woensdag kan er nog veel gebeuren! Succes
hey dames Het is inderdaad doorgezet Ik ben afgelopen maandag bevallen van onze dochter Asya. Ik lig momenteel nog in het ziekenhuis want het was een zware bevalling. Had woensdag naar huis gemogen (ivm langdurig gebroken vliezen) maar kreeg dinsdag avond koorts Uitgebreid verslag komt nog mag misschien morgen naar huis zolang mijn temperatuur hetzelfde blijft. Met Asya is alles goed een heerlijke dochter en kerngezond!!! Tot snel
Van harte gefeliciteerd met de geboorte van je dochter! Ik hoop dat jullie inmiddels naar huis zijn, of dat in elk geval gauw mogen.