Echt hoor. Scannen ze iets, sporen van cocaine,. vragen ze aan die man of ie heeft gebruikt; zegt ie: ja ik gebruik cocaine en ik heb net gebruikt, die mag het land in. "because he was honest about it, have a nice day" Iemand die 15 jaar geleden 12 maanden in de cel heeft gezeten wegens een diefstal , maar nu al 15 jaar lang n leven betert en nu met zn vriendin op vakantie wilt omdat ie er al 2,5 jaar lang niet gezien had, mag het land niet in. Want de immigratiedienst vind dat geen geldige reden om het land in te gaan. Kansloos. echt Edit; nu is er geel poeder aangetroffen. Allemaal hulpdiensten en brandweer daaro bij die doane. Allemaal mensen met gasmaskers. Loopt er iemans met een gasmasker, andere kleding en een zuurstoffles op ze rug de kamer in met dat zakje met poeder, en erachteraan loopt iemand zonder mondkapje en gewoon zo van tralalalala Lol, kansloos.Ga me doodlachen als het kerrie is.
Dat dachten wij al... Met sommige dingen snap ik het wel, maar idd een strafblad van 10 jaar geleden en daarna goed gedrag en toch weigeren vind ik onzin.
Ik vond die vrouw met die 100den flesjes steroiden in haar koffer wel bizar.. En maar beweren dat ze van niks weet. Wist niet of ik medelijden met haar moest hebben of niet. Lach me wel kapot om die chinezen: "Ik heb geen eten bij me" En vervolgens halen ze 4 tassen met voedsel leeg... Vond ook die "noodles" wel goed gedaan, slim opgemerkt van die vrouw daar.
Ik vind dat ze daar wel erg streng zijn. maar er zitten echt kansloze mensen tussen. Vooral die chinezen met hun eten. Hoezo dat mag niet, zie je ze dan denken.