Groene Hart Ziekenhuis Gouda

Discussion in 'De bevalling' started by Kelly1908, Jun 15, 2015.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Kelly1908

Kelly1908 Actief lid

Aug 15, 2010
    381
    0
    0
    Dag dames!
    Ik was benieuwd of er iemand is die ervaring heeft met het Groene Hart Ziekenhuis in Gouda? Zojuist een intake gesprek gehad en 1 juli wordt ik opgenomen voor het inleiden van de bevalling.

Dit wordt mijn derde bevalling en ook mijn derde inleiding. Eerste keer in Sint Franciskus in Rotterdam en tweede keer in IJsselland in Capelle a/d IJssel. Beide traumatische ervaringen.

Vandaag zo'n geweldig intake gesprek gehad in het Groene Hart en diverse verpleegsters en gynaecologen gesproken en de één was nog aardiger als de andere ... :D

Ik hoopte misschien dat iemand nog wat ervaringen had met een eerdere bevalling hier?

Alvast bedankt!
    Groetjes Kelly

2. rocketscience

rocketscience Fanatiek lid

Feb 16, 2015
    4,274
    3,239
    113
    Female
    Ik zelf niet maar mijn zus is er bevallen (3 keer) en zij is altijd vol lof geweest over het ziekenhuis, het personeel, de fijne sfeer en nu ook met de nieuwe kraamsuites die er super mooi uitzien.

3. MamaChantal

MamaChantal VIP lid

Oct 14, 2010
    16,546
    3,057
    113
    Ik ben er 2x bevallen, laatste x was na de verbouwing.
    En heb er ook aantal x opgenomen gelegen.

Ik vind het een fijn zh, personeel is erg aardig en alles is gemoderniseerd.

4. mamavanmenm

mamavanmenm Actief lid

Feb 3, 2013
    176
    0
    0
    Zuid Holland
    3 X bevallen in het oude gedeelte, aankomende keer in het nieuwe...
    Super fijn personeel en goede begeleiding voor bv en de bevalling op zich.
    Ik vind dat je er in goede handen bent!

5. DisneyMama

DisneyMama Bekend lid

Nov 7, 2013
    820
    439
    63
    Ik ben er ook bevallen van de eerste, wel nog in het oude gebouw.
    iedereen is super lief vond ik, en ze namen ook echt de tijd om je verhaal te horen en te helpen, heb er 2 dagen gelegen op de kraamafdeling.
    Mijn twee nichtjes zijn allebei bevallen op de nieuwe afdeling, en zijn op dezelfde manier behandeld en ook zeer tevreden. Tegenwoordig hebben ze individuele kamers waar je na de bevalling ook mag blijven mocht je niet gelijk naar huis mogen, erg prettig en heel erg huiselijk.
    Iedereen bij ons in de familie is overtuigd, zeker omdat ze het leven van mijn nichtje hebben gered na de bevalling!:D

6. Kelly1908

Kelly1908 Actief lid

Aug 15, 2010
    381
    0
    0
    Dank jullie wel dames voor de reacties! Ik heb er zelf ook een heel goed gevoel over. De gezinssuites heb ik gezien en ik ga er ook een paar dagen verblijven.

Ziet er super uit en het personeel is inderdaad ontzettend vriendelijk.

7. rocketscience

rocketscience Fanatiek lid

Feb 16, 2015
    4,274
    3,239
    113
    Female
    Zeker als je er een paar dagen verblijft is de gezinssuite heerlijk. Voor wat betreft je vorige ervaringen: geef dit vooral ook aan bij je verloskundige / gynaecoloog. Schrijf het desnoods in een geboorteplan.

Share This Page