De bevalling van onze kanjer!

Discussie in 'De bevalling' gestart door Sientje, 13 jan 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sientje

    Sientje Fanatiek lid

    4 mei 2005
    2.747
    0
    0
    Mama
    Hallo dames,
    Allereerst de hartelijke dank voor alle felicitaties, we hebben zoals jullie al hadden begrepen een prachtig kereltje gekregen genaamd Valentino.
    Ik zit nu eventjes achter de pc, maar moet zo weer mijn bedje in want het is niet helemaal volgens plan verlopen :x ...Ik zal in het kort vertellen hoe de bevalling gegaan is.

    Dinsdag ochtend dus nog steeds geen weeën, op naar het ziekenhuis voor de inleiding.
    We kregen eerst weer een CTG en een Echo en alles zag er prima uit, dus werd de gel inwendig ingebracht, eigenlijk al na een minuut of 20 moest ik ontzettend naar de wc en heb er zeker 1.5uur gezeten schijnbaar werkte het goedje ook op mijn darmen want ik ben helemaal leeggelopen, van ellende maar even gedoucht in de verloskamer, en toen weer op het bed aan de CTG waar vrij snel de weeën aansloegen iets te goed want ik had direct om de 2 minuten flinke weeën waar ik echt moeite mee had om ze op te vangen, een tijdje later brak de vk mijn vliezen en kwam er maar iets vruchtwater uit volgens haar kon dit en ik was druk met de weeën dus....
    Rond een 14uur was ik echt helemaal op en had ik maar 2 of 3 cm ontsluiting maar begon het op te vallen dat bij iedere wee, de harttonen van de baby van 150 naar 50 daalden (ze hadden inmiddels een draadje op het hoofd van de baby geplakt om dit in de gaten te houden en een inwendig soort infuus om vruchtwater in te brengen) ik was inmiddels half de weg kwijt en viel na iedere wee min of meer in slaap, toen werd ik misselijk en heb alles uitgespuugd maar bleef maar gal spugen...toen weer de harttonen van de baby maar bleven dalen kwam de gyn erbij, en die zei dien maar weeën remmers toe... Ik snapte er niet veel van, maar kreeg het niet helemaal mee, mijn man wel en die vroeg wat er aan de hand was, toen antwoordde de gyn dat we direct naar de OK gingen en ik een keizersnede ging krijgen...want de harttonen van de baby zakten te snel bij elke wee, en aangezien ik nog maar 3cm ontsluiting had, en mijn fsyieke gesteldheid ook niet je van het was moest het een keizersnede worden, toen ging alles in een vogelvlucht, mijn man moest mijn sieraden afhalen en er werd door verschillende verpleegkundigen een infuus ingebracht, en een katheter en weet ik veel wat nog meer, toen werd ik naar de Ok gereden en werd er een ruggeprik gegeven, toen die er eindelijk inzat (4x mis) mocht Giacomo (mijn man) binnenkomen en een paar minuten later hoorde we een harde schreeuw van onze zoon, daar was hij dan eindelijk!!
    Hij bleek de navelstreng om zijn arm en hals te hebben, en elke wee van mij trok de navelstreng strakker aan, ik mocht m even zien en toen naar de kinderarts die hem na de test een score van een 8 en de 2ex een 9 gaf, dus het ging prima met onze jongen!! :D
    Nouja, ik moest dus nog gehecht worden en nagekeken en weet ik veel wat nog meer, en toen kon ook ik 1.5uur later onze Valentino in de armen houden!!
    Het gaat hartstikke goed met m, hij huilt alleen als hij een vieze broek heeft of honger heeft, en voor de rest is hij natuurlijk de mooiste kerel van de wereld!!!
    De borstvoeding is er in overvloed en hij drinkt onwijs goed dus niks te klagen..

    Ik ben vanmiddag dus uit het ziekenhuis ontslagen (vrijdag 13jan) mits ik me rustig hou en veel rust, dus dat ga ik zeker doen!!
    De buikwond is nog vrij pijnlijk, maarja dat kan ook niet anders denk ik..trekt ook wel weer bij ;)
    We hebben lekker t/m donderdag nog kraamhulp dus ik ga nog even van onze kraamtijd genieten!!
    Oja, ik zal gelijk even foto's van onze kanjer in mijn album zetten!!!

    Liefs,
     
  2. liselotje

    liselotje Bekend lid

    17 sep 2005
    548
    0
    0
    limburg
    Oh Sarina dat is inderdaad wat minder maaarrr :) alles is gelukkig goed gegaan...hij is er nu en alles gaat goed dus nu heerlijk genieten van jullie kraamtijd...en nogmaals Van Harte...

    liefs liselotje ;)

    Heb na je album gekeken wat een prachtig mannetje...en dan met zon naam in een woord geweldig.....
     
  3. PetraK

    PetraK Fanatiek lid

    19 sep 2005
    1.222
    0
    0
    Amsterdam
    Jeetje meis, dit is heftig geweest voor je!!

    Was je zo blij dat je beeb gekeerd was, krijg je als nog een ks.

    Ben blij dat alles nu " goed " gaat!
    Geniet maar lekker van je kraamtijd. DIt heb je zeker verdient!!

    Knuffel voor je kleine ventje!!
    En een DIKKE KUS voor jou en manlief
     
  4. MissPuma

    MissPuma Fanatiek lid

    29 dec 2005
    4.389
    0
    0
    Dat is niet niks meissie, jammer dat het zo heeft moeten lopen...gelukkig maar dat nu alles goed is met jullie!
    Geniet van jullie kraamtijd.

    Liefs, misspuma
     
  5. Natasja

    Natasja VIP lid

    1 aug 2005
    25.784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    Nou Sientje, toch anders dan verwacht..jammer dat het op het laatste moment nog allemaal zo liep.
    Giacomo vertelde me dinsdag al het een en ander.

    Geniet van je mannetje(s)!
    Tis een lekker ventje (heb hem al mogen bewonderen!)

    groetjes
    natasja
     
  6. pim

    pim Fanatiek lid

    22 sep 2005
    3.970
    0
    36
    Nijmegen
    Nou dat is even anders gelopen dan gepland, maar ja hij is er en hij ziet er prachtig uit! Geniet van je kraamtijd!

    Pim
     
  7. Mirna

    Mirna Bekend lid

    6 mei 2005
    908
    0
    0
    Pffff, wat een bevalling zeg! Gelukkig goed afgelopen zeg.
    Ik moest ineens denken aan dat je het zelf ooit eerder over een keizersnede had gehad. Dat het er uiteindelijk toch zou komen. :rolleyes:
    Nou, jullie zijn gelukkig gezond. Geniet lekker van elkaar! ;)
     
  8. Monika

    Monika VIP lid

    12 aug 2005
    8.246
    72
    48
    Vrouw
    Thuishulp
    Landgraaf
    Jeetje wat een verhaal. Wel blij dat alles goet met jullie gaat.
    Rust goed uit en geniet er maar lekker van.
     
  9. Stientje

    Stientje Fanatiek lid

    2 dec 2005
    3.886
    0
    0
    kleuterjuf
    België
    Goh wat een zware bevalling had je zeg !!!
    Nu ind lekker nagenieten en bijkomen v alles !
    En nogmaals gefeliciteerd !
     
  10. Niki

    Niki Fanatiek lid

    13 dec 2005
    1.663
    1
    0
    Venlo
    Wat een heftig verhaal... zo kan het dus ook...
    Dat is allemaal wat minder, maar gelukkig maken jullie het allebei nu goed! Gefeliciteerd met Valentino, geniet ervan! Doe lekker rustig aan.
    Liefs Niki
     
  11. stamper

    stamper Bekend lid

    12 apr 2005
    739
    0
    0
    Vrouw
    huismoeder
    alkmaar
    Jeetje dat is ook wat .
    Gelukkig gaat alles nu goed met jullie . Nou lekker genieten .
    wat een mooi mannetje .

    groetjes yvonne
     
  12. roelien

    roelien Actief lid

    26 nov 2005
    420
    0
    0
    moeder
    noordwolde
    nou meid

    Wat een verhaal
    maar je heb je kleine man eindelijk en daar hebben jullie het voor gedaan
    geniet nu maar lekker van je kraamtijd

    groetjes roelien
     
  13. tjenna

    tjenna Bekend lid

    31 mrt 2005
    646
    0
    0
    emmen
    geen leuke bevalling zeg

    geniet lekker van je mooie zoon meid
     
  14. djara

    djara Fanatiek lid

    12 apr 2005
    2.675
    0
    36
    begeleidster
    makkum (fr)
    jeetje wat een verhaal... i kben blij dat alles goed is afgelopen, geniet van je kraamtijd....
     
  15. carry

    carry Fanatiek lid

    30 jul 2005
    1.397
    0
    0
    pedagogisch medewerkster
    Van harte gefeliciteerd met jullie mooie zoon, (heb net even gelijk gekeken in je album) Wat een prachtig mannetje!!!
    Hoop dat je zelf ook snel weer hersteld, na een keizersnede en dat je niet teveel pijn ervan hebt!!!
    Geniet van je kraamtijd en een dikke knuffel voor je lieve zoontje, die het zo te horen geweldig doet!!!!

    Liefs Carry
     
  16. Angela Diane

    6 jan 2006
    94
    0
    0
    Hallo Sientje,

    Wat een verhaal zeg!!! PFF gelukkig is alles goed afgelopen en kan je je nu heerlijk laten verwennen en genieten van een fijne kraamtijd en je zoontje.

    Gr Diane
     
  17. Elmo

    Elmo Niet meer actief

    Pffff dat was best heftig zeg maar...
    het is een prachtig ventje zeg!

    Ga nu als de donders van je kraamtijd genieten
    voorlopig wil ik je hier niet veel zien! ;)

    Liefs Elmo
     
  18. Selmama

    Selmama Fanatiek lid

    20 okt 2005
    1.766
    0
    36
    Noord Brabant
    Poeh, dat moet heftig geweest zijn!
    Gelukkig dat je kleine ventje gezond is en dat jullie alweer thuis zijn.
    Geniet ervan!
     
  19. Mirjanne

    Mirjanne Bekend lid

    2 jan 2006
    554
    1
    18
    Wat een verhaal... maar van harte gefeliciteerd met jullie zoon!!!


    Ik hoop dat je lekker snel opknapt....
     
  20. bianc

    bianc Fanatiek lid

    30 nov 2005
    2.251
    0
    0
    Zuid-Holland
    jeetje zeg, dat ging ff iets anders dan verwacht!
    maar eind goed al goed, je hebt een prachtige zoon!!
    geniet lekker van je kraamtijd en neem je rust!!
    liefs van bianca
     

Deel Deze Pagina