Ik zag laatst bij de action luiers van Huggies en Pampers liggen. Kleinere verpakkingen geloof ik dan die je bij de AH koopt. Ook de verpakking ziet er anders uit en ik vraag me nu af: is dit gewoon dezelfde huggies kwaliteit voor een wat lagere prijs? Zelfde geldt voor de pampers. Iemand al ervaring met deze verpakkingen Het gaat hier dus niet om de Neh-Neh luiers, want die vond ik sowieso bagger... Dit zijn wel echte merken
naar mijn idee is het niet goedkoper. Ik heb er ook bij gestaan, maar die groene grote verpakkingen van Pampers zijn eigenlijk net zo duur als in een gewone supermarkt. Huggies heb ik wel eens geprobeerd vond ik net zulke goede kwaliteit als dat je gewoon van huggies gewend bent. Naar mijn idee niets anders dan anders behalve het andere printje
Gewoon een oude collectie/assortiment dus denk ik? In dat geval kan ik de huggies wel een keer proberen De pampers hebben ze bij ons kleinere pakjes van, in verhouding zijn die wel goedkoper. Zijn voor ons handige verpakkingen om mee te nemen op vakantie
Het zijninderdaad de verpakkingen die eerst in de supermarkten lagen, maar daarzitten er nu meer in... in verhouding scheelt het volgens mij nauwelijks
Die komen uit een oudere lading of uit het buitenland! Winkels zoals de action heb je hier ook, ik heb bijv. luierzakjes gekocht van tommee tippee die in boots hier 5 pond voor 3 rollen zijn en daar dus een pond of 1-2 en ik zag gelijk het woord gratis erop, dus deze lading kwam uit Frankrijk, belgie of misschien zelfs Nederland en omdat de verpakking dan een klein beetje afwijkt kunnen de grote winkels zoals AH dat niet verkopen en komt dat dus voor een schappelijker prijsje bij de action terrecht..