Ha dames, 4 januari is ons zoontje geboren via een spoedks. Gisteren merkte ik een kleine blauwe plek op boven de snede. Deze ochtend een hele blauw/gele onder mijn navel. Mijn buik voelt wel iets beurser. Maat heb niet echt pijn. Morgen zie ik de vv en kan ik het haar vragen. Maak me niet ongerust, maar vroeg me wel af of er dames zijn die dit ook pas kregen 10 dagen na de keizersnede. Liefs. M
Nog van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoon! Ik weet niet zeker of het na m’n keizersnede of niche resectie was, maar toen had ik inderdaad ook blauw/gele plekken. Ze zijn toch flink bezig geweest daar dus volgens mij niet gek. Sowieso goed om het even na te vragen.
Vind het ook niet gek, kan ook bijna niet anders na al dat getrek en gesleur Alleen apart dat het pas na 10 dagen is. Benieuwd wat ze er morgen van zeggen.
Ja ik snap je! Misschien dat het eerder wat onderhuids zat en nu naar boven komt? Geen idee ook precies! Gaat verder alles goed met jullie??
Ons zoontje doet het super Ik heb tot enkele dagen geleden mentaal het best moeilijk gehad mt het hele verloop en heel wat kraamtranen erbij. Maar heb de knop omgedraaid en voel me best oke nu. Fysiek gaat het enorm goed, misschien zelfs te goed. Waardoor ik minder rust dan nodig is
Hier een week na keizersnede begon met klein blauw plekje en eindigde in een grote hematoom die uiteindelijk zwart was, kan soms gebeuren hier was het toen ook nog eens hitte golf waardoor ik er weken mee heb gelopen voordat het weg was, was ook enorm lang pijnlijk/gevoelig.
Het is ook mega heftig alles bij elkaar, onderschat de hormonen ook niet. Herkenbaar qua fysiek. Probeer toch echt de eerste 6 weken zo min mogelijk te doen. Uiteindelijk is dat het beste voor je lijf. En wat een geluk als je dan dat kleine snuitje ziet hè.. ❤️ gekke, mooie, bijzondere tijd is het. Alle goeds gewenst!
De vroedvrouw kan ook niet zeggen waar het vandaan komt. Ze heeft vandaag de wonde nagekeken en alles zag er heel goed uit. Het gaat ook naar het gelige toe nu. Ik ga me er verder geen zorgen om maken. Ik kan het niet laten om kleine taakjes te doen. Wat was plooien, was sorteren (op tafelhoogte) enz. Mijn man doet alles wat zwaar is uiteraard of bukken en heffen.
Even kleine update; moest iemand ooit achter hetzelfde zoeken en hierop uitkomen. Zonet bij de huisarts geweest om wat anders en dit maar even laten nakijken. Hoogstwss is het een (klein) bloedvaatje dat gesprongen is. Dit kan door slecht aanhechting of teveel gedaan. De huisarts maakt haar er helemaal geen zorgen om. De wonde zag er verder heel rustig en mooi uit.