Hoe lang na het strippen gebeurde er iets bij jou? Ik ben vanmiddag bij de vk gestript, maar heb de hoop eigenlijk al opgegeven dat het iets gedaan heeft. Ik heb wel slijm verlies, en verlies wat bloed, maar verder niet. Zelfs de harde buiken die ik de afgelopen weken dagelijks heb zijn ineens minder...
Hey, wat leuk! Nog een Dordtenaar! Ik ben gisteren voor het eerst gestript en bij mij begon het wel wat meer te rommelen, maar helaas nog geen resultaat. Morgenochtend wordt ik weer gestript. Maar ik begreep dat strippen niet perse iets hoeft te doen. Als je lichaam en je baby er nog niet klaar voor zijn, zal het niets uitmaken.
Dat begreep ik ook. Heb ik eigenlijk niet gezegd net. Hahaha! Ik hoop het alleen zo. Mijn geest is er namelijk wel helemaal klaar voor, en mijn lichaam er klaar mee! Hahaha! En leuk joh! Wie weet gaan we tegelijk! Bij welke vk zit je?
Ik was smiddags gestript en om 20.40 begon het! Dus het kan nog! Succes! Bij miij was het wel de tweede zwangerschap weet niet of dat nog iets uitmaakt?
Ik zit bij Lucina, maar mijn zus is ook verloskundige (maar nu niet meer werkzaam als vk) en zij gaat mijn bevalling doen (met iemand van de praktijk als backup bij complicaties). Mijn zus is ook degene die me stript. Ik hoop echt dat het gaat lukken, anders moet ik maandag of dinsdag naar de gynaecoloog voor controle en dan gaan ze een afspraak maken om in te leiden. En ik wil zo graag thuis bevallen.
Oh...nou...wie weet! Hihi! Hier is het ook de tweede... @Laura...oh volgens mij zat mn vriendin daar ook. Ik bij De Singel. Wat bijzonder dat je zus het gaat doen zeg! Wauw!
Bij mijn eerste kind heeft het niks gedaan toen was ik over 40w, bij de 2de ook niet toen was ik 39w en wel 4x. En nu wilt de vk het pas doen na 40weken zwangerschap. ik heb gewoon eigenwijze kids hahahaha
Ik lees ff mee, want ben ook we benieuwd.Mijn VK heeft aangegeven dat, als ik het wel, ze evt. vrijdag zal proberen te strippen (ben dan 40+5). Ik kan zelf aangeven if ik her wil of niet. Verder heeft ze ook aangegeven dat ik, als het zkh plaats heeft, ik de zondag erna ingeleid kan worden met 41 weken. Ik hoop eigenlijk dat ons kleintje deze week gewoon vanzelf komt
En hier ook nog een Dordtenaar Bij mijn tweede zwangerschap ben ik gestript op 40,3 weken. Bij mij begon toen de bevalling 's avonds.
Hier een ex-Dordtenaar Bij mij deed het strippen ook weinig. Ja, rommelige pijnlijke harde buiken waardoor ik niet kon slapen :x Voor mij eens en nooit meer!
Nou vooralsnog alleen wat harde buiken, maar die heb ik al week of 7... En wat grappig zoveel mensen uit Dordt! Haha!
Hier bij de eerste gestript bij 41+2 eind van de middag en het is gelijk beginnen te rommelen, 's nachts is onze dochter geboren. Nu morgen precies 40 weken en met vk afgesproken dat ze evt. eind volgende week gaat strippen. Dinsdag zoiezo wel weer controle. Je lijf én je kindje moeten er gewoon ook wel klaar voor zijn volgens mij. Ik hoop net als jullie ook zo dat ik weer lekker thuis kan bevallen, is letterlijk en figuurlijk goed bevallen vorige keer! Succes hoor!
Helaas, niets gebeurd! Nou dacht ik dat stiekem gisteren ook wel hoor. Ik had dan wel eerder een reactie verwacht. Het stomme is dat ik gisterenavond wel bijna twee uur lang om de 8 minuten lichte weeën had. Dus ik was erg in de war, maar ben gewoon gaan slapen, en ben nergens wakker van geworden...dus helaas! Hahaha!
Bij de eerste keer strippen kreeg ik buikpijn, verder gebeurde er niks en stopte zelfs de weeën die ik weken heb gehad. Bij de tweede keer strippen kreeg ik 7 uur na het strippen mijn eerste wee en 2 uur en 45 minuten later was ik bevallen.