Hoi maak me beetje zorgen dat de baby niet spontaan komt... Ben nu al over 39weken (weet dat ik nog even heb) en wou via een poll bekijken hoeveel dames een spontane eerste bevalling en of ingeleid zijn bij hun eerste!
Ik werd met 41 weken om 15.00 gestript. Tijdens het strippen braken m'n vliezen, en 's nachts is het begonnen, 06.45 was de kleine er. Dus, niet helemaal spontaan
Spontaan gekomen met 41.2. 's Nachts geboren en de volgende ochtend zouden ze gaan strippen maar was niet meer nodig
Ik ben ingeleid bij 41+3 wegens dreigende serotiniteit. Dacht ook werkelijk dat het spontaan niet zou gebeuren, had nergens last van, weet niet eens hoe een harde buik voelt en liep met 41+2 nog door het bos enzo. Zeg weleens gekscherend als ik niet was ingeeid dan liep ik nu nog met een dikke buik
cc93 dat dacht ik ook. Ik heb de avond van mijn bevalling het hele huis van boven naar beneden gezogen, daarna gedoucht en naar bed gegaan. Een uur later begon uit het niets de bevalling (41.2)
Was met 39.4 gestript met geen resultaat, met 40.2 nogmaals met ook geen resultaat. Met 41 weken is hij uiteindelijk uit zichzelf gekomen..
Spontaan met 40w4 dagen. Ik dacht ook dat ze niet zouden komen Mijn VK praktijk gaf aan dat de meeste vrouwen die nog zwanger zijn op hun uitgerekende datum alsnog spontaan bevallen in de week erop. Met 41 weken had ik wel een afspraak staan met de gyn, maar bleek dus niet nodig.
spontaan met 41+1. Had ook echt zo het gevoel dat het niet spontaan zou komen, maar dus toch!! Maak je nog niet te druk, je hebt echt nog even de tijd.
Volgens mijn vk weten de vrouwen meestal niet dat een zwangerschap officieel 43 weken duurt. En omdat ze weten dat ze vanaf 37 weken thuis mogen bevallen, ze vanaf dat moment ongeduldig worden. Geloof me toen ze dat zei tegen me bij 42 weken kon ik d'r wel wat aandoen hahaha
Hier wel spontaan de weeën begonnen met 42+3 uiteindelijk via een keizersnee geboren met 43 weken. De tweede lag in stuit, daar was ze met 38 weken nog even snel ingedraait en is via een geplande keizersnee met 39+2 geboren.