thuisblijf moeders

Discussion in 'Algemene clubs' started by elsie22, Sep 12, 2012.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Mily

Mily Fanatiek lid

Oct 2, 2008
    1,088
    0
    0
    Madeliefje: gelukkig ben ik dan niet de enigste die er bang voor is:) Bij mij hebben ze het eruit moeten snijden bij de kaakchirurg en dat was een hork van een vent. Stonden ze ook met 3 man boven me, heb mooi me ogen dichtgehouden de gedachten aan al die apparatuur die in me mond ging brrrr. Ze hebben bij me onderste kies wel een kwartier staan je wrikken op tot de conclusie te komen dat ze de kies maar door midden moesten breken. Ik heb liever ook dat gewoon direct toeslaan en niet te lang tijdrekken en gewoon eruit halen die hap, het liefste was ik gewoon helemaal onder narcose gegaan haha maar ja dat grapje zou dan even 250 euro gaan kosten:$

Ceejsje Welkom en spannend dat je kleine al weer 1 jaar word, wat gaat die tijd ook snel he?

2. elsie22

elsie22 Niet meer actief

hoi!!

vanmorgen gezellig bij een vriendin op visite geweest die jarig was, gezellig maar sam was moe dus niet super gezellig helaas. nu ligt ie lekker te slapen.

ook de plek aan vriendinnen laten zien en die vinden het ook op een bijtplek lijken dus ga het maandag even na vragen.

zo komt mijn moeder even langs, ik moet even naar het cb, opvoedspreekuur, wil even wat dingen weten.

3. MinnieMe

MinnieMe Fanatiek lid

Apr 17, 2011
    1,724
    0
    0
    Noord-Brabant
    Zo, J ligt op bed, afwas is weer weg, huis is weer n beetje opgeruimd, dus nu lekker met laptop en n dekentje op de bank zp-e...

Verjaardag,
    Idd lekker doen wat jij wil. Zou echt geen rekening houden met andere mensen... Alleen als het om de verjaardag van de kids gaat wil ik nog wel n ander weekend kiezen, maar voor mezelf echt niet... Sowieso.. Ik haal koffie en taart, en ik zie wel wie komt. Op is op...

Mutti,
    Mag je ook zeker trots op zijn!!! Wauw! En dat voor een 2e keer!!

Tandarts,
    hier ook altijd een van de dingen geweest die ik liever zo lang mogelijk uit stelde.. Maar die we nu hebben is wel heel vriendelijk en fijn!!
    Net nog geweest.. J heeft een voor tandje wat n beetje grijs is.. Wss op gevallen oid, en nu is dat tandje aan het dood gaan. Maar kan gelukkig geen kwaad, en het volwassen tandje zal er niet meer of minder om worden. Zolang ze er geen last van had, en er geen blaasje op het tandvlees komt hoeven we ons geen zorgen te maken. Mooi is anders, maar ach.....

Madeliefje,
    Ik zelf ben maar 1,52 m, en weeg (normaal) rond de 45 kilo. Dus het spreekt al bijna voor zich dat ik geen reusjes krijg.

Ceejsje, Leuk leuk!! 1 jaar, gaat snel he..!? Spannend.. Blijft toch een heel gebeuren zo'n eerste verjaardag. Al is het vaak voor de ouders (en dan met name mama (A)) een stuk spannender dan voor de kids zelf haha..

kaakchirurg,
    WAT!! 250,- voor een narcose...!!!??? Auw!! *hoopt stiekem dat die verdomde verstandskies niet in de weg gaat zitten*

Elsie, Zou t idd ff navragen.. Mss morgen zelfs bellen?? Succes bij t cb..

Hier, ontzettende last van ribben en rug ter hoogte van mn ribben, dus duik ff mn bedje in ipv moeilijk doen op de bank...

Iedereen n fijne dag nog!!

Mzzl!!

4. Mily

Mily Fanatiek lid

Oct 2, 2008
    1,088
    0
    0
    Minnie me dat was dan wel algehele narcose haha, moet er wel bij zeggen dat het toen in Duitsland was. Weet niet hoe duur het hier dan zal zijn. Vond onze nieuwe tandarts ook al heel anders over komen lekker rustig. De tandarts die ik in DE had was nog heel ouderwets. te vroeg de hechtingen eruit gehaald gat er in gevallen en daarna gaan ontsteken, toen moest ik elke dag weer heen en stopte ze me er watjes in met jodium nou dat deed me toch een pijn.

Ben ook supertrots op me zoontje, als je zijn gezichtje had gezien dat ben je ook zo trots, hij stond helemaal te glunderen heerlijk gewoon.

5. pluk

pluk VIP lid

Dec 13, 2005
    16,246
    4,480
    113
    Hier vieren we de verjaardag vaak gewoon op een zondag, dan kan iedereen hier altijd. Het gepuzzel hebben we jaren geleden al afgesloten toen mijn oom en tante en beide nichtjes besloten om niet meer aan verjaardagen te doen. Resultaat is wel dat we alleen nog maar mijn ouders, zijn moeder met haar man en mijn schoonzus en zwager op visite krijgen.

Heb toen heel netjes mijn nichtjes opgebeld en verteld dat ik hun besluit helemaal snap maar dat ik dus bijna geen familie heb en het dus erg jammer vond voor mijn kinderen als hun niet meer zouden komen (voor ons zelf maakt het niet uit). Toen in gezamelijk overleg besloten om de kinderverjaardagen wel te vieren.

Tandartsen ook niet mijn favo bezigheid maar sinds een jaartje hebben we een andere en daar voel ik mij veel beter op mijn gemak. Ze gaan ook heel goed met Kylian om, die dus de vorige keer dacht dat ze zouden boren met dezelfde boor als papa had. :D Toen mocht hij bij de assistente komen en die heeft hem alle boortjes laten zien en op zijn nagel laten voelen.

6. avon

avon Fanatiek lid

Apr 6, 2010
    1,177
    0
    0
    verpleegkundige
    Regio Groningen
    verjaardag: wat ik wil?? dat weet ik nog niet hihihi

Ceejsje: welkom, spannend de eerste verjaardag van je kleine!! Hier kreeg Casper zijn eigen taart en mocht er mee doen wat hij wilde! (daarna kon ie door in bad!):D

Tandarts:volgens mij zijn de mensen die graag naar de tandarts gaan op 1 hand te tellen, ik hoor daar niet bij:)

mutti: wauw super zoon zeg! echte waterrat.

telefonische verkoop: wordt de laatste tijd weer plat gebeld door kranten, energiemaatschappijen, pensioenfondsen e.d. Heb me al drie keer door het bel me niet register heen geworsteld. Helpt dus niets blijkt.
    Wat is jullie ervaring? welke methode is effectief?

7. lovelymom

lovelymom Fanatiek lid

Nov 30, 2011
    3,798
    0
    0
    ceejsje welkom!

8. PlainJane

PlainJane Fanatiek lid

May 1, 2012
    1,972
    2,266
    113
    Female
    Bedankt allemaal!
    En ik vind het heel spannend en leuk, zo'n eerste verjaardag. Het eerste jaar is zo vreselijk snel gegaan.. Bijna een jaar geleden was het nog zo'n klein hummeltje en nu al een grote meid! Maar het wordt wel steeds leuker en hoewel ik niet had gedacht nu nog thuisblijf moeder te zijn, ik kan je vertellen dat ik het nog wel even vol kan houden zo! ;)

9. Madeliefje1987

Madeliefje1987 VIP lid

Oct 13, 2010
    6,203
    7
    38
    Zuid Holland
    @avon Hier laatst ook weer! snap er ook niks van! geven ze daarna de lijst weer door waar je door kunt geven dat je niet gebeld wilt worden..ja hallo, dat heb ik al gedaan!! We hebben ook tijdje gehad dat we telkens anoniem werden gebeld en dan nam je op en dan was er niemand aan de lijn of je hoorde in de verte geroezemoes...Op een gegeven moment is dat weer gestopt.

@pluk ja is wel jammer dan he als er zo weinig komen. Leuk opgelost zo! hier moeten we de kinderverjaardag over 2 dagen verdelen, anders komt mijn familie niet meer bij ons op de kinderverjaardagen. Sowieso word het later nog zien of iedereen nog komt. Ben zelf de jongste van de familie en ze wonen allemaal over het land verspreid.En met meerdere kinderen, heeft iedereen het druk met van alles en nog wat. Hebben jullie daar geen last van? Ben wel es jaloers op mensen die familie allemaal op de hoek hebben wonen!

10. Madeliefje1987

Madeliefje1987 VIP lid

Oct 13, 2010
    6,203
    7
    38
    Zuid Holland
    @mutti wat een ingreep idd..ik zie het al helemaal voor me..brrr...nee, ik zou ook liever even een ontspannen dutje doen ondertussen! Ik zit net bij nieuwe tandarts en die ging een gaatje boren en ik had verdoving. (was volgens hem niet perse nodig) Denk ik op een gegeven moment wat te voelen, maar dat kon toch niet, dacht ik. Gelijk schiet in de pijn in mn tand en ik kom half overeind. Zegt de tandarts: je moet wel eerlijk zeggen/aangeven als je wat voelt...Ehm..tja, ik dacht dat ik met verdoving niks zou voelen?? Ik heb de hele tijd liggen trillen toen hij verder ging. En een lucht dat er uit zn mond kwam...blegh! en dat hangt dan een halfuur boven je...Ik ben als de dood voor een gaatje, kan ik weer zoiets ondergaan.

11. Madeliefje1987

Madeliefje1987 VIP lid

Oct 13, 2010
    6,203
    7
    38
    Zuid Holland
    Ieeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeh kom er net achter dat we muizen in de keuken hebben...allemaal keutels in kastjes. We hebben het pas nog in de etenskast gehad, we hebben alle gaten onder de keuken netjes dichtgemaakt en nu blijken ze er dus nog steeds te zijn! Heb net de ongediertenbestrijding maar gebeld, want vind dit echt vreselijk! en zoooo vies!! Straks lopen ze hier ook over de kamervloer...2 huizen verder bij de buren hebben ze het al tijdje en dan over de het aanrecht ook gehad. En die heeft het ook nog...De buren zetten alleen muizenvallen, maar ik wil er nu gewoon vanaf zijn!Ik kan er echt niet tegen!

12. pluk

pluk VIP lid

Dec 13, 2005
    16,246
    4,480
    113
    Ja hoor wij wonen in Rijssen, mijn schoonmoeder + man ook, mijn schoonzus woont bij ons in de straat. Mijn familie woont in Enschede en mijn zus in Amerika (die komt dus nooit op een verjaardag ;))

13. pluk

pluk VIP lid

Dec 13, 2005
    16,246
    4,480
    113
    Even een ego bericht

Kylian is een groepje verder met zwemles :D:cool:

Het gaat bij hem heel langzaam en heeft dus al vanaf januari in dit groepje lopen harken, en heel veel kindjes aan hem voorbij zien gaan. Maar vanmiddag was het dan zover hij mag een groepje verder.

14. lovelymom

lovelymom Fanatiek lid

Nov 30, 2011
    3,798
    0
    0
    jeeeej pluk wat een mijlpaal!!!

15. elsie22

elsie22 Niet meer actief

@pluk wat goed!!!

he bah muizen!!! zou ik ook niet vrolijk van worden!

gesprek op cb was erg fijn, begrijp het nu allemaal wat meer de driftbuien enzo en een folder gekregen met tips.

16. Madeliefje1987

Madeliefje1987 VIP lid

Oct 13, 2010
    6,203
    7
    38
    Zuid Holland
    @pluk Fijn zeg!

morgen komt er hulp voor de muizen:D

Vanavond ben ik weg, dus iedereen fijne avond!:)

17. Anita1983

Anita1983 Bekend lid

Aug 18, 2010
    524
    27
    28
    NULL
    NULL
    Pluk, wat goed zeg! Kylian helemaal trots zeker?

Madeliefje, wat erg! Gelukkig komen ze morgen al.

Ceejsje, Dat eerste jaar gaat echt hard he. Leuk hoor, z'n verjaardag vieren. Veel plezier alvast!

Elsje, Lekker dat je er wat wijzer geworden bent! Wij zijn ook meest best tevreden over CB. Pik er toch altijd wel weer wat dingetjes van op.

De tandarts, bleehhhh, ben er zo bang voor dat ik 3 jaar niet geweest ben. Een paar maandjes terug voor het eerst weer en die stuurde me meteen door naar de kaakchirurg om 3 kiezen en een tand er uit te halen. Kwam bij een super kaakchirurg terecht die zelf opperde om dormicum te gebruiken. Dat is heeeel goed bevallen. Het is me 100% meegevallen. Ik sliep niet maar was ook niet super helder meer en heb het over me heen laten komen. Het kostte me iets van 20 euro en dat was het dubbel en dwars waard.

Verkoudheid, Eef hangt ook de hele dag een beetje op de bank. Hopelijk is t morgen weer iets beter en kan ze naar de psz. Vandaag was t niet veel.

En de pannekoeken, het zijn drie pakken geworden en volgens mij waren er een stuk of 6 over. Ben wel 1,5 uur bezig geweest maar vind t alleen maar helemaal leuk.

En dan dat dweilen, tsjah, ik ga dat morgen maar eens doen als Eef naar psz is. Moet hoognodig weer gebeuren :(

18. Bumbaaa

Bumbaaa Fanatiek lid

May 24, 2012
    2,188
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wow Anita,1,5 aan het bakken geweest :D

Elsie,fijn dat je een goed gesprek hebt gehad op het cb!

Pluk,yeahhh wat goed!Wat kan je dan trots zijn he,geweldig!

Madeliefje,iekkksss.Daar zou ik ook niet blij van worden.Onze buren hebben ook muizen.Ik heb ze hier in de tuin ook wel eens gezien,maar binnen komen ze echt niet ...we hebben 2 katten :D

19. pluk

pluk VIP lid

Dec 13, 2005
    16,246
    4,480
    113
    Wij hebben ook muizen op zolder achter het schot, we leggen er wel elke keer gif neer en die eten ze ook elke keer netjes op :D
    Waar ze vandaan komen, geen enkel idee, we zien alleen hun keutels maar geen muizen en ook geen muizenlijken

En Kylian is wel trots maar oh wat een onzekerheid voor hem, een nieuwe tijd, een andere badmeester, blijf ik wel in het zelfde bad (er zijn verschillende baden ), mag ik de kurken nog wel om, wat moet ik daar doen dan. Dus ondanks de trots overheerst nu de onzekerheid wat zich uit in een constante golf van vragen.

20. avon

avon Fanatiek lid

Apr 6, 2010
    1,177
    0
    0
    verpleegkundige
    Regio Groningen
    Madelief: Eiuw muizen. Ik ben er niet bang voor maar vind het wel erg smerig als ze tussen je etenswaren door kunnen lopen.

Pluk: Wat toevallig zeg. Ik ben geboren in Rijssen en heb daar tot mijn 16e gewoond. Al mijn fam wonen nog in Rijssen. Wij komen er nog met grote regelmaat. misschien nog dit weekend (afhankelijk hoe Casper zich voelt).
    Stoer van hem een groep verder.

Anita:Anderhalve uur.. dan ben je het ook wel zat geweest.

Verkoudheid: koorts is gelukkig gezakt, nog wel verkouden maar is al wel wat vlugger als gisteren.

Verjaardag: We zijn er uit. Het is op een zaterdag geworden, en we houden de heledag inloop.

Share This Page