thuisblijf moeders

Discussion in 'Algemene clubs' started by elsie22, Sep 12, 2012.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. pluk

pluk VIP lid

Dec 13, 2005
    16,246
    4,480
    113
    We eten op maandag en dinsdag vlees, groente en aardappelen (maakt hem dan ook niet uit wat het vlees en de groente is zolang er maar gekookte aardappelen bij zitten)

Op woensdag gebakken aardappelen met groente en vlees

Donderdag macaroni (hij houdt niet van slierten zoals spaghetti maar ook prie reepjes wortel e.d) met knoflookstokbrood.

Vrijdag goulash met rijst en kroepoek (en nu laten we hem heel langzaam wennen aan nasi met satésaus en kroepoek)

Zaterdags patat

Zondags verassingsmenu (dat is onze dag en dan eten we gewoon waar wij zin in hebben en vaak mag zijn zusje dan kiezen).

Hij vaart en wel bij en wij ook en soms geeft hij ook aan dat hij geen zin heeft in het vaste menu en dan wil hij graag soep met broodjes :D

Vanmorgen dus schoenen wezen shoppen, gisteren zelf al even gekeken op internet en toen zei ik al tegen Jan welke ik bij de kinderen vond passen.
    En ja hoor zowel Kylian als Kinley in 1 streep naar die schoenen toe :D
    Kinley heeft deze uitgezocht en ze zaten ook nog goed HIP korte laars met borduursel blauw - Steenbergen schoenen
    En Kylian deze GIGA hoge veterschoen blauw met cognac - Steenbergen schoenen

En ze hadden mazzel want oma vond het allemaal een redelijke prijs :$

Wat betreft romantiek, wij gaan 1 x per jaar een weekendje weg met zijn 2-en.

2. avon

avon Fanatiek lid

Apr 6, 2010
    1,177
    0
    0
    verpleegkundige
    Regio Groningen
    Haren:We hebben er zelf niets van mee gekregen (buiten het nieuws om). Het is ong 25 km verder. Maar het schijnt wel oorlog geweest te zijn.

Menu; het enige wat hier vast staat is op donderdag vis.

pluk; gave schoenen zeg, met name die laarsjes.

Anita; goed idee om een dineetje voor jullie twèe te plannen. Wij gaan
    1x per jaar een weekend naar een festival in Amersfoort. Heerlijk!

Vandaag: naar mijn fam in Rijssen geweest. ben daarna altijd een beetje brak van het lange autorijden.

Verkouden: gaat steeds beter, hij begint nu met hoesten, dus gelijk aar met hoestdrank begonnen.

3. Anita1983

Anita1983 Bekend lid

Aug 18, 2010
    524
    27
    28
    NULL
    NULL
    Goede morgen dames,

Hebben jullie allemaal een goed weekend gehad?
    Wat gaan jullie doen op deze druilerige dag?
    Ik heb net koekjesdeeg gemaakt, dat ligt nog even te rusten maar straks dus lekker koekjes bakken. Verder niet zoveel denk ik.

Pluk, leuke schoenen zeg. Vooral die laarsjes, heel gaaf!

4. lovelymom

lovelymom Fanatiek lid

Nov 30, 2011
    3,798
    0
    0
    goeiemorgen !! hier maar speelgoed uit gezocht want zoonlief wou perse heel de trein baan hebben dus kan ik die mooi weer compleet in 1 bak doen
    hij speelt namelijk de laatste dagen steeds met zijn treinbaan

voor de rest niet veel ja babykamer leeghalen zodat manlief vanaaf de kast kan maken
    en dan van de week alvast 1 muur behangen zodat de kast terug op zijn plaatst kan

5. Madeliefje1987

Madeliefje1987 VIP lid

Oct 13, 2010
    6,203
    7
    38
    Zuid Holland
    zo, iedereen leuk weekend gehad? hier vanmorgen tot 9 uur uitgeslapen, wel midden in de nacht wakker gelegen, misselijk etc. Nacht ervoor is E.line in de weer geweest. Dus nog wel moe van al die korte nachten.

M.aaike speelt buiten op dit moment (regent even niet) ze wilde niet luisteren en zat maar gek te doen, dus met laarsjes en jas aan naar buiten gestuurd. E.line zit heerlijk in de box (en gooit al dr speelgoed eruit...) Dus nu even lekker een zp momentje.

6. Madeliefje1987

Madeliefje1987 VIP lid

Oct 13, 2010
    6,203
    7
    38
    Zuid Holland
    @anita o lekker koekjes bakken..wat zal het lekker gaan ruiken bij jou in huis!

7. elsie22

elsie22 Niet meer actief

goeiemorgen!

hier een rustig weekend gehad met de 2 kinderen, gewoon lekker thuis en rondje gefietst. gewoon lekker samen zijn.

sam is erg verkouden vanmorgen moest ie zo hoesten dat ie ervan moest spugen dus heb maar hoestdrank gehaald. vanmorgen sam naar de psz gebracht boodschappen gedaan, kledingkasten van de kinderen uitgezocht en speelgoed uitgezocht. aankomende vrijdag komen ze het speelgoed ophalen voor een rommelmarkt die hier zaterdag is. ziet er een stuk netter uit.

8. Madeliefje1987

Madeliefje1987 VIP lid

Oct 13, 2010
    6,203
    7
    38
    Zuid Holland
    @elsie wat ijverig zeg!wel fijn als de kledingkasten weer uitgezocht zijn!

9. pluk

pluk VIP lid

Dec 13, 2005
    16,246
    4,480
    113
    oh hier alleen maar een wasje weggevouwen en 1tje gedraait, gezogen en gedweilt.

En met Kinley zitten kleuren, al vind die de kleurplaten aan barrels knippen veel leuker ;)

Voor de rest vannacht slecht geslapen, Kylian werd steeds gillend wakker omdat hij de wind hoorde, of de regen (hij is ook lekker verkouden aan eht worden) en toen iedereen eindelijk sliep begon het te onweren en was er dus weer paniek bij Kylian ;)

Vanmiddag gaan ze weer beiden naar school en psz, heb ik heel even rust.

10. avon

avon Fanatiek lid

Apr 6, 2010
    1,177
    0
    0
    verpleegkundige
    Regio Groningen
    Goeeeeeeeeeede morgen.

Hier een gezellig weekend gehad.

Vanmorgen keuken schoongemaakt, was(je) gedraaid en gezogen.

Straks even afspraken maken bij de kapper voor ons drieeen.
    Aaankomend weekend een weekendje weg naar Zeeland. (schoonpa wordt donderdag 70) Dit weekendje weg is een cadeau van de kinderen (we gaan zelf lekker mee hihihi).

11. elsie22

elsie22 Niet meer actief

@madeliefje dat zijn echt van die klusjes die blijven liggen als je kinderen hebt rond lopen, maar was wel echt nodig. nu kan ik tenminste zien wat er nog nodig is voor de winter.

sam ligt in bed, duurde even voor ie rustig was hij moest erg huilen! hij is ook erg verkouden dus ben bang dat ie vanmiddag verhoging zal hebben.

12. Anita1983

Anita1983 Bekend lid

Aug 18, 2010
    524
    27
    28
    NULL
    NULL
    Lekker ijverig Elsie, en ook heerlijk als dat weer gebeurd is. Dat vind ik nou echt zo'n klusje wat achteraf ook echt nut heeft.

Haha, Pluk, Eefje pakt ook het liefst d'r schaar er na 2 minuten kleuren bij om de kleurplaat in zoveel mogelijk stukjes te knippen.

Avon, lekker zeg, een weekendje zeeland, en volgens mij zijn de weersvoorspellingen vooralsnog niet slecht.

Dames, even een vraagje. Weten jullie nog wanneer jullie de eerste symptomen voelden toen jullie zwanger waren? Wij gaan dus voor de derde en ik moet pas volgende week maandag ongesteld worden maar ik heb steeds zo'n weeïg gevoel in mn maag en als één van de kinderen gepoept heeft wordt ik helemaal naar als ik ze verschoon :(
    Maar goed, ik vind het zo snel dus volgens mij zit t gewoon tussen m'n oren ofzo...

13. elsie22

elsie22 Niet meer actief

@anita vind ik ook idd. heb de kleding op internet gezet en wat ik verkoop verkoop ik en de rest gaan naar de kringloopwinkel.

14. avon

avon Fanatiek lid

Apr 6, 2010
    1,177
    0
    0
    verpleegkundige
    Regio Groningen
    @ Anita, klinkt wel als zwanger. nu moet ik wel eerlijk zeggen dat ik alleen vreselijk moe was. misselijk ben ik nooit geweest.
    Ik hoop voor jullie dat het raak is, spannend!!

15. PlainJane

PlainJane Fanatiek lid

May 1, 2012
    1,972
    2,266
    113
    Female
    @Anita, ik wil je niet ontmoedigen, maar hier heerst het! Ik ben ook al twee dagen super misselijk, moe, hoofdpijn (of ik ben ook zwanger ;))

16. Madeliefje1987

Madeliefje1987 VIP lid

Oct 13, 2010
    6,203
    7
    38
    Zuid Holland
    Ik duim voor je Anita dat je zwanger bent! zou wel erg leuk zijn!

wat een weertje vandaag he! M.aaike is echt super druk vandaag en op psz vanmiddag in de broek geplast en thuis weer een keer. Hopelijk geen terugval ofzo.

Kledingkast uitzoeken: pas ook gedaan en het is heerlijk opgeruimd dan! Kan ik echt van genieten!

17. lovelymom

lovelymom Fanatiek lid

Nov 30, 2011
    3,798
    0
    0
    ik had helemaal geen symptomen bij me derde hihi
    ik was er stellig van overtuigt dat ik ongi ging worden ook toen ik al 4 dagen overtijd liep

18. Anita1983

Anita1983 Bekend lid

Aug 18, 2010
    524
    27
    28
    NULL
    NULL
    Hihi, eigenlijk ga ik hier inmiddels ook vanuit ja. Bedacht me dat zoonlief vorige week 3 dagen buikgriepje heb gehad en bovendien is het wel heel snel al om nu al iets te merken.

Madeliefje, jammer 2 ongelukjes vandaag. Hopelijk éénmalig!

19. pluk

pluk VIP lid

Dec 13, 2005
    16,246
    4,480
    113
    eh bij Kylian werd ik in eens misselijk van een verdoving bij de tandarts en had ontzettend veel zin in mandarijnen. Paar dagen later bleek ik zwanger te zijn.

Bij Kinley stond ik op de markt loempia's en gebakken vis tegelijk te eten en had 's morgens heel veel zin in aardappelpannenkoeken (en heb die dan ook gegeten. Oja en de dag voor kerst heb ik het "sap" van de zilveruitjes opgedronken :) 1ste kerstdag teste ik toen positief :D

20. Anita1983

Anita1983 Bekend lid

Aug 18, 2010
    524
    27
    28
    NULL
    NULL
    :D:$:D:$

Share This Page