Vind ik trouwens wel altijd een leuk onderwerp: Is er verder nog iemand die tijdens zwangerschap behoefte had aan rare dingen? Of dingen lekker vond die je normaal niet lust en andersom? Ik wilde dronk de eerste keer graag cassis terwijl ik het normaal wel lust maar niet super lekker vindt. De tweede keer had ik grote behoefte aan chocomel. En beide keren verdroeg ik geen rode kool, vind ik normaal heerlijk!
@Pluk, haha sap van de zilveruitjes! Mocht je er weer trek in hebben, weet je wat er aan de hand is.. @Anita, ik dronk liters Ice Tea! Eerst de gewone variant, toen de Green Tea, want die bevatte geen suiker en vond ik toch net zo lekker. En ik kon geen stampot zien! Maakte niet uit wat, andijvie, zuurkool..
Bij Kylian heb ik heel veel bamiblokken en magnums gegeten, zou je denken dat ik giga aangekomen was maar dat viel reuze mee. In totaal ongeveer 3 kilo (en Kylian woog bij de geboorte 5 kilo) Bij Kinley waren het de honeypuffs (terwijl ik normaal geen honing en alle dingen waar maar honing in zit lust).
Hier literes melk naar binnen gewerkt, en koffie luste ik niet meer. Veder niet misselijk geweest of zo
haha nee maar soms trek ik de koelkast open en denk schaam alle melk is al op doe vrijdag de boodschappen en als dan nu nog maar 1 pak over is ach ik vind het ook verrekte lekker en kan in 1 dag 1 pak op drinken vrijdag maar 7 meenemen
Goedemorgen meiden Ik haak weer even in,wat een gezellige drukte hier! Ik kom vandaag maar moeilijk op gang,zal wel aan het weer liggen. Whahaha,het sap van de zilveruitjes..ik dacht lees ik dat nou goed Zo`n rare streken had ik niet moet ik zeggen haha
goeiemorgen! sam was om 6.30 al wakker, kwam denk ik omdat papa eruit ging om te gaan werken, heb hem nog bij me gelegd maar helaas niet meer geslapen! vanmorgen even naar de winkel gelopen, en nu ff wat drinken en zo maar eens een berg was opvouwen. sam is een beetje mopperig vanmorgen, hij is ook snotverkouden..
G.Morge!! Zo, J is naar de psz, Vriend is op de zaak, dus heb ik ff tijd om uitgebreid te lezen en te reageren. Heb t weekend wel gespiekt tussendoor, maar reageren via mobiel is toch minder prettig.. Avon, Lekker hoor!! Weekendje weg. Ben jaloers!! Klerenkast uitzoeken, Hier t weekend de bovenverdieping Zusje klaar gemaakt. Alle klusjes zijn gedaan, en hebben alles grondig gepoetst. Alleen nog de klerenkast van J uitzoeken. Elsje, Hoe is t met Sam?? Anita, Eerste symptomen kwam bij mij pas erg laat. Alleen het moe zijn, maar dat heb ik sowieso wel ivm ijzer tekort. Alleen toen iets erger nog. Maar ik wist wel bij alle 2 om de een of andere reden al ruim voor mn NOD dat het raak was. Spannend!!! Ben benieuwd!! Zwanger, Sap van zilveruitjes Dat je er überhaupt op komt om dat te drinken whahaha!! Bij J at ik elke dag frikandellen speciaal. (hadden zelf n cafetaria waar we boven woonde) Dit keer kan ik niet zonder koffie, kitkat, en loop ik te watertanden als ik filet American en biefstuk ruik en dat mag nou juist niet . :( Wel had ik bij J helemaal geen last van kwaaltjes tot de laatste 2 á 3 weken, maar dit keer word ik de hele zwangerschap al getreiterd door allemaal kleine kl*te kwaaltjes . Ook heb ik dit keer nog iedere dag zin in een sigaret, en daar had ik bij J geen moeite mee. Hier, Ben dr HELEMAAL klaar mee. Op t moment dat wij te horen krijgen dat Zusje t zelfde gewicht heeft als J bij dr geboorte (2620gr) mag ze van mij direct komen! Verder, Heel erg mezelf moed aan het inspreken om nu toch echt iets te gaan doen in huis voordat t tijd is om J weer op te halen .
@mini me sam is erg verkouden en vanmorgen erg mopperig en hoor veel ontevreden geluiden. heb besloten dat maar te negeren want het werkt alleen maar averechts als ik er wat van zeg. maar als je over straat loopt met hem in de wagen is het wel erg vervelend hoor...
minieme dan hoop ik voor je dat je niet over tijd gaat lopen En 2660 gram klinkt mij heel licht en klein in de oren, maar dat komt omdat ik reuzen op de wereld heb gezet Maar ik kan het me voorstellen dat je het helemaal zat bent hoor, denk dat bijna iedere zwangere vrouw dit op het einde wel heeft.
Elsje, Aah, sneu!! Soms is t idd maar beter om ze ff met rust te laten he.. Hier altijd erg de neiging om dr extra te vertroetelen als ze ziek zijn. Zou bij wijzen van spreken al n dekentje op de bank drbij leggen als ze alleen maar n snotneus heeft..(natuurlijk is dat wel erg overdreven) Kan dr ook echt wakker van liggen als ik dr 's nachts in dr slaap hoor jammeren dat ze ergens last van heeft. Stom eigenlijk, want als ze valt of stoot oid ben ik juist de persoon die zegt dat ze dr eigen niet aan moet stellen haha.... Nou valt en stoot ze dr eigen ook de hele dag door, maar goed.. Mss omdat wij ons nooit aan moesten stellen vroeger. Hoe ziek we ook waren.....?? Iig beterschap voor je ventje!! En ja hoor... Zit nog steeds met mn luie gat op de stoel... Nog n uur......... Ach ja.. morgen weer n dag Edit: Pluk, 2620 is ook erg weinig haha... Ze was +/- 45 cm.... Maar ben zelf ook maar n kleine opdonder haha... Kan met mn 1,53m net kleren kopen op de volwassen afdeling haha.. En idd.. iedere zwangere zal dat wel hebben.. Heb soms echt van die momenten dat ik gewoon zelfmedelijden heb. En als ik iets nooit heb, en ergens n hekel aan heb is t wel zelfmedelijden haha..
Zo af en toe heeft ieder mens het recht om even zelfmedelijden te hebben (vind ik) pas als ze er in blijven hangen vind ik het irritant worden. Hier heel logisch dat we grote kinderen krijgen hoor ik ben 20 cm langer dan jou en papa is 2 meter Wij vonden Kinley dan ook zo lief en klein met haar 51 cm en "maar" 3870 gram
Pluk, Ja, ik ben niet het type dat zielig wil zijn, of medelijden wil hebben. Dan kun je nog beter klagen haha.. Vind het ook altijd erg vermoeiend om op bezoek te gaan bij mn moeder en mn opa en oma.. Mn moeder en opa zijn echt mensen die altijd wel ergens last van hebben, en daar dan iedere keer weer ruim de tijd voor nemen om zielig over te doen. Maar ondertussen wel die bijv. pijnlijke knie forceren....... En ik vind 51 cm ook lief en klein hoor haha... J kon de eerste weken in dr maatje 46 á 50 zwemmen, en dan word het al snel schattig maar sneu..
Ff n vraagje, wat doen jullie eigenlijk met je kind(eren) om de tijd door te komen??? Ik heb zo onderhand het koekjes bakken en knutselen wel gezien. Speeltuin is hier voor de deur, en daar zit ze al regelmatig.. En het bos is hier niet, maar komen we sowieso wel regelmatig (met mooi weer gaan we dan ook daar picknicken)
@mini me ik vind het idd ook weleens lastig te verzinnen wat te gaan doen. sam speelt graag buiten dus als het kan mag ie lekker in de tuin spelen en anders gewoon binnen vermaken met spelen en soms tv kijken. zwemmen doen we 1xper week en hij gaat nu naar de psz en dan doe ik boodschappen en wat dingen in huis.
Wij lopen sowieso dagelijks 4x heen en weer om Kylian van school te halen (of te brengen) Tv kijken, spelletje doen, knutselen, laten helpen met het huishouden (haar de gang aan laten vegen terwijl ik de kamer stofzuig), samen op de fiets een boodschapje doen, bedden opmaken samen. Of soms gewoon even lekker lang in bad zonder haar broer. Nageltjes lakken, een rondje lopen