Kylian heb ik gisteren maar niet naar zwemles laten gaan. Manneke kwam erg moe uit school en om dan nog met hem naar het zwembad te fietsen te zwemmen en terug te fietsen leek me niet verstandig. In plaats daarvan is hij vroeg naar bed gegaan Kinley had gisterenavond groot verdriet want in eens had ze de arm van de babyborn pop af en dat terwijl ze hem net een maandje heeft. En met geen mogelijkheid die arm er meer aan te krijgen. Heb maar een mailtje naar Sapf gestuurt kijken wat hun er mee kunnen doen. Psz, hier gaan ze 2x per week. 1x een middag van 2 uurtjes en 1x een morgen van 2.5 uur Dus eigenlijk valt het wel mee hoe lang ze weg zijn.
zo hier zit T op school denk dat ie straks niet eens naar huis wil ! hahaha hij had het zelfs te druk om zijn jas uit te doen en moest gelijk puzzelen, met de diertjes spelen kleien,glijen o hij had het zoo druk en mama mama gaat nu lekker met de beentjes omhoog hahaha
hoi! hier vanmorgen de kinderbijslag uit gegeven sam kan weer vooruit! stiefdochter ook nog een broek en rokje en legging en voor beide muts sjaal en handschoenen. en die had nog genoeg in de kast liggen gelukkig. nu lekker op de bank
Pluk, Groot gelijk!! Zou m ook lekker thuis gehouden hebben.. Aah, Arme Kinley en babyborn... Ben benieuwd wat ze bij Sapf ermee doen... Elsie, Altijd leuk om geld uit te geven.. Psz, Hier gaat J ook 2x per week van 8:45 tot 11:45.. Vanochtend moest ze voor het eerst huilen dat ze niet mee naar huis mocht.. Maar toen was ik er al niet meer.... Het stak wel ff om te horen. Zeker omdat ze vanochtend al zei dat ze niet naar school wou.. En omdat ik er niet zelf was om haar te troosten.. Maar ze is goed opgevangen en ging al snel weer met de kindjes spelen..... Het zal wel vaker gebeuren.....
Dat had Kinley dus voor de vakantie ook, tranen met tuiten omdat ik dan weg ging. Hier mag je dan altijd voor de deur blijven staan (en luisteren). Nou binnen 1 minuut hoorde ik mwtje dan al niet meer.
hey meiden, vandaag druk dagje, ML is vandaag jarig en druk bezig geweest met de voorbereidingen. Kom gauw weer bijlezen!
@madeliefje gefeliciteerd! vanmiddag nog even snel weggeweest en daarna leker thuis! rust samen met sam vriend eet niet thuis dus we gaan pannenkoeken eten! sam kijkt nu ff op de ipad pieterpost, heb zo'n app kinderkijkbuis,allemaal filmpjes! sam gaat nu 2 ochtenden naar de psz, van 8.30-11.30 misschien over een tijdje een derde ochtend.
Hoi allemaal, Ik zou graag met jullie meeschrijven. Ik ben sinds kort moeder van een zoontje en blijf voorlopig ook thuis. Het lijkt me leuk om met jullie mee te kletsen en te horen hoe jullie het e.e.a. doen. Financieel zal het hier flink krapper worden, hoe gaan jullie daar mee om? Groet frummelke
welkom!! wij hebben het echt niet breed en leven van de toeslagen maar !! we hebben een max budget voor boodschappen extra dingen kopen we van het huisvrouwengeld tja hoe zo gaan we er eigenlijk een beetje mee om soms is het echt wel balen dat we niet meer hebben maar niks voelt beter om lekker bij me kindjes te zijn
Dank jullie voor het welkom! Mijn contract loopt dus per november af, tegelijkertijd met mijn verlof en ik heb besloten om het eerst niet te verlengen. Ik vind het erg spannend en ben soms bang dat we niet rond gaan komen, ondanks dat mijn man een redelijk goed salaris heeft. Ik moet eerlijk zeggen dat we altijd luxe leefden, dus dat vergt wat aanpassingsvermogen vrees ik. Verder heb ik heel veel zin om de komende tijd bij mijn kleintje te blijven. Wat is het genieten zon kleine frummel (ondanks de slapeloze nachten )
Hier gaan ze testen met medicatie terwijl wij dan niet weten welke hoeveelheid ze krijgt.1x lage dosering,1x hoge dosering en 1x placebo (allemaal voor 2 weken).
a oke nee hier heeft ze gewoon ritalin gekregen maar is nog niet optimaal afgesteld morgen moeten we terug
frummelke hier heb ik de "mazzel" dat ik volledig afgekeurd ben, ik krijg dus elke maand mijn uitkering en kan gewoon thuis blijven. Was ik niet afgekeurd geweest dan had ik gewoon moeten gaan werken hoor anders kwamen we ook niet rond. Daarbij hebben we in goede tijden flink gespaard waardoor we nu (in de wat mindere tijden) de mogelijkheid hebben uit te wijken naar onze spaarrekening. (b.v grote reparatie's). Voor de rest hebben we niet zoveel eisen, als ik dan her en der lees hoe vaak mensen wel niet met hun kinderen naar speelparadijsen gaan. Tja dat doen wij gewoon bijna nooit. Eigenlijk alleen met sinterklaas omdat daar dan het sinterklaasfeest van J's werk gehouden wordt. Maar dan is het ook echt feest voor de kinderen. Heel veel uitjes die wij uitzoeken zijn gratis. Holterberg met het kinderwandelpad. Picknicken bij vliegveld Teuge. Eindje fietsen met als eindbestemming de kinderboerderij. We gaan 1 x per jaar op vakantie maar besteden dan niet meer dan 500 euro voor de vakantiewoning. De rest van het vakantiegeld gaat naar de spaarrekening (voor slechtere tijden) Ik krijg heel veel kinderkleding doorgeschoven van mijn vriendin, dit keer zelfs zoveel dat ik voor de winter helemaal niets heb hoeven aan te schaffen (winterschoenen hebben ze van mijn schoonmoeder gekregen). Betekend niet dat ik niets voor ze koop hoor want vind het ook wel leuk dat ze in iets lopen wat ik zelf heb uitgezocht
Goede morgen dames. Lang niks van me laten horen maar nu weer even bijgelezen. Avon, We hebben inderdaad extra kamers erbij gemaakt. De kinderen gaan op termijn allebei naar de zolder. Guus al snel want hij wordt wakker als wij naar bed gaan, hij slaapt gewoon heel licht. Vind t niet makkelijk want hij is pas 1,5 dus zou hem best nog even wat dichter bij willen hebben maar hopelijk gaat hij wat beter slapen dan. Lovelymom, Vandaag moest je terug voor de afstelling van de ritalin toch? Succes, ben benieuwd of het gauw wat constanter wordt. Pluk, Wat balen voor je dochter zeg! Ben erg benieuwd of ze daar wat mee doen. En hier doen wij t eigenlijk een beetje hetzelfde met uitjes en e.d. en dat vind ik zo leuk. Ze blijven zo lekker snel tevreden daardoor heb ik t idee. Elsie, Lekker is dat he, eens even los gaan qua shoppen. Dan kunnen ze weer lekker vooruit MinnieMe, 37 weken vandaag. Wordt spannend zeg! Madeliefje, Gefeliciteerd nog! Heeft hij een leuke verjaardag gehad? Frummelk, Wij zijn ook behoorlijk achteruit gegaan sinds ik thuis ben. Ik verdiende dan ook meer dan m'n man. Nu hebben we de toeslagen e.d. echt keihard nodig. Maar ik vind t nu echt een sport om 'zuinig' te leven en wij hebben ook gespaard voor zulke periodes. Het geeft een rustig gevoel dat we een buffer achter de hand hebben. Hier zijn de kids vanmorgen allebei weg. Ik heb geen bestellingen alleen een kraamkadootje voor een vriendin te maken dus lekker rustig ochtendje. Nu eerst lekker een bakkie koffie met een boekje en dan het kado maken. Het wordt een omslagdoek van wafelstof met de naam van de kleine man. Ben benieuwd wat ze er van gaat vinden. Fijne dag allemaal vandaag!
goeiemorgen! niet echt lekker geslapen vannacht helaas, sam was 5.45 wakker gelukkig naast mij nog even geslapen en tegen half 8 uit bed want hij is weer naar de psz. heb de bedden al lekker verschoont en net ff wat gedronken en ga zo ff was vouwen en stofzuigen en dweilen.
Leuke verjaardag gehad gisteren! @psz M.aaike gaat ms. een derde dagdeel zo. Sinds kort is dat weer mogelijk bij ons. Zit alleen te twijfelen of het leuk is voor M.aaike, want ze komt dan wel 1 dagdeel in een andere groep met een andere juf! @rondkomen ML maakt veel overuren en die zijn voor de extra's. Hebben best wel ruim om rond te komen met toeslagen etc. We hebben niks te klagen. Alleen dit jaar wel even zwaar omdat we exra af lossen bij de hypotheek. En als we dat bedrag hebben afgelost, hebben we volgend jaar weer wat meer ruimte en doen we wat relaxter! @Minnieme Laat de kleine meid nog maar even zitten ja!De weeen zijn niet pijnlijk? sommigen kunnen nl. nog al heftige voorween hebben. hoop niet dat je dat hebt! @elsie Heerlijk om kleding te shoppen!Altijd fijn om kinderbijslag te krijgen! @Frummelk Welkom! @ rest zwaai! ga maar es strijken...
@rondkomen, wij komen prima rond, vriend heeft een eigen bedrijf. als gaat het wat moeilijker in de bouw helaas. ik probeer wel gewoon op te letten qwa boodschappen hoor, vind het niet nodig om te veel uit tegeven. verder kunnen we gelukkig wel iets kopen als het stuk gaat, hebben nu net een nieuwe 2dehandsdroger, wel erg fijn nu met dit weer! net ff stofgezogen en gedweilt, nu ff wachten tot de vloer droog is. was is ook gevouwen en de wasmachine en droger draaien nog.
Bij jou gaan de nachten ook nog niet echt lekker he! 5.45 is echt vroeg! Gelukkig dat hij dan naast je nog even wil slapen.