thuisblijf moeders

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door elsie22, 12 sep 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lovelymom

lovelymom Fanatiek lid

30 nov 2011
    3.798
    0
    0
    minieme we willen het niet weten athans manlief niet
    dus houden we het geheim!

pff ben zo blij dat manlief thuis is (ziek naar huis gekomen ) hij maar zeggen dat het meevalt voorlopig ligt ie al 2 uur te slapen en zweet als een gek (en hij maar zeggen dat het meeviel)

2. MinnieMe

MinnieMe Fanatiek lid

17 apr 2011
    1.724
    0
    0
    Noord-Brabant
    Avon,
    He gatsie! Kan me voorstellen dat je dan niet goed weet wat je daar mee moet t.o. de buuf... Sterkte..
    En ja, begin het echt zat te worden haha.. Hoewel t vandaag met name alles was. Laptop weer kuren (valt te pas en te onpas uit), J had een dolle dag, 2x koffie laten vallen (krups, dus ook nog s niet de goedkoopste), vergeten de wasdroger aan te zetten waardoor ik dus met 2 natte ladingen was zat etc etc etc.....

LM,
    Ah.. dan kun je idd maar beter thuis zijn... Beterschap daar!

Hier, aan de bitter lemon.. Baat het niet dan schaadt het niet... (en vind t sowieso wel lekker)...
    Straks nog n heerlijke voetmassage erachteraan en wie weet heb ik n keer geluk en heeft vriend lief een goede bui voor ik op 1 oor ga.........;)

3. Madeliefje1987

Madeliefje1987 VIP lid

13 okt 2010
    6.203
    7
    38
    Zuid Holland
    @avon o wat naar zeg! En dat idd op je verjaardag. Verdrietig dan ook voor je buurvrouw. Zal idd dubbel zijn dan.

@ lovely mom Beterschap met je man...jij beter niet zo ziek worden..heb je helemaal geen energie meer over!
    O en dacht even dat je afgelopen zaterdag bedoelde qua echo..dom, was niet helemaal helder nog vanmorgen hihi. Spannend zaterdag!

@ Minnieme Vandaag is het je dag niet, maar morgen misschien wel?;)...

4. pluk

pluk VIP lid

13 dec 2005
    16.247
    4.480
    113
    avon pff dat is inderdaad een zwarte rand om je verjaardag.

minnieme ananashart, wonderolie (geen idee waar je dat zou moeten halen), bitterlemon, me suf n**ken. Het heeft hier geen sier geholpen en meneertje besloot pas 3 weken later dat het tijd was om te komen.

Voor alle zieken en snotterigen onder ons beterschap.

Hier is net mijn schoonvader onder het mes gegaan dus we blijven maar even bij de telefoon in de buurt.

5. lovelymom

lovelymom Fanatiek lid

30 nov 2011
    3.798
    0
    0
    pluk sterkte er mee!!

6. Matonneke

Matonneke Fanatiek lid

1 mei 2012
    1.087
    0
    36
    mag ik ook mee schrijven, mag ik ook mee schrijven, mag ik ook meeschrijven???

Stel mezelf maar wel alvast even voor :D

Ik ben net 26 geworden (niet als in de zin een uurtje geleden ofzo)
    Mijn oudste zoon is 7 (januari mag hij 8 kaarsjes uit blazen)
    Jongste zoon is 6 (maart mag hij 7 kaarsjes uit blazen)

Totdat mijn jongste 4,5 was ben ik thuisblijfmama geweest. Af en toe wel wat gewerkt, maar vooral veel thuis geweest.

Toen kwam daar het moment dat zoons beide naar school gingen, stap gezet zelf ook naar school gegaan.

Door een miskraam dit jaar kwamen mijn partner en ik erachter dat we niks liever wilden dan een kindje erbij. (de miskraam kwam voort uit niet heel voorzichtig zijn)
    Daarna stap gezet met in het achterhoofd het kan wel eens even gaan duren. Na de miskraam was het echter gelijk raak.

Nu bijna 22 weken zwanger van onze dochter. :)
    Sinds vier weken veel last van pijnlijke harde buiken. Inmiddels de stap gezet om thuis te blijven en voor de kids te zorgen.

Groetjes!!

7. Madeliefje1987

Madeliefje1987 VIP lid

13 okt 2010
    6.203
    7
    38
    Zuid Holland
    @Matonneke Welkom! Gefeliciteerd met je zwangerschap en wat leuk nu een meisje!

@Pluk Sterkte!

8. pluk

pluk VIP lid

13 dec 2005
    16.247
    4.480
    113
    Even snel een updatje, operatie was goed gegaan nu hopen dat hij gaat opknappen

9. lovelymom

lovelymom Fanatiek lid

30 nov 2011
    3.798
    0
    0
    gelukkig !

10. avon

avon Fanatiek lid

6 apr 2010
    1.177
    0
    0
    verpleegkundige
    Regio Groningen
    Minnime: ik hoop dat het helpt, hier heeft het allemaal niet geholpen.

Pluk: Gelukkig is de OK goed verlopen en nu hopen dat hij goed hersteld!

Matonneke:welkom. Net over de helft van je zwangerschap dus nu aan het aftellen.

11. Madeliefje1987

Madeliefje1987 VIP lid

13 okt 2010
    6.203
    7
    38
    Zuid Holland
    @pluk FIjn dat het goed gegaan is. Nu afwachten idd!

12. pluk

pluk VIP lid

13 dec 2005
    16.247
    4.480
    113
    Nou uit 1 nier was meteen 800 cc komen lopen en uit de andere 250 cc. De buisjes lijken goed te werken en meneer knapt zienderogen op nu de afvalstoffen afgevoerd worden.

We weten allemaal dat dit de kanker niet tegenhoud, maar hij voelt zich beter en daar ging het om.

13. MinnieMe

MinnieMe Fanatiek lid

17 apr 2011
    1.724
    0
    0
    Noord-Brabant
    Avond...

Meld me ff met n baby IN mn buik.....

Pluk, Fijn dat de operatie iig goed is gegaan, en dat hij zo duidelijk op knapt! Hopen dat het zo goed blijft gaan! Succes!!

Bij J heeft 18+ wel geholpen. N uur later braken mn vliezen... Helaas heeft dat dit keer tot op heden geen resultaat opgeleverd.. Moet ook zeggen dat t al weer ff geleden is.. Vriend vind me momenteel niet zo aantrekkelijk en heeft aan 1x pw genoeg volgens mij..... *grrrr* En dat terwijl het van mij nu wel 3x per dag mag... Om hysterisch van te worden...

Matonneke, Welkom! En gefeliciteerd!
    Heftig zeg!! Gaat verder wel alles goed met de kleine meid?? En met jou natuurlijk... Ben je van plan om na de bevalling wel weer te gaan werken, of wil je hierna ook fulltime thuis blijven?

Hier,
    Morgen 38 weken.. De dag dat bij J mn vliezen braken.... Dus wie weet...
    Ja ik weet t..
    T duurt niet lang meer, en er is er nog nooit een blijven zitten, en ik moet er niet zo veel mee bezig zijn, en bla bla bla..
    Maar geduld hebben is mij nou eenmaal nooit bekend geweest....

14. Matonneke

Matonneke Fanatiek lid

1 mei 2012
    1.087
    0
    36
    Goedemorgen Dames,

Ik probeer alles te volgen wat er op het moment bij jullie "speelt" .

Pluk ik wil je heel veel sterkte wensen in deze tijd. Natuurlijk ook voor Pluk familie.

MinnieMe en en en en zijn je vliezen nu ook gebroken ? ;)

Hartelijk dank allen voor het warme welkom :)

Ik ga zo meteen maar weer eens de verloskundige bellen (de vijfde keer in vier weken tijd) hele nacht weer gezellig gehad met mini prutske. Erg gezellig natuurlijk, maar van slapen komt er weinig terecht. Ook blijft de pijn maar. Tussen de harde buiken door is alles gevoelig, maar pijnlijk niet echt, tijdens de harde buiken wil ik eigenlijk alleen maar op een hoopje op de bank/bed/vloer liggen. Begin nu toch wel aardig moe te worden. Partner is 2 dagen weg voor cursus. Dus sta er alleen voor vandaag met de jongens. Na alle controles doet baby het meer dan prima. Groeit goed, beweegt heel veel (au, au)

Na de zwangerschap ga ik voorlopig ook niet werken. Ik wil graag wat voor mezelf beginnen (aan huis) Maar eerst nog maar even verhuizen. Of nog tijdens deze zwangerschap of er kort na.

Ik wens jullie allemaal een hele fijne dag!!!

xxx

15. Matonneke

Matonneke Fanatiek lid

1 mei 2012
    1.087
    0
    36
    Oja nog 127 dagen.. Maar met aftellen ben ik "echt" nog niet begonnen hoor!!! :D

16. elsie22

elsie22 Niet meer actief

goeiemorgen!

@matonneke welkom en gefeliciteerd!

@pluk fijn dat het goed gegaan is.

hier sam weer op de psz, ik heb ff lekker zijn bedje verschoont, wasmachine aangezet, vaatwasser aan beetje opgeruimd en ga zo ff naar het kruidvat en bieb toe. vanmorgen de schoolfoto's van sam gekregen zijn erg leuk geworden.

ook ff fotopapier halen dan kan ik ze kopieren voor de opa's en oma's en overgroot oma's en opa's.

fijne dag!

17. pluk

pluk VIP lid

13 dec 2005
    16.247
    4.480
    113
    Ik doe het vanmorgen even rustig aan en dan

Kylian ophalen
    Kylian en Kinley naar de kapper
    Kylian moet nog nieuwe kleren want vrijdag gaat zijn juf trouwen
    om 15.30 uur moet Kylian een wrat laten aanstippen bij de huisarts
    En daarna wil papa nog met hem op stap voor een nieuwe fiets
    Snel patat eten en daarna gaan papa en oma naar het ziekenhuis.

Oja heb nog eve alle planten uit het aquarium gehaalt, want we willen het anders inrichten.:D

18. elsie22

elsie22 Niet meer actief

sam gaat ook vanmiddag naar de kapper, het groeit zo snel zijn haar! heb nu een goedkoper kapper gevonden gelukkig.

net ff naar kruidvat geweest en naar de bieb uurtje weg geweest lekker op de fiets want het is heerlijk weer!

19. lovelymom

lovelymom Fanatiek lid

30 nov 2011
    3.798
    0
    0
    goedemorgen!!

hier rustig dagje want manlief is thuis (ziek)
    en hij is meteen doodziek hahah want ligt al weer op zijn bed te meuren
    sint kadootjes uitgezocht
    dus die kan ik ook gaan kopen
    beetje boven me budget (108 euro)
    maar dat is wel incl schoenkadootjes
    ik ga gauw nog wat doen want moet N over 3 kwartier alweer halen

20. MinnieMe

MinnieMe Fanatiek lid

17 apr 2011
    1.724
    0
    0
    Noord-Brabant
    Ff snel alles.bij gelezen. Zit bij gyn in de wachtkamer (voor controle)
    Vliesen.nog niet gebroken volgens mij, maar wel veel last van voorweeën en harde buiken sinds vanacht. Wie weet.......

Kom straks ff op iedereen reageren.....

Deel Deze Pagina