Goedemorgen. Zo de eerste taart net de oven ingeschoven. straks aan nr 2 beginnen. Hier zijn papa en casper snipverkouden, dus echt nachtrust heb ik niet gehad, 3 keer eruit geweest voor Casper en als ik dan weer in bed kon kruipen lag ik naast een snurkende en snuivende vent, probeer dan maar is te slapen. Vanavond nieuwe ronde. Pluk: hoe is het nu met je vader? Minnime: Hoe is eht afgelopen bij de Gyn? Matonneke: Zo te lezen gaat het bij jou ook niet makkelijk. Tja en dan duurt het nog lalng voordat het zover is.
@elsie wat een drukke ochtend heb je gehad!!! Heerlijk @Pluk ook al een erg drukke dag. Succes ermee! @lovelymom hihi mannen ook als ze ziek zijn. Zo sneu. Jij ook vliegse @Minnie spannend hoor. Ben benieuwd hoe het gegaan is. duim voor je dat het snel doorzet. @Avon mmm taart. Lekker (of is dat nog afwachten? ) Oi slaapgebrek dus. Hopelijk slaap je vanavond wel lekker. Vanaf deze kant ook nog even een update. Om 15:00 uur mag ik weer naar de gynaecoloog toe. De verloskundige stuurt me opnieuw door. Met de volgende klachten: Veel pijnlijke harde buiken, baby die niet slaapt, mama die niet slaapt, frustratie, hoofdpijn, duizelig en afvallen. Ze gaan opnieuw zowel inwendig als uitwendig echo's maken, voelen en waarschijnlijk urine en bloed onderzoek. De verloskundige wil dat ze me iets gaan geven tegen de pijn en iets zodat ik weer kan slapen. Als ik meer weet update ik wel even weer. Succes met jullie drukke dag en bij de kapper (voor een aantal) xxx
Avon, momenteel aan de ctg ivm weinig beweging. Ben dan ook de hele ochtend druk geweest, dus logisch maar goed... Pluk, hoe is t daar? Matonneke, he bah!! Succes straks bij de gyn!! Hoop dat t allemaal goed zit! Hier, ongeduldig
matonneke succes bij de gyn en hopelijk kunnen ze wat voor je betekenen. minnieme krijg vooral geen lachbui aan de ctg want daar slaat hij zo van uit dat de verpleging er erg hard van gaat lopen (hebben wij gehad) Hier bewoog Kylian op het laatst ook zo weinig (echt eng). Mijn schoonvader is gewoon het stukje van vrijdagavond (eerste hypo) tot aan de operatie (die onder plaatselijke verdoving heeft plaatsgevonden) kwijt. Hij dacht dus ook, toen hij na de operatie wakker werd (heeft er gewoon doorheen geslapen) dat hij zich verslapen had en is uit bed gesprongen (niet zo handig met een infuus in je arm).
Pluk, idd niet zo handig als je dan zo het bed uit wil springen. Mss ergens wel fijn voor de man dat hij t niet meer weet, al kan ik me voorstellen dat dat juist ook best moeilijk kan zijn... Maar het gaat voor zo ver goed met m begrijp ik....? Ctg, Was goed. Idd veel harde buiken, dus rustig aan doen maar verder kon ik gewoon naar huis..... Heb ff geen zin om t hele verhaal te typen, maar ben pist op vriend (die is er net voor de CTG tussenuit genaaid met J omdat hij nog veel werk had liggen en t al lang genoeg geduurd had in t ZH...) en ik ben helemaal op... Ben er morgen wss pas weer....... Duik denk k tegelijk met J mn bed in.....
@pluk oi oi oi uit bed springen is dan inderdaad wel weer een beetje veel van het goede. Was vast een schok. @minnieme ik duim voor je dat je een goede nachtrust krijgt en dat je dan morgen fris fruitig en uitgeslapen gaat bevallen. Niet een heel erg handige actie van je partner. Hier naar de gynaecoloog geweest. In het kort, baby doet het prima is van vorige week een week voor op groei, naar deze week een week achter op groei gegaan. Alles zit nog mooi potdicht. bmm 3,5 cm. Prima dus. Zeer actief kind, mooie hartslag. Bloeddruk errug hoog voor mijn doen 118/75 Dit gaf ze als commentaar: Niks aan de hand, rust houden, niet tillen of actief doen, doorgaan met paracetamol, je krijg vijf slaappillen mee, daarna moet het wel over zijn, voor het zeurderige gevoel in je onderrug mag je naar de fysio mag je zelf weten, ik denk niet dat je zoveel pijn hebt dus gewoon doorgaan zo. Mwah lopen huilen als een klein kind. Ik zit er lichamelijk doorheen en dan denkt een poolse mevrouw dat ik niet weet wat ik voel al ruim vier weken lang. ik was amper thuis toen mijn eigen verloskundige belde, na mijn verhaal te hebben gedaan gaat zij nu met het ziekenhuis bellen. Omdat de gynaecoloog een controle ook niet meer nodig vond, krijg ik een extra bij de verloskundige. Nu dus ook helemaal er door zitten. Chagerijnig erbij.
goeiemorgen! sam was 2x wakker vannacht, huilen geen idee waarom na een slokje water ging ie weer slapen gelukkig en hij sliep tot bijna 8.30 vandaag een lekker rustig dagje. fijne dag!
Goeiemorgen Hier nog lekker in me bedje Manlief is aardig opgeknapt en wou eigenlijk gaan werken Tot mijn lichaam raar ging doen acute blaasontsteking Dus gister nog bij de hap en gyn geweest Daarna me bed ingedoken maar geen oog dicht gedaaan zn pijn had ik Manlief heeft dus vanmorgen de kids op school gebracht Verse sinaasappelsap geperst en gaat straks de kids weer ophalen Ik heb dus echt een bijkom dagje en zit lekker aan de antibiotica Slaat opzich wel aan alleen nog veel pijn in me zij en rug Matonneke Jeetje wat een raar wijf !! En anders bij de Ha om melantonine vragen ! Mag je gewoon hebben inje zwsxhap Waaah nog 2 nachtjes en dan de 20 weken echo
goeiemorgen! alles goed met jullie? zou gaan zwemmen met sam maar licht van mijn auto doet het niet en door het slechte weer is het best donker dus durfde het niet aan. we waren wel al 6.45 beneden dus lekkere lange ochtend haha. heb de wasmachine al aan, vaatwasser aan, wasgevauwen! sam is lekker aan het spelen en tv kijken. fijne dag!
Hier heeft Kylian een druk dagje, hij moet tot 11.30 uu rnaar school en dan moet hij om 12.30 uur al weer terug zijn (met volle maag en feestkleding aan) want dan gaan ze naar de bruiloft van zijn juf. Ondertussen begin ik goed te snotteren en te kuchen. Mijn schoonvader moet ondertussen insuline spuiten omdat hij nu weer hypers heeft en is gebleken dat zijn nieren niet meer optimaal werken (ze voeren wel vocht af maar filteren niet meer zo goed) Ondertussen zit het klittenband aan het poppentruitje, ja het verdient de schoonheidsprijs maar is wel functioneel. En oja heb de keuken even goed gepoetst.
Goedemorgen, Gisteren een gezellige dag gehad, Smorgens kwamen als grote verassing mijn moeder en zussen op mijn verjaardag. de rest van de dag gezellig doorgebracht met vrienden. Vandaag nog 2 taarten maken, de hapjes zijn al klaar. Vanmiddag naar de verjaardag van ons buurmeisje. vanavond even naar onze buuf (haar man stapte vorig jaar uit het leven) heb ik gisteren geen tijd voor gehad. Morgen komen ong. 30 gasten voor mijn verjaardag dus druk dagje voor de boeg. Minnieme: Hoe is het bij jou?? Pluk: ik begrijp dat er steeds meer organen uitvallen bij je s.vader.? Lovelymom: He bah, nu blaasonst. Ik hoop dat je heel snel weer opknapt want je kunt er lekker beroerd door voelen. Elsie: Jammer dat het zwemmen niet doorging, Snel je lamp vernieuwen en lekker gaan zwemmen.
@avon het is helaas niet zo simpel alleen een lamp vervangen, stekker is doorgebrand dus moet daar een nieuwe van hebben, vriend gaat het regelen. net even naar buiten geweest, waren al de hele morgen binnen en word dan zo duf maar begon alweer te regen dus alleen naar de winkel gelopen met sam en toen weer terug.
@Avon Van harte gefeliciteerd met je verjaardag! Drukke dagen, maar wel gezellig dan he! Toch wel een zwart randje met het verlies van jullie buurman vorig jaar! Fijne dag vandaag nog! @Minnieme Al wat aan het rommelen? Niks an als het telkens vals alarm is zeg! Hoop echt dat het door mag zetten en je gauw je dochter in je armen mag houden!! drukke dagen hier ook. Huishouden aan het bijbenen..volgende week oudste 3 jaar, dus hoe meer ik nu doe, hoe minder ik volgende week hoef te doen, Moet ook nog kadootje opzoeken van het geld die mn familie geeft. Iedereen, fijn weekend!!
Dankjewel Madelief! Het was/ is druk maar gezellig. Minnieme heeft voor het laatst donderdag gereageerd daarna niet meer, zou het begonnen zijn??? Lovelymom, Fijn dat de echo goed was, lekker genoten van jullie kindje?
Avon, Nog gefeliciteerd!!!! Pluk, He bah! T zit ook niet mee met je S.vader.. Sterkte en beterschap voor de man! Lovelymom, Super dat de echo goed was!!!! Lekker verder genieten nu!! Hier, Nog steeds geen baby... Vrijdag druk dagje gehad, en gister was hele dag voor gezin, dus had de pc niet eens aan gehad... Maar we wachten het af.. Als er n baby (op komst) is hier dan horen jullie t wel hoor
Spannend MinnieMe, nog even geduld dus! Kan ze nog even een groeispurt maken!En dagje voor gezin is ook wel eens heel fijn! ben ook van plan om wat vaker de pc eens uit te laten...