thuisblijf moeders

Discussion in 'Algemene clubs' started by elsie22, Sep 12, 2012.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. elsie22

elsie22 Niet meer actief

goeiemiddag!

@lovelymom fijn dat de echo goed was!
    @minime word echt spannend nu.

hier gisteravond verjaardag gehad, sam was logeren bij mijn ouders, wij werden vanmorgen 9.15 wakker, ff ontbeten en mijn auto stofgezogen konijnenhok schoongemaakt. daarna nog in huis wat dingen gedaan en rond 11 uur was sam terug. hij ligt vanaf 12.15 in bed en sliep gelijk.

fijne middag!

2. pluk

pluk VIP lid

Dec 13, 2005
    16,248
    4,480
    113
    De nierfunctie van mijn schoonvader lijkt zich langzaam te herstellen, dus als dit goed gaat krijgt hij deze week nog 1 operatie om de buisjes van de nieren naar de blaas te laten lopen (ipv buiten het lichaam met zakjes).

Papa is hier geveld en ligt in bed. De kinderen kijken buurman en buurman zodat mama even achter de computer kan.

3. Madeliefje1987

Madeliefje1987 VIP lid

Oct 13, 2010
    6,203
    7
    38
    Zuid Holland
    @Pluk Fijn dat het goed vooruit gaat met je schoonvader!

@elsie Heerlijk om even uit te slapen!en sam heeft het vast erg leuk gehad bij zn opa en oma!

4. avon

avon Fanatiek lid

Apr 6, 2010
    1,177
    0
    0
    verpleegkundige
    Regio Groningen
    zo na een druk maar gezellig weekend pakken we de gewone week weer op.
    Om 10u naar de dokter met Casper. Die hoest nu al ruim 3 weken ondanks de hoestdrank, het word eigenlijk alleen maar erger.
    De was erdoor heen werken, vloerdweilen enz.
    Vanmiddag gaan we iets leuks doen met Casper. Papa is lekker de hele week thuis omdat hij storingsdienst heeft. Morgen de stad in om iets leuks te halen van mijn verjaardags geld.

5. lovelymom

lovelymom Fanatiek lid

Nov 30, 2011
    3,798
    0
    0
    goeiemorgen

pluk fijn dat je schoonvader vooruit gaat!

o uitslapen zou ik ook wel willen
    alhoewel ik het vanochtend half heb kunnen uitslapen
    dochterlief werd om 08.00 ziek wakker
    en zoonlief om half 8 dus zo erg was het ook niet
    maar zit dus met 2 zieke kindjes thuis

en moet dus nog een paar boodschapjes doen

6. Madeliefje1987

Madeliefje1987 VIP lid

Oct 13, 2010
    6,203
    7
    38
    Zuid Holland
    @lovely mom Beterschap met je kinderen!!

@avon O, dat is idd niet fijn als tie maar blijft hoesten! Heeft het er benauwd van? Suces met het huishouden! Gelukkig mooi weer vandaag, dat helpt met de motivatie!

Hier vanmorgen om 7.00 uur eruit. Buurjongetje is hier vanmorgen, pas regelmatig op, want zn moeder moet regelmatig met een van de meiden naar het zkh. Keuken/toilet beneden is al lekker schoon. Moet vaker om 7.00 uur mn bed uitgaan haha. O ja en een wasje is al aangezet. Nu even relax en dan zo boven aan de gang als de kinderen buiten gaan spelen. We hebben zaterdag voor een tientje een glijbaan op de kop getikt hier uit het dorp, dus die kunnen ze gelijk uitproberen!

7. elsie22

elsie22 Niet meer actief

goeiemorgen!

@lovelymom beterschap!
    @avon succes bij de huisarts!

hier ook vroeg eruit, 7.15, toen ontbijt gemaakt voor mij en sam en om 7.30 sam uit bed gehaald, hij is weer naar de psz. als het goed is gaat ie voor mij een tekening maken want ben donderdag jarig:D

ik heb de boodschappen gedaan, alvast een lampionstok meegenomen want dat gaan we dit jaar voor het eerst doen. ze hadden ook handschoenen liggen voor 4.99 en echt goede warme dus die ook meegenomen.

straks sam halen en verder rustig denk ik! vanmiddag lekker naar buiten lekker weer.

fijne dag!

8. Madeliefje1987

Madeliefje1987 VIP lid

Oct 13, 2010
    6,203
    7
    38
    Zuid Holland
    @elsie Wat grappig, donderdag is M.aaike jarig! Hier hebben ze vakantie, dus deze week geen psz!

9. elsie22

elsie22 Niet meer actief

hier is het volgende week vakantie dus dan ook geen psz.

10. MinnieMe

MinnieMe Fanatiek lid

Apr 17, 2011
    1,724
    0
    0
    Noord-Brabant
    Pluk, fijn dat alles goed gaat met je Svader!

Hier, dood op na een lange nacht.. J heeft de hele nacht lopen spoken.. Was is weg, wc weer grondig gepoetst, box alvast schoon gemaakt dan hoeft vriend dat niet met t opzetten straks, keuken gepoetst, eten voor vanavond gehaald, en nu ga ik ff op 1 oor....

11. pluk

pluk VIP lid

Dec 13, 2005
    16,248
    4,480
    113
    eeeeh nesteldrang minnieme ????

Hier vanmorgen dus naar het cb toe voor de 3 jaar check.

Oke we wisten dat wij vrij lange kinderen hadden maar ook ik stond vanmorgen even met mijn b vol tanden.

Kinley is dus nu 1.05 m (wij dachten ach ze is zo rond een metertje), dat is de gemiddelde lengte van een kindje van 4 jaar (ze is 3 jaar en 2 maanden). En ze is zelfs 1,5 cm langer dan dat haar broer was op die leeftijd ;).

Maar goed de ogentest ging goed, al had ze er niet veel zin in :D. Qua gewicht ook heel mooi in combi met de lengte.
    En ze was wel heel vroeg met het zichzelf aan en uitkleden, maar dat vind ik dus helemaal niet erg :cool:
    En nu is ze lekker even op de peuterspeelzaal

12. elsie22

elsie22 Niet meer actief

@pluk fijn dat het goed ging!

ik mag donderdag met sam naar het cb.

13. Madeliefje1987

Madeliefje1987 VIP lid

Oct 13, 2010
    6,203
    7
    38
    Zuid Holland
    Truste Minnie me, hoop dat je nog wat hebt kunnen slapen! En wow, je bent nog super ijverig geweest zeg!Respect! dat lukte mij echt niet meer op het laatst.

14. elsie22

elsie22 Niet meer actief

goeiemorgen!

lekker geslapen? sam was 7.30 wakker, nu lekker spelen, helaas weer regen:(

wilde naar de winkels gaan maar misschien vanmiddag als het droog is.

fijne dag!

15. MinnieMe

MinnieMe Fanatiek lid

Apr 17, 2011
    1,724
    0
    0
    Noord-Brabant
    Pluk, Fijn dat alles goed was op t cb.. Hier nog niks gehoord van de 3jaar check... Hoe oud horen ze dan ong te zijn met het zelf aan/uit kleden? J doet dat ook sinds n maand of 2....

Madeliefje, ik zoek t ook niet haha.. Maar mss helpt t om zusje aan te sporen eruit te komen.. Tot nog toe geen resultaat als alleen maar harde buiken, dus we gaan straks ff alle ramen wassen van binnen... En ach.. Scheeld m'n moeder straks weer werk (en ons dus irritaties)..

Elsje, ooh lekker! Hier was t eerst 5:30 toen 7:00 en om 7:30 zijn wij dr ook maar aan gaan geloven. Opzich niet erg, maar ze is meteen zo actief waardoor ff wakker worden er hier niet echt in zit voor papa en mama.......

Waar is de tijd gebleven dat ze sliep tot 8:30!?!?

16. elsie22

elsie22 Niet meer actief

@mini me hier ook gelijk zo een actief mannetje, rustig wakker worden is het niet idd! daarom af en toe logeren bij de opa's en oma's;)

17. lovelymom

lovelymom Fanatiek lid

Nov 30, 2011
    3,798
    0
    0
    herken het hier gaan de ogen open en stuiteren maar
    al is dat tot ze der medicatie krijgt
    alleen zoonlief is wat meer van rustig wakker worden
    die ligt nu ook echt ziek op de stoel met een deken arm manneke

18. elsie22

elsie22 Niet meer actief

sam heeft in april een flinke keelonsteking gehad, begon s'ochtends gelijk met 40 graden koorts en toen zat ie ook veel op de bank met een deken, maar toen was ie ook echt ziek.

19. lovelymom

lovelymom Fanatiek lid

Nov 30, 2011
    3,798
    0
    0
    ik vermoed dat het ook met zijn kno gebied te maken heeft, dus kijk nog even hoe dit zich ontwikkelt want hij geeft nergens pijn aan

20. elsie22

elsie22 Niet meer actief

sam huilde af en toe heel erg, krijsen was het meer en toen kreeg ik het gevoel dat ie ergens pijn had, maar hij kon het niet zeggen. op dinsdag ochtend krijsde hij zo erg dat ik een afspraak gemaakt heb bij de huisarts s'middags wel een vervanger toen maar die keek in oren en keel en keel was echt flink onstoken dus gelijk antibiotica gehaald en anderhalve dag laten knapte hij op gelukkig.

Share This Page