thuisblijf moeders

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door elsie22, 12 sep 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lovelymom

lovelymom Fanatiek lid

30 nov 2011
    3.798
    0
    0
    ja hier echt even aan kijken
    gister avond dacht ik echt dat ie veel pijn hard werd wakker en begon te huilen na dat we hem ong een liter water hadden gegeven kon die weer rustig slapen
    het is toch altijd even aankijken want als ik hem nu zo zie hij speelt gewoon ennzz denk ik dat het wel meevalt

2. MinnieMe

MinnieMe Fanatiek lid

17 apr 2011
    1.724
    0
    0
    Noord-Brabant
    Elsie, blij dat ik niet de enige ben.. Hier vraagt ze wel altijd heel lief: mama, ben je al wakker? Alleen dan zo hard dat de buren het ook horen haha..

Lovelymom, Aaah, beterschap voor je ventje!! Hoop toch niet dat het iets met kno te maken heeft.... Griep heerst wel weer volgens mij... J heeft donderdag iig de hele dag duf en zielig op de bank gelegen.

Hier, J op bed en de ramen zijn weer schoon...

3. Madeliefje1987

Madeliefje1987 VIP lid

13 okt 2010
    6.203
    7
    38
    Zuid Holland
    Zo, drukke boel hier! Even kijken of Minnieme aan het bevallen is...;)

4. MinnieMe

MinnieMe Fanatiek lid

17 apr 2011
    1.724
    0
    0
    Noord-Brabant
    Madeliefje, succes! En nee..

Morgen naar de gyn. Ben benieuwd, want heb wel wat rare kwaaltjes sins n paar dagen.....

5. Madeliefje1987

Madeliefje1987 VIP lid

13 okt 2010
    6.203
    7
    38
    Zuid Holland
    Hoop geen vervelende rare kwaaltjes? Nou, succes hoor! wachten duurt lang he en zeker als je de vorige keer al bevallen was. Maar zal vast niet lang meer duren!!! Duim voor je!

Zo, nog beneden op te ruimen, zodat het allemaal netjes is als M.aaike morgen jarig is! Helemaal zin in!!

6. lovelymom

lovelymom Fanatiek lid

30 nov 2011
    3.798
    0
    0
    pfff goedemiddag wat een ochtend en nacht !
    T heeft heel de nacht bij me in bed gelegen en is nog steeds ziek
    en klaagt ontzettend over buikpijn dus denk dat ie een buikgriep hefet
    gelukkig heeft ie geen diarree en spuugt ie niet maar fijn is anders
    vanavond maar vroeg onder de wol!!

ow minieme spannend !!
    IKKUH wil ook hahah moet nog 19 weken wachten

7. elsie22

elsie22 Niet meer actief

@lovelymom beterschap!!

vanmorgen sam naar de psz, ik was gedaan opgeruimt naar de winkel en bieb geweest. nu ga ik zo nog even met sam naar buiten toe:)

8. avon

avon Fanatiek lid

6 apr 2010
    1.177
    0
    0
    verpleegkundige
    Regio Groningen
    Hallo Allen,

Hier al een paar dagen rustig. Casper heeft een andere hoestdrank gekregen, Longen waren wel schoon. We genieten nog steeds van het feit dat papa overdag lekker thuis is (wordt volgende week weer flink afkicken).

Minime: Je geduld wordt wel op de proef gesteld zeg.

Lovelymom; Betreschap met T

Madelief: Hele fijn dag morgen en alvast gefeliciteerd met je grote meid!

9. pluk

pluk VIP lid

13 dec 2005
    16.248
    4.480
    113
    minnieme wat doe je hier, hup ga in bed liggen en bevallen :D:p;)

madelief toch altijd weer leuk en spannend zo'n verjaardag, in ieder geval heel veel plezier

lovelymom beterschap met T.

Hier ben ik al een paar dagen niet lekker te pas. Hoofdpijn, een verschrikkelijke kriebelhoest en gisteren ook nog giga buikpijn (lang geleden dat ik dat heb gehad). Vanmorgen begon Kylian ook te klagen en hij eet vandaag ook al bijna niets, dus het zou me niets verbazen als die hetzelfde heeft als mij.

Volgende week hebben we met zijn allen vakantie, zul je zien dat we dan met zijn allen ook ziek zijn ;)

10. Madeliefje1987

Madeliefje1987 VIP lid

13 okt 2010
    6.203
    7
    38
    Zuid Holland
    Zo de dag is aangebroken en M.aaike heeft haar keukentje al gekregen. Ze is er super blij mee! Zo leuk om haar te zien genieten. Tis de eerste verjaardag dat ze beseft dat ze jarig is.
    Word een hele gezellige dag hier! Iedereen hier ook een fijne dag en MinnieMe, succes vandaag, hoop dat je kleine gauw komt hoor! Elsie, van harte gefeliciteerd met je verjaardag vandaag!! Een hele fijne dag vandaag!

11. elsie22

elsie22 Niet meer actief

goeiemorgen!

@madeliefje jij ook gefeliciteerd!!! leuk dat ze haar cadeautje zo leuk vind.

vanmorgen met sam naar het cb geweest, hij weegt 13.2 kg en 92 cm lang, mooi gemiddeld en hij moest een toren maken en dat deed ie goed.

12. lovelymom

lovelymom Fanatiek lid

30 nov 2011
    3.798
    0
    0
    goedemiddag!!

hier is T heerlijk opgeknapt en zelfs naar de psz geweest
    leg hem zo nog wel op bed zodat ie lekker kan bijtanken want moest hem vanochtend wakker maken

13. pluk

pluk VIP lid

13 dec 2005
    16.248
    4.480
    113
    madeliefje gefeliciteerd met je grote meid

14. lovelymom

lovelymom Fanatiek lid

30 nov 2011
    3.798
    0
    0
    madelief gefeliciteerd met je meisje!!

15. MinnieMe

MinnieMe Fanatiek lid

17 apr 2011
    1.724
    0
    0
    Noord-Brabant
    Ff snel n update vanuit hier...

Madeliefje, Gefeliciteerd met je meid!!!!!

Hier, morgen om 7u moeten we in t ziekenhuis zijn en word de bevalling ingeleid.
    Alles was super goed, maar omdat we dus zo met de groei aan het kwakkelen zijn, willen ze het graag zo houden en niet het risico lopen dat het nog ergens minder goed zal gaan.
    Net alvast J naar mn moeder gebracht, dus ik ga nu alles nog ff baby- en bezoek- klaar maken, en dan vroeg mn bedje in.

16. lovelymom

lovelymom Fanatiek lid

30 nov 2011
    3.798
    0
    0
    waaaaaaaaaa spannend !!!!!!
    hoop dat je kan slapen vannacht !!!
    toi toi toi morgen !!!

17. elsie22

elsie22 Niet meer actief

@mini me wat spannend!!! heel veel succes morgen!

hier een rustige middag:) even naar de winkel gelopen met sam en verder niks. zo eten maken en vanavond met een vriendin naar aquarobic.

18. pluk

pluk VIP lid

13 dec 2005
    16.248
    4.480
    113
    minnieme heel spannend zeg, geniet van vannacht van de laatste keren het getrappel voelen. Heel veel succes voor morgen met hopelijk een snelle bevalling zonder al te veel scheuren en dat je je kleine daarna lekker in je armen kunt nemen.

Hier vandaag druk bezig geweest met gesprekken over een hypotheek (ons huurhuis is ons te koop aan geboden). Nog even een gevecht met de woningbouw aangaan. Eerst krijgen we een brief dat we een nieuwe cv krijgen om dus nu ruim een maand later (en na de te koop aanbieding) te zeggen dat ze geen groot onderhoud meer doen.

Daarnaast zouden alle voegen er hier uitgaan en opnieuw worden gedaan omdat het voegwerk erg slecht is (lees in de schuur kunnen we door de voegen de zonnestralen zien) en ook dat trekken ze (nu ze weten dat wij het huis willen kopen) terug.

Daar zijn wij het dus niet mee eens en we hebben ze nu een keuze gesteld.

Of ze gaan het onderhoud nog doen of wij gaan offertes aanvragen voor een nieuwe cv en nieuw voegwerk en hun brengen deze kosten in mindering op hun vraagprijs.

Wat de vraagprijs gaat zijn weten we nog niet. Na de geveltaxatie zou dat tussen de 125 en 145 liggen

19. avon

avon Fanatiek lid

6 apr 2010
    1.177
    0
    0
    verpleegkundige
    Regio Groningen
    Spannend Minnieme!!! Ik hoop dat alles voorspoedig verloopt.

Pluk: Wat een gedoe zeg! Fijn die bureaucratie!

20. MinnieMe

MinnieMe Fanatiek lid

17 apr 2011
    1.724
    0
    0
    Noord-Brabant
    Madeliefje, hoe vond je meid t?? Lekker verwend??

Pluk, ben je lekker mee dan! Idd gewoon voet bij stuk houden!

Hier, aan de ctg. Vliezen hebben ze gebroken, dus wachten wachten en nog meer wachten.

Deel Deze Pagina