thuisblijf moeders

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door elsie22, 12 sep 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lovelymom

lovelymom Fanatiek lid

30 nov 2011
    3.798
    0
    0
    spannend minieme! hou je ons op de hoogte:p

hier straks naar de dokter met T
    vannacht was ineens de koorts terug
    denk eerlijk gezegd dat het door zijn astma komt ogen zijn dik
    alles zit dicht
    en dat door 5 minuutjes in een rook ruimte te zijn geweest ! van afgelopen zaterdag we waren bij vrienden en hij lag boven te slapen maar toen we naar beneden moesten stond het huis blauw
    dus denk dat het antibiotica wordt en zijn puffers erbij gebruiken

2. elsie22

elsie22 Niet meer actief

goeiemorgen!

@minime succes vandaag!
    @lovelymom succes bij de huisarts!

sam was vanmorgen pas om 8.15 wakker, lekker hoor!:) vriend had hem gister in bed gelegd, maar niet in zijn eigen bed maar in het peuterbed van mijn stiefdochter, en hij ging gelijk slapen en niet wakker geweest! gaan voor hem ook kijken voor zo'n bed nu.

fijne dag!

3. avon

avon Fanatiek lid

6 apr 2010
    1.177
    0
    0
    verpleegkundige
    Regio Groningen
    Minnieme: Toi toi toi ik ga heel hard voor jullie duimen!!

Lovelymom: Wat sneu voor T, Ik hoop dat hij snel weer opknapt!!

Elsie: Hier ook al een week geluk. casper meld zich pas tussen 8.30/ 9.00u heerlijk.

4. Madeliefje1987

Madeliefje1987 VIP lid

13 okt 2010
    6.203
    7
    38
    Zuid Holland
    @Minnieme Heel veel succes vandaag! En hoop dat het heel snel mag gaan!En je snel mag genieten van je meisje!

M.aaike heeft echt super veel gekregen!! Ze kan nu veel koken in dr keukentje en ook nog boodschappen doen bij dr kassa. Echt genieten zo en ze vermaakt zich ook veel beter nu!

@Pluk Das ook flauw zeg van de huurvereniging! Ja dat zul je dan zien, heb het hier ook van iemand gehoord die zoiets had. Hoop dat jullie er uit zullen komen!

5. pluk

pluk VIP lid

13 dec 2005
    16.247
    4.480
    113
    whahahahahah mijn grote mond heeft baat gehad.

Woningbouw belde net om te zeggen dat ze de cv en de voegen doen en dat dit buiten het kopen staat. Met andere woorden het wordt gedaan voordat wij het koopcontract zullen ondertekenen.

Minnieme heel veel geluk vandaag.

lovelymom he bah wat vervelend voor je kleintje, hopelijk slaan de medicijnen snel aan.

6. Madeliefje1987

Madeliefje1987 VIP lid

13 okt 2010
    6.203
    7
    38
    Zuid Holland
    @pluk Goed gedaan!Dat scheelt voor jullie zeg qua kosten!

7. Dronty

Dronty Fanatiek lid

5 dec 2011
    1.359
    0
    0
    NULL
    dronten
    Wat een leuk topic.

Ik zal me even voorstellen.
    Mijn naam is dronty, 31 jaar en moeder van 4 kindjes.
    Na de geboorte van onze oudste ben ik thuis gebleven
    Tot 3 jaar terug. Toen ben ik 2 avonden gaan werken.
    Nu onze jongste geboren is, heb ik besloten om weer volledig thuis te blijven.
    Omdat mijn man het steeds drukker krijgt op zijn werk en ook langer moet werken.
    Waardoor hij niet altijd op tijd thuis kan zijn om bij de kinderen te zijn als ik moet gaan werken.

8. avon

avon Fanatiek lid

6 apr 2010
    1.177
    0
    0
    verpleegkundige
    Regio Groningen
    Pluk: volgende keer eerder je een grote mond opzetten hahahaha
    Maar wat een super nieuws zeg! Gefeliciteerd!!

Dronty: welkom hier.

9. MinnieMe

MinnieMe Fanatiek lid

17 apr 2011
    1.724
    0
    0
    Noord-Brabant
    Ff heel snel..

Gister om 7:00 moesten we in het ZH zijn.
    Rond 8:00 werden mijn vliezen gebroken, want had al 2cm ontsluiting.
    Maar toen om 8:45 nog niks vanzelf kwam, kreeg ik n infuus met weeën opeekkers. Om 9:15 kwam de eerste lichte wee, en vanaf toen is t zo snel gegaan.. rond 9:45 werden de weeën steeds heftiger, en om 12:06 is onze dochter en zusje geboren. Dr Suiker was wat laag, maar dat heeft ze goed omhoog gekrikt, en waren gister om 18:45 weer thuis. J vind t allemaal niet zo spannend, en is met name geïnteresseerd in de kleertjes en luiers van D en natuurlijk de kadotjes haha..
    kom snel.weer langs, maar ga nu eerst ff genieten van mn meiden!!

10. Dronty

Dronty Fanatiek lid

5 dec 2011
    1.359
    0
    0
    NULL
    dronten
    Minniemi@gefeliciteerd en geniet lekker van je gezinnetje.

11. Madeliefje1987

Madeliefje1987 VIP lid

13 okt 2010
    6.203
    7
    38
    Zuid Holland
    @MinnieMe Gefeliciteerd met de geboorte van je dochter en zusje!! Geniet lekker van je meiden!!En doe rustig aan!

12. lovelymom

lovelymom Fanatiek lid

30 nov 2011
    3.798
    0
    0
    minnieme gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochter en zusje!!

13. avon

avon Fanatiek lid

6 apr 2010
    1.177
    0
    0
    verpleegkundige
    Regio Groningen
    van Harte gefeliciteerd Met jullie dochter!!
    geniet er maar lekker van!

14. Madeliefje1987

Madeliefje1987 VIP lid

13 okt 2010
    6.203
    7
    38
    Zuid Holland
    Besloten om na vandaag met al het gebak, en met de feestdagen in december nog even een paar kilo's er af te lijnen! Zie dat ik weer wat bij gekomen ben en de jurkjes weer iets boller gaan staan....dus, morgen weer STRENG!

15. pluk

pluk VIP lid

13 dec 2005
    16.247
    4.480
    113
    Minnieme Gefeliciteerd met jullie dochter en zusje

16. elsie22

elsie22 Niet meer actief

hoi!!

@mini me gefeliciteerd met jullie dochter en zusje!!

hier gister mijn verjaardag gevierd, de hele dag druk, s'ochtends nog boodschappen doen en opruimen en vanaf 15.00 constant visite tot gisteravond half 1! gelukkig waren de 2 kinderen om 8.30 pas uit bed, wel moest ik tussen 6 en half 7 3x naar sam toe om te zeggen dat ie nog moest slapen.

vandaag rustig aan!

17. pluk

pluk VIP lid

13 dec 2005
    16.247
    4.480
    113
    Hier helemaal munt.

Ben al 2 nachten druk in de weer met Kinley, die om de 1.5 uur huilend wakker wordt (nou ja echt wakker is ze dan niet) En sinds gisteren weigert ze om te eten.

Nu keken we net in haar mond en daar zitten allemaal rode vlekken in (nog nooit eerder gezien).

Dus morgenvroeg maar even langs de huisarts.

18. frummelk

frummelk Fanatiek lid

2 okt 2012
    2.309
    0
    36
    in het midden...
    Minie gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochter! Weer een klein wereldwonder erbij!

Pluk wat raar die rode vlekjes in haar mond. Laat je even weten wat de huisarts zegt?

Elsie nog van harte! Hoe jong ben je geworden?

Madeliefje, zet hem op met lijnen!

Hier in de ban van het stemmen werven hihi. Dus als jullie allemaal even op ons kleine mannetje willen stemmen :p Zie mijn handtekening.
    Verder een erg drukke week achter de rug. Spuitelf was verschrikkelijk aan het knoeien met zijn slaapjes en flesjes. Erg vermoeiend en frustrerend. Hopelijk wordt het snel beter.
    Liefs

19. avon

avon Fanatiek lid

6 apr 2010
    1.177
    0
    0
    verpleegkundige
    Regio Groningen
    Zo ik schuif ook weer aan...

Elsie: Gefeliciteerd alsnog! Visite is altijd erg gezellig maar ook vermoeiend hihi lekker een dagje op een lagere stand om bij te komen.

Pluk: He gatsie, hopelijk is het simpel op te lossen.

Frummelk: ik heb gestemd hoor, en wat het slapen betrefd. misschien een overgang naar iets nieuws?? Hier merkte ik dat altijd wel zodra hij tegen een nieuwe ontwikkeling aan zat te hikken (bij rollrn, zitten e.d.) dan was die week drama met slapen.

Hier:zijn we vrijdagavond richting mijn ouders vertrokken en zaterdag hadden we afgesproken met een oud klasgenoot van mij (hadden elkaar al 15 jaar niet meer gezien/ gesproken).
    Gisteren zijn we naar de opendag van geweest van mijn vriends werk. Erg leuk alleen was casper nog te klein. Waren wel een paar dingen die hij interessant vond; echte robotjes, ijsjes maken met stikstof, spelletjes met magneetjes. Wat het leukst was alle aandacht van de collega's van pappa natuurlijk.
    Vandaag weer ons gewone ritme weer.

20. Madeliefje1987

Madeliefje1987 VIP lid

13 okt 2010
    6.203
    7
    38
    Zuid Holland
    Goedemorgen allemaal,

@Pluk Vervelend om de hele nacht uit je bed te moeten! Maar wat raar van die rode plekjes, ben benieuwd wat het is! Snap dat een kind daarom wakker word elke keer!

@Elsie Leuk zo'n verjaardag maar wel intensief he! We hebben de verjaardag van M.aaike in 2 keer gevierd,dus het was 2x drukte. Voorlopig hebben we hier geen verjaardag in het vooruitzicht.

@Frummelk Ja er zijn soms dagen/nachten bij, dan is het weer even zoeken naar het ritme!Komt vanzelf weer goed!

@Avon wat leuk om een oud klasgenoot na zo'n lange tijd weer terug te zien!!Gezellig bijgekletst?

@MinnieMe Lekker aan het genieten van je meisje?

Vandaag hier ook rustig dagje! Vanmiddag gaat M.aaike weer naar de psz, maar een nichtje komt hier dan spelen de hele middag. Dus blijft hier een gezellige boel met kinderen:)

Deel Deze Pagina