thuisblijf moeders

Discussion in 'Algemene clubs' started by elsie22, Sep 12, 2012.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. lovelymom

lovelymom Fanatiek lid

Nov 30, 2011
    3,798
    0
    0
    goedemorgen!!
    hier vakantie dus lekker een lazy monday heerlijk!!!

2. elsie22

elsie22 Niet meer actief

goeiemorgen!

hier ook vakantie:) boodschappen gedaan zoals elke maandag maar nu samen met sam. vind de weken vanaf het begin van de schoolperiode tot deze vakantie wel snel gegaan!

vanmiddag na sam zijn middagdutje gaat ie even naar oma!

sam heeft afgelopen nacht in peuterbed geslapen, hebben we staan voor zijn zus die om de 2 weken hier is, zo kunnen we oefenen, maar gaat goed dus voor hem ook zo'n bedje kopen.

fijne dag!

3. pluk

pluk VIP lid

Dec 13, 2005
    16,247
    4,480
    113
    Hier vanmorgen dus naar de huisarts geweest met Kinley.

Blijkt ze dus een virusinfectie in haar mond te hebben wat inhoudt dat haar hele mondje vol aften zit.

Nu dus de hele dag onder de paracetamol houden en ze begint zowaar weer een beetje te eten

4. lovelymom

lovelymom Fanatiek lid

Nov 30, 2011
    3,798
    0
    0
    pluk a arme kinley

hier net de assistente van de Ha gebeld
    aangezien ik vrijdag weer bij de hap zat met een fikse blaasontsteking
    moest ik vandaag terug bellen
    door een darmbacterie heb ik dus blaasontsteking alleen zijn ze nog aan het uitzoeken of ze ab kuur wel werkt :S

5. Madeliefje1987

Madeliefje1987 VIP lid

Oct 13, 2010
    6,203
    7
    38
    Zuid Holland
    @lovelymom beterschap!
    @Pluk beterschap met dr mond, dat het maar gauw over is!

Zo, kids zijn nu lekker aan het spelen. Hebben weer luiers in huis. Straks maar es huishouden gaan doen!

6. frummelk

frummelk Fanatiek lid

Oct 2, 2012
    2,309
    0
    36
    in het midden...
    Pluk arm meisje! Heel veel beterschap voor haar!
    Lovely mom beterschap! Mag ik vragen wat voor bacterie? Mocht het de gbs zijn houd het goed in de gaten! Je móet dan ook in het zh bevallen. Je kleinste kan erf ziek worden van gbs. Dat is bij ons gebeurd (hersenvliesontsteking direct na de bevalling) wil je niet bang maken hoor, maar altijd als ik zoiets lees gaan automatisch hier de alarmbellen af. Ik had namelijk ook terugkerende blaasontsteking tijdens mijn zwangerschap, achteraf was er inderdaad gbs gevonden, maar de huisarts was het vergeten door te geven...

Hier drama met drinken en slapen. Zucht, wordt er zo moe van...

7. lovelymom

lovelymom Fanatiek lid

Nov 30, 2011
    3,798
    0
    0
    weten ze nog niet hoop het vandaag te weten
    ben ook al aan het googlen geweest
    maar ben erachter gekomen dat dat niet goed is

8. elsie22

elsie22 Niet meer actief

@pluk en lovleymom beterschap!

sam was vannacht 2xwakker:( ik ben moe:( vandaag een rustige dag! gister veel in huis gedaan gelukkig.

vanmorgen even naar het kruidvat geweest, luiers gehaald en ze hadden ontbijtsetjes van disney dus deze voor sinterklaas gekocht.:D

9. Madeliefje1987

Madeliefje1987 VIP lid

Oct 13, 2010
    6,203
    7
    38
    Zuid Holland
    @elsie is ook wel even lekker een relax dagje! vanmorgen ook naar de kv geweest, maar geen disney ontbijtset gezien hihi!

10. elsie22

elsie22 Niet meer actief

moet idd af en toe kunnen een relaxdagje! vanavond alleen, vriend moet werken.

sam ligt sinds zondag in het peuterbed van zijn zus ( die is hier om het weekend) gaat heel goed! vannacht alleen dus wakker, maar we gaan voor hem donderdag als het goed is een eigen bedje kopen:D klein ventje word groot!

11. Madeliefje1987

Madeliefje1987 VIP lid

Oct 13, 2010
    6,203
    7
    38
    Zuid Holland
    Stoer hoor dat tie in een peuterbed slaapt. Is een hele stap he! Leuk dat hij straks zn eigen bed krijgt! Vanavond lekker vroeg op de bank voor de tv met een lekker bakkie thee/koffie/chocomel. (waar je zin in hebt;)) Hoe oud is Sams zn zus?

12. elsie22

elsie22 Niet meer actief

@madeliefje sam zijn zus is bijna 5.

hebben al eerder geprobeerd hem in een peuterbed te doen, maar toen kwam ie er steeds uit, maar nu niet dus gaat goed.

13. Dronty

Dronty Fanatiek lid

Dec 5, 2011
    1,359
    0
    0
    NULL
    dronten
    Hier hebben de kids lekker vakantie
    Vanochtend een poging gedaan om boodschappen te doen.
    Viel niet mee, want onze halve straat ligt open gebroken.
    Dus flink om moeten lopen.
    Vanmiddag nog kraamvisite gehad.

14. frummelk

frummelk Fanatiek lid

Oct 2, 2012
    2,309
    0
    36
    in het midden...
    Hallo allemaal,

Lekker de kids vakantie. Ik ben al weer een poos uit de vakantie's maar niet iedereen heeft nu vakantie toch? Gaan jullie nog leuke dingen doen?

Hier gaat het z'n gangetje. Ik blijf maar paniekaanvallen houden. Vanochtend ook weer, beebske dronk weer maar 60 van de 180. Ik weet niet wat ik er mee moet hoor. Hoe gaan/gingen jullie hier mee om. Hij is nu drie maandjes.
    Ook slaapt hij altijd in de kinderwagen (overdag) of in zijn wieg bij ons op de kamer. Moet ik hem ook laten wennen aan zijn eigen kamer en ledikantje? Ik vraag me af hoe jullie dat hebben gedaan?

Vanochtend weer een heel avontuur beleefd. Kat had een vogel gevangen. Het beestje leefde nog, maar ik vind vogels wat eng. Dus de dierenambulance maar gebeld. Ik weet namelijk dat zo'n beestje, wil hij overleven, antibiotica moet hebben. Zij zouden hem hier bij de plaatselijke vogelopvang brengen. Nou je raad het al.... Ze liet hem ontsnappen *zucht* Was ik voor niks met bakjes water aan het heen en weer lopen geweest :D

Owja willen jullie ook nog effies stemmen? we stonden net weer achter :(

15. elsie22

elsie22 Niet meer actief

@frummelk hoe kan het dat je paniekaanvallen hebt?

wij hebben sam vanaf een maand of 2 á 3 na de voeding van 19.00/20.00 boven op bed gelegd, en nog gaat hij tussen die tijd naar bed.

sam ging vanmiddag rond 16.30 op de grond liggen en hij zei slapen.. tijdens het eten zei ie ook steeds dat ie moe was en hij at niks... nu ligt ie lekker te slapen.

16. avon

avon Fanatiek lid

Apr 6, 2010
    1,177
    0
    0
    verpleegkundige
    Regio Groningen
    Lovelymom hoe is het nu? erg vevelend blaasonsteking

elsie Wat kanp dat Sam al in een groot bed kan en natuurlijk erg handig dat je er eentje hebt staan om te oefenen.

dronty zijn ze pal bij jullie voor de deur bezig?

pluk hoe gaat het met kinley en met je schoonvader?

frummelk Drinkt hij al langer minder of is het vandaag begonnen? Casper heeft tot 3 maanden bij ons op de kamer gelegen. we hebben hem van het ene op het andere momnet op zijn eigen kamer gelegd en dat gaf geen problemen.

17. frummelk

frummelk Fanatiek lid

Oct 2, 2012
    2,309
    0
    36
    in het midden...
    Hij drinkt al meer dan drie weken slecht. Ben al bij de ha geweest en die maakte er net zoveel van..

Doordat hij erg ziek is geweest na de bevalling (hersenvliesontsteking) heb ik een post traumatische stress stoornis ontwikkeld. Ga hier ook voor behandeld worden. Erg raar, maak me normaliter niet zo druk...

18. Dronty

Dronty Fanatiek lid

Dec 5, 2011
    1,359
    0
    0
    NULL
    dronten
    avon@ ze zijn hier voor de deur bezig met de stoep. En een stukje verder op ligt de straat open.

19. lovelymom

lovelymom Fanatiek lid

Nov 30, 2011
    3,798
    0
    0
    avon gaat goed hoor
    heb gister te horen gekregen dat de bacterie die ik heb gevoelig is voor de ab dus kan deze kuur afmaken en dan is het weg

20. Madeliefje1987

Madeliefje1987 VIP lid

Oct 13, 2010
    6,203
    7
    38
    Zuid Holland
    @frummelk Heftig hoor!

Zo, vanmorgen even boodschappen kunnen doen toen M.aaike naar de psz was. Ze gaat niet meer nar peutergym. Heb gevraagd of ze er heen wilde en ze gaf gisteren duidelijk aan dat ze thuis wilde blijven. KOmt ze vandaag de gymjuf tegen in de supermarkt, wil ze ineens wel naar peutergym...Ze gaat straks 3 dagdelen naar de psz, dus alles bij elkaar vinden we dan wel veel en omdat ze aangaf het niet leuk te vinden op gym, heb ik haar afgemeld. Soms zijn ze ook zo veranderlijk als het weer...

Share This Page