hoi! @frummelk dat is heftig! ik heb na de bevalling van sam een postnatale depressie gehad, ook paniekaanvallen gehad dus weet helaas hoe je je voelt. maar doet hij het verder wel goed? hier vanmorgen lekker gezwommen met sam en vriendinnen. daarna lekker naar bed want hij was erg moe. vandaag mag ie geen koekjes of snoepjes eten want hij maakt een potje van het avond eten. na het zwemmen krijgt ie meestal een koekje maar had nu appel en peer mee genomen. hoop dat ie vanavond dan wel beter eet.
dronty; fijn als ze voor je deur bezig zijn, heb je ook alle troep in huis. lovelymom: gelukkig dat je behandeld kunt worden. elsie: Vervelend als ze slecht eten. Gelukkig begint Casper wel weer te eten. Heeft ook een paar maanden er 's avonds een potje van gemaakt, wilde alleen de olvarit potjes eten.
@Elsie en eet S.am meer met avondeten? Ze hebben elke keer weer van die fases met minder tot heel weinig eten. Heel goed dat je overdag weinig tussendoor geeft, dan gaan ze vanzelf weer meer warm eten! Heerlijk dat het al weer bijna weekend is. Morgenochtend werkt ML nog en dan gaan we smiddags lekker zwemmen!
Goede morgen. Gisteren is het driewielertje van Casper bezorgd. Hij vind hem helemaal geweldig. Toen papa gisteravond thuiskwam kon hij eerst nog een rondje rijden met hem. Vandaag is VL (vriendlief) werken dus ga nog even verzinnen wat we gaan doen vandaag.
Zwaai!! Heb t niet bij gehouden, dus breek gewoon ff in.. Hier gaat alles zn gangetje.. D doet t geweldig goed, en ik ben ook weer de oude. Mn oude kleren passen allemaal weer en J is zo lief voor dr zusje!! Echt helemaal niet jaloers waar we wel bang voor waren. Nu laten we haar ook met echt alles helpen wat D betreft, maar toch.. je weet nooit hoe ze zullen reageren. Ze word zelfs n beetje boos als ik niet meteen reageer wanneer D 'huilt'.. of ze zegt tegen D: " even wachten, mama komt er zo aan." Wel heel leuk, toen ze zaterdag thuis kwam en ik D aan het voeden was zegt ze: o mama, de baby eet jou tepel! Hihi.. ze was er helemaal onderste boven van haha..
ahhh lief minieme hier kwam dochterlief laatst naar me toe en zegt met de wijsvingertje mama de baby mag niet uit jou borst drinken
Lovelymom, hihi.. leuk die wijze uitspraken. Avon, kan ook oprecht zeggen dat ik me super voel. Had gedacht het veel zwaarder te hebben, zo met 2 kids, maar t valt me reuze mee. Alleen de nachten zijn wat tegen. D wil niet in dr eigen bedje, waardoor vriend en ik nog niet echt de kans hebben gehad om weer intiem te zijn... hoop dat dat snel kan, want word r n beetje kriebelig van haha...
Hallo dames daar was ik ook weer. Net terug van een heerlijk kinderloos weekendje Leiden zonder kinderen. Nu aan het wachten tot opa en oma de kids weer terug brengen maar dat wordt niet eerder dan een uurtje of 6. Heb nog wel zo half half meegelezen maar mezelf geen tijd gegunt om ook te reageren.(sorry)
Pluk, ooh ook ff lekker zo n keertje zonder kids! Hier morgen met J naar de huisarts.. Ze hoest al weken de longen uit dr lijfje.. Klinkt als n volwassen zeeleeuw.. En ik moet weer aan de anticonceptie.. Bah!! Vrees nu al voor m'n libido...
hoi meiden!! ben ik ook weer! @minime succes bij de huisarts! hebben jullie kindjes ook last van de wintertijd?
@madeliefje sam ook idd, hij zei vanaf 9.30 vanmorgen moe tukkie doen, maar heb hem niet op bed gedaan, gewoon normale tijd om 12 uur! heb na de geboorte van sam een postnatale depressie gehad, en daardoor 2 vriendinnen kwijt geraakt helaas, nu hebben we ruim een jaar geleden ruzie gehad via de mail en sms en is het nooit echt uitgepraat. nu ga ik vanavond met die 2 meiden praten dus ben best beetje gespannen.
Ik weet het niet. Kylian is wel erg moe maar ja ligt dat aan het uurtje tijdsverschil of is hij moe van een druk weekend bij opa en oma. Abster wees welkom
Dankje Hier geen last van de wintertijd... Hij schommelt alleen ineens met slapen overdag... Hij slaat het nu al over...