thuisblijf moeders

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door elsie22, 12 sep 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. pluk

pluk VIP lid

13 dec 2005
    16.246
    4.480
    113
    Hier net weer de oudste opgehaald van school, en toen naar de supermarkt waar ze ieders de opdracht van mij kregen om wat gezonds uit te zoeken.

eerste keuze croissantjes, hmmm ja lekker maar niet als 4 uurtje :p

Uiteindelijk heeft Kylian voor bananen gekozen en Kinley voor appeltjes.
    Daarna naar de kassa waar ze natuurlijk zelf wilden betalen. Dus eerst Kylian met zijn bananen en daarna Kinley met haar appeltjes.
    Geloof dat de mw achter mij dit allemaal niet zo'n leuk idee vond :D

2. elsie22

elsie22 Niet meer actief

@pluk haha nou ik zou zeggen ze wacht maar even, hoe lang duurt dat nou... Goed bedacht hoor!

3. Abster

Abster Lid

18 jan 2011
    73
    0
    0
    NULL
    Delft
    Thanks ladies :)

@lovelymom, hoezo gestoorde hond?

Wij zijn nu 3 weken verhuisd en eindelijk kwam vandaag de bank binnen! Dus ik kom vanavond niet meer van de bank af.

Hoefde ook niet te koken want we gingen even naar de ikea lopen en hebben daar gegeten.

4. lovelymom

lovelymom Fanatiek lid

30 nov 2011
    3.798
    0
    0
    o hij is gewoon gek ! samen met een hert gaan rennen die aan de andere kant van het hek staat

5. avon

avon Fanatiek lid

6 apr 2010
    1.177
    0
    0
    verpleegkundige
    Regio Groningen
    Pluk: heerlijk si het om even geen kinderen om je heen te hebben.

Minnieme: hahaha tja geen anticoncetie zal wel geen oplossing zijn. En wat heeft de HA gezecht over J?

Abster: Welkom !!

Elsie: Casper was vanmorgen weer rond 7u wakker terwijl hij juist de afgelopen 2 weken rond half negen wakker werd. Even afwachten. Word een emotionele avond voor je. Sterkte!

Hier:was vorige week ongesteld begint het na 2 dagen niets zo weer opnieuw:(:( heb totaal geen ritme in cyclus. we proberen weer zwanger te worden maar het wordt zo wel lastig!:(

6. Abster

Abster Lid

18 jan 2011
    73
    0
    0
    NULL
    Delft
    @lovelymom, ach dat is toch schattig haha

@avon, dankjewel :)

Wij hebben vandaag een gesprek gehad met de huisarts en die heeft ons doorverwezen naar de gyn, we krijgen eerst een gesprek en een aantal testen en dan willen we voor de 2de gaan... Vet spannend!
    Ben ook benieuwd hoe jullie het ervaren met 2 kindjes thuis?

7. lovelymom

lovelymom Fanatiek lid

30 nov 2011
    3.798
    0
    0
    ja schattig maar ook gestoord hahaha

uhm hoe ik het ervaar met 2 kindjes ( hier wel extreem geval want dochterlief heeft adhd !)
    zwaar en pittig
    maar zou het voor geen goud willen missen !
    en zo zwaar en pittig dat er een 3de aankomt hihih

8. pluk

pluk VIP lid

13 dec 2005
    16.246
    4.480
    113
    Vooral het eerste jaar vond ik erg pittig.
    Kinley bleek een huilbaby te zijn en Kylian was toen ook nog de hele week thuis. Voor hem had ik bijna geen tijd omdat Kinley maar bleef blehren ;).

Het jaar erna ging Kylian naar school en was het alleen even morrelen met het middagdutje van Kinley want die moest mee naar school brengen. Dan snel naar huis en dan kon ze nog van 13.30 uur tot 15.00 uur slapen. Toen begon Kylian "raar" gedrag te vertonen op school en zaten we daar regelmatig voor gesprekken. Uiteindelijk een paar hele moeilijke beslissingen moeten nemen. En de uitslag ASS (asperger in zijn geval) gekregen.

Nu zijn we in jaar 3 en loopt het eigenlijk best lekker. Ja Kylian heeft zo zijn buien en eigenaardigheden en ja Kinley is rete eigenwijs en heeft driftbuien als ze haar zin niet krijgt maar oh had het voor geen goud willen missen

9. Lucindalice

Lucindalice VIP lid

3 feb 2010
    6.050
    145
    63
    Hoi meiden!
    Mag ik met jullie mee komen kletsen? Ik ben mama van een zoontje van december 2010 en een dochtertje van januari 2012. Tijdens de zwangerschap van mijn zoontje ben ik gestopt met werken en dus fulltime-thuismoeder :D
    Groetjes Alice

10. Abster

Abster Lid

18 jan 2011
    73
    0
    0
    NULL
    Delft
    Hoeveel jaar zit er tussen jullie kindjes?
    Rayan is nu 1 jaar en 5 maanden. Hij zal al op de peuterspeelzaal zitten tegen de tijd dat ik zwanger ben en beval.

@Lucindalice,
    Welkom :) babbel lekker mee, ik ben er pas sinds gister haha

11. lovelymom

lovelymom Fanatiek lid

30 nov 2011
    3.798
    0
    0
    hier zit 20 maanden tussen onze kindjes ! tegen de tijd dat de 3 de komt is me zoontje bijna 3

12. elsie22

elsie22 Niet meer actief

goeiemorgen!

gisteravond dus gesprek gehad, ging goed, alles uitgepraat maar het word niet meer zoals het was, wel jammer maar ik heb daar zelf ook geen behoefte aan eigenlijk.

gelukkig heb ik een vriendinnengroepje waar we gewoon normaal met elkaar omgaan en dingen gelijk uitgesproken worden enzo.

zo sam is weer naar de psz en ik ga wat dingen in huis doen!

fijne dag!

13. Abster

Abster Lid

18 jan 2011
    73
    0
    0
    NULL
    Delft
    Hier zal er wat meer tussen zitten, we willen in mei voor de 2de gaan als alle gesprekken en controles goed zijn, er bestaat ook nog een kans dat we het moeten afsluiten.

Maar ik moet toegeven dat ik een heeeeeel druk kind heb, hij is ook snel driftig en heeft een keiharde eigen wil. Hij is verder we'l een gigantische knuffel beer hoor, alleen hij test me zo uit! Dus ben benieuwd hoe ik dat ga doen met 2!

14. lovelymom

lovelymom Fanatiek lid

30 nov 2011
    3.798
    0
    0
    elsie ! lees nu pas je berichtje van gister
    jeetje zeg maar wel fijn dat alles is uitgesproken
    en wat je al zeg denk ook niet meer dat het kan worden zoals eerst!

Lucindalice
    welkom!

abster
    mag ik vragen waarom er kans bestaat dat je het ook moet afsluiten ?

15. avon

avon Fanatiek lid

6 apr 2010
    1.177
    0
    0
    verpleegkundige
    Regio Groningen
    Goede morgen,

Lucindalice: Welkom hier! Ik zie dat jou oudste ven dec 2010 is, Mijn zoon is van 24 nov 2010.

Abster: Onze zoon wordt in nov 2 jaar en we zijn nu bezig voor een 2e

Elsie: Fijn dat het positief is geweest gisteravond, en dat het niet hetzelfde gaat worden is logisch.

Gisteravond is het hoetsen van Casper weer erger geworden tot kokhalzen aan toe. Zo sneu. dus maar weer de dokter bellen

16. Lucindalice

Lucindalice VIP lid

3 feb 2010
    6.050
    145
    63
    He, wat leuk dat hier zo flink gekletst wordt!!! :)
    En dankje voor het welkomstcommitee ;)

@ Abster, hier zit er 13 maanden en ik week tussen de 2 kiddies :D, de oudste kwam te vroeg en de jongste te laat, dus er had zelfs maar een jaar tussen kunnen zitten.

@ Lovelymom, 20 maanden is een mooi verschil!! En wat leuk, de 3e ook weer op komst :), ik zou er ook zo graag weer voor willen gaan, maar om medische redenen moeten we nog een poosje wachten :(

@ Abster, komt helemaal goed met 2 hoor, even wennen, maar je pakt dan vanzelf weer een ritme.

@ Avon, leuk! Dan schelen onze zoontjes niet zo heel veel in leeftijd, zoonlief wordt de 16de december alweer 2 jaar oud.
    Vervelend dat je zoontje zo moet hoesten, hopelijk mag je snel langs de ha!

17. Dronty

Dronty Fanatiek lid

5 dec 2011
    1.359
    0
    0
    NULL
    dronten

Tussen de oudste en de tweeling zit 2,5 jaar.
    En tussen de tweeling en onze jongste 7 jaar.

18. elsie22

elsie22 Niet meer actief

@avon aaah das zielig! ben benieuwd wat de huisarts zegt.

ik denk dat ik nu het van hun laat afhangen, ik heb mijn best gedaan.

19. Lucindalice

Lucindalice VIP lid

3 feb 2010
    6.050
    145
    63
    @ Elsie, ik heb net even je verhaaltje terug gelezen.... dat is niet leuk zeg :(. Wel fijn dat je het uit hebt gepraat, maar wel jammer dat het niet goed gaat komen. Gelukkig heb je wel andere lieve vriendinnetjes :)

20. Abster

Abster Lid

18 jan 2011
    73
    0
    0
    NULL
    Delft
    @ Lovelymom,
    Ik heb met Rayan een hele slechte bevalling gehad en onwijs veel geluk gehad dat ik het heb overleefd.
    Ik heb een spoedkeizersnee gehad na 17 uur weeen, 39 graden koorts en groen vruchtwater en nadat ik aangekomen was op de verloskamer ging het mis, mijn baarmoeder sloot niet en bleef vloeien, uiteindelijk heb ik 8,2 liter bloed verloren, omdat alles wat ze erin pompte er weer uit ging. Een ballon in mijn baarmoeder gekregen en 2 dagen in coma gelegen.

Mocht de kans groter als 30% zijn dat dit weer gebeurd dan nemen wij het risico niet en we moeten ook afwachten of mijn baarmoeder aangesterkt is en het aan kan..

Lang verhaal hahaha

Deel Deze Pagina