thuisblijf moeders

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door elsie22, 12 sep 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lucindalice

Lucindalice VIP lid

3 feb 2010
    6.050
    145
    63
    @ Madeliefje, ik vind het niet zo erg hoor en dan kan ik in de ochtend even fijn wat dingetjes doen voordat de kiddies wakker zijn.

@ Minnie, hoe is het gegaan op het kraambezoek?

@ Elsie, veel plezier dit weekend!

@ Avin, heerlijk dat je zo vaak gemasseerd wordt. Heb je goed geregeld ;)

Zo, de klusjes die vandaag gedaan moesten worden zijn weer gedaan. Alleen nog koken en de kindjes naar bed brengen en wachten totdat manlief thuis komt, heerlijk dat weekend!!!

2. Madeliefje1987

Madeliefje1987 VIP lid

13 okt 2010
    6.203
    7
    38
    Zuid Holland
    Ja dat is zo, dan heb je al veel gedaan. Dat heb ik al als ik om 7 uur begin met poetsen! Heerlijk he weekend! Geniet ook altijd van dat gevoel op vrijdagmiddag!

Gaan jullie nog wat leuks doen vant weekend?

3. Lucindalice

Lucindalice VIP lid

3 feb 2010
    6.050
    145
    63
    @ Madeliefje, morgen is lekker een dagje samen met het gezinnetje. We gaan lekker rustig aan doen en werken in ons huisje (zijn een jaar geleden verhuisd, maar was toen hoogzwanger en niet mobiel vanwege bekkeninstabiliteit, inmiddels 2 verbouwingen verder, maar er moet nog veel gebeuren).
    Zondag komt een bevriend stel hier met hun dochter lunchen en bijkletsen en als het fijn weer is, dan heerlijk even de bossen in met de kids :)

Hebben jullie ook nog leuke dingen gepland staan?

4. Madeliefje1987

Madeliefje1987 VIP lid

13 okt 2010
    6.203
    7
    38
    Zuid Holland
    Zo, net ff het nodige weer in huis gehaald. Nieuwe waterkoker, want de oude heeft het begeven. Vanmiddag krijgen we visite, dus dat word gezellig! Verder niet veel bijzonders en het weer is ook niet zo uitnodigend, dus word veel relaxen en tv kijken vant weekend:)

5. Lucindalice

Lucindalice VIP lid

3 feb 2010
    6.050
    145
    63
    @ Madeliefje, een waterkoker is hier ook onmisbaar! Wij hebben vanochtend ook een beetje gewinkeld. Net weer wat verhuisspullen geordend en nu weer verder met de eeuwige was en strijk en manlief gaat schilderen boven.
    Veel plezier met de visite en de tv!

6. Madeliefje1987

Madeliefje1987 VIP lid

13 okt 2010
    6.203
    7
    38
    Zuid Holland
    Veel succes met de was en strijk..ja..dat blijft echt doorgaan he! Wel lekker als het allemaal weer opgeruimd is! (voor even dan;))
    Net ook even een nieuwe toiletbril met brilverkleiner erbij in gekocht, ideale uitkomst. We hadden nog zo'n los ding, maar we werden er helemaal gek van! En we hebben em voor 5 euro kunnen kopen, omdat we bij de bouwmarkt al heel wat korting gespaard hadden, kijk dat scheelt!

7. Lucindalice

Lucindalice VIP lid

3 feb 2010
    6.050
    145
    63
    @ Madeliefje, heerlijk is dat al die kortingen! Hahaha, inderdaad 'opgeruimd voor even'. Wasmachine draait hier nog op volle toeren en wat eruitkomt moet natuurlijk ook nog allemaal verwerkt worden....

Ik heb een vraagje aan de mama's met kids die al in een groot bed liggen. Ons zoontje wil ik binnenkort gaan laten wennen aan een 1-persoonsbed, nu moet ik natuurlijk een dekbed voor hem aan gaan schaffen. Wat is een redelijke prijs en moet ik voor dons of synthetisch gaan?? Zag eentje met eendendons voor 50,- en een synthetische voor 20,-. Bedankt alvast!

8. avon

avon Fanatiek lid

6 apr 2010
    1.177
    0
    0
    verpleegkundige
    Regio Groningen
    Hier: rustige dag gehad, wel wat klusjes gedaan die ik eigenlijk gisteren had willen doen. Verder een begonnen met knutselspullen verzamelen voor de kerstkaarten. Ik maak ze altijd zelf en heb weer (vind ik zelf) een leuk idee.
    Wat de dag morgen brengt.... geen idee we zien wel.

9. MinnieMe

MinnieMe Fanatiek lid

17 apr 2011
    1.724
    0
    0
    Noord-Brabant
    Avon, middagrust is hier ook na n half uurtje wel gedaan. Maar merk t wel hoor nu. Ondanks dat ik t super gezellig vind ben ik stiekem toch wel blij als de avond gewoon relaxed onderuit op de bank kan worden doorgebracht.

Lucindalice, kraambezoek was gezellig.. Alsof we elkaar maar n paar weken niet gezien hadden..

Dekbed, ik heb gewoon de goedkoopste bij de Hema gehaald... Doet t prima!! Niet te warm in de vroege zomer, maar heerlijk warm in de winter.. Geloof dat die 10,- was, maar durf t niet met zekerheid te zeggen..

Hier, niet veel nieuws. We kwakkelen zo het weekend door...

Weet iemand n leuke webshop waar ze leuke en niet zo'n prijzige babykleertjes hebben??

10. Lucindalice

Lucindalice VIP lid

3 feb 2010
    6.050
    145
    63
    @ Avon, wat leuk dat je de kaarten zelf knutselt!

@ Minnie, thanks voor de dekbedtip van de hema.

Pfff, hier vanochtend opgestaan met flinke rug- en bekkenpijn, niet fijn :(

11. avon

avon Fanatiek lid

6 apr 2010
    1.177
    0
    0
    verpleegkundige
    Regio Groningen
    Ik knutsel en freubel graag maar heb het een jaar niet gedaan omdat er een jongetje rond loopt die overal even aan moet zitten en aangezien ik veel mesjes en kleine elementen gebruik leek dat niet verstandig om het te doen waar hij bij is.
    Zodra de kaart klaar is zal ik een foto plaatsen

12. Madeliefje1987

Madeliefje1987 VIP lid

13 okt 2010
    6.203
    7
    38
    Zuid Holland
    Leuk Avon, ben heel benieuwd hoe de kaart er uit zal zien. Maake je voor C.aspers verjaardag ook zelf de kaarten?

13. avon

avon Fanatiek lid

6 apr 2010
    1.177
    0
    0
    verpleegkundige
    Regio Groningen
    in principe wel maar ik maak nu eerst even de voorraad op (kleine 60 stuks). Dus bij elke gelegenheid krijgen ze van mij een kaart :p

14. pluk

pluk VIP lid

13 dec 2005
    16.246
    4.480
    113
    Dekbedden wij hebben toen nieuwe dekbedden voor onszelf gehaald en de oude gebruikt voor Kylian (en nu Kinley). Zodra ze goed zindelijk zijn (wat Kylian natuurlijk nu is) kopen we een 4 seizoenen voor ze.

Wij hebben vanmorgen heerlijk in het bos gewandelt, heel veel paddestoelen gezocht en op de foto gezet. Kinley is een paar keer languit in de modder gegaan dus die zag er heerlijk uit.:D

15. Lucindalice

Lucindalice VIP lid

3 feb 2010
    6.050
    145
    63
    @ Avon, ik ben ook erg benieuwd naar je kaart!

@ Pluk, o ja, dat is natuurlijk ook wel even handig om rekening mee te houden dat de kids nog zinderlijk moeten worden. Zoonlief loopt hier nog in een luier, dus ik ben daar eigenlijk helemaal nog niet mee bezig.... Misschien moet ik dan inderdaad even eerst voor een goedkopere variant gaan en als zoonlief zindelijk is voor een duurdere donzen.
    Leuk naar de bossen!! Wij hebben nog even getwijfeld, maar we vonden het weer toch niet heel uitnodigend, we hebben flink wat druppels gezien gister.

Pfffff, de rug- en bekkenpijn wordt steeds erger :(, heb even een flinke terugslag, hopelijk is het snel over!
    Gelukkig was mijn weekend wel echt heel leuk, heerlijk uitgerust en van mijn gezinnetje genoten.

16. avon

avon Fanatiek lid

6 apr 2010
    1.177
    0
    0
    verpleegkundige
    Regio Groningen
    Goedemorgen!!

Straks met Casper naar het CB. altijd weer gezellig. nog 3x en dan stopt dat ook vinden we wel jammer.

Gisteren hebben we al aardig wat gedaan in het huishouden dus is het vandaag alleen de toilet en de was. Heerlijk.

17. Abster

Abster Lid

18 jan 2011
    73
    0
    0
    NULL
    Delft
    Zo! Haha ik heb een aantal dagen geen internet gehad en nu mag ik een hoop terug lezen, ik pak even de laptop en ga er gezellig voor zitten.

18. Abster

Abster Lid

18 jan 2011
    73
    0
    0
    NULL
    Delft
    Uiteraard wil ik ook even pronken met mijn aapje :)

Pijnacker-Nootdorp-20120808-02711.jpg
    Lekker door de plassen en modder wandelen en spelen

IMG-20121104-00400.jpg
    Op de bank mama de gebruiksaanwijzing voorlezen van een ikea kast..

Vandaag even een dag niet veel doen, alleen wat wasjes en vanavond koken.
    Heb heel slecht geslapen en enorm last van mijn bekken (bekkeninstabiliteit na de bevalling).

Wel heb ik het ziekenhuis gebeld en een afspraak gemaakt bij de gyn!!! Super spannend, 16 november!

19. pluk

pluk VIP lid

13 dec 2005
    16.246
    4.480
    113
    Hier foto's van gisteren van mijn blagen.

Hier hebben we de ervaring dat tijdens het zindelijk worden ook een dekbed wel eens een lading mee krijgt :)

20. lovelymom

lovelymom Fanatiek lid

30 nov 2011
    3.798
    0
    0
    goedemorgen !

hoe was jullie weekend
    hier zaterdag mijn verjaardag gevierd en zondag dagje s.o geweest
    nu weer rust hoef gelukkig niet veel te doen want we hebben het weekend alles al opgeruimd en gedaan dus hoef het nu alleen bij te houden was is al heerlijk gedaan !
    alleen strijken en was bij houden en de rest van de gewone dagelijkse dingen

hier word ik binnenkort ook zelf getest op adhd
    en merk dat het daardoor ook al iets rustiger is in me hoofd

Deel Deze Pagina