thuisblijf moeders

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door elsie22, 12 sep 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lucindalice

Lucindalice VIP lid

3 feb 2010
    6.050
    145
    63
    @ Pluk, * knuffeltje voor jou * , ik snap heel goed dat je het moeilijk vindt....

2. lovelymom

lovelymom Fanatiek lid

30 nov 2011
    3.798
    0
    0
    meid ik denk dat wij elkaar de hand flink mogen schudden !
    ondanks de medicatie bij Noa heeft ze ook echt niet het besef dat ze ook de broertje pijn kan doen helemaal als hij iets pakt of doet bij haar
    je ziet der woede dan echt bijna barsten

als je wil praten mag je altijd pben he !
    en we mogen best zeggen dat we het afentoe heel zwaar hebben !
    want het is niet niks voor die kindjes maar voor ouders ook niet !

3. elsie22

elsie22 Niet meer actief

@pluk jeetje wat heftig zeg! hopelijk komt hij vanmiddag beter uit school.

gesprek ging goed, kan wel een contract krijgen, maar je werkt zonder rooster dus het is best latig met opvang voor sam. heb net een gastouderbureau gebeld en word terug gebeld, als er een hele flexibele gastouder te vinden is wil ik het wel proberen.

4. pluk

pluk VIP lid

13 dec 2005
    16.246
    4.480
    113
    Nou er kwam een heel vrolijk mannetje uit school waar niets mee aan de hand lijkt te zijn. Hij kwam gearmt naar buiten met zijn grote vriend M. M is 3 jaar ouder , heeft down en zit bij hem in de klas. Sociaal en emotioneel zitten ze allebei zo rond de 5 jaar dus het klikt enorm tussen die 2.

Ik weet dat hij rustig wordt van fietsen dus hem op de fiets naar school laten gaan (en terug natuurlijk) en nu zit hij ketnet te kijken. Daar komt straks jungle junction op en die is op dit moment zwaar favoriet.

En ja soms is het opvoeden heel moeilijk, maar dat knal ik dan ook gewoon hier neer hoor :D

5. elsie22

elsie22 Niet meer actief

@pluk opvoeden is idd soms moeilijk, ook als je kind niet autistisch is... maar dat maakt het nog net even moeilijker.

6. MinnieMe

MinnieMe Fanatiek lid

17 apr 2011
    1.724
    0
    0
    Noord-Brabant
    Pluk, ooh meid wat n dagje.. Knuffel voor jou!!

LM, lijkt me idd dat je zo nu en dan n extra knuffel kunt gebruiken.. Ook voor jou een vanuit hier!

Elsie, fijn dat t gesprek goed ging! Hopen dat je opvang kan krijgen!!

Opvoeden, knal t hier maar neer idd!! Respect hoor!! Zit met onze dame soms al met m'n handen in t haar.. T is dan ook n echte drammer met n sterke eigen wil die iedereen dient te weten...

Hier, dame in bad en naar bed brengen... En dan de rest van de avond bank zaken...
    Kom wss straks nog wel ff buurte..

7. pluk

pluk VIP lid

13 dec 2005
    16.246
    4.480
    113
    Ik weet niet of het moeilijker is hoor, ik zie het meer als een uitdaging, schijnbaar heeft het omniversum besloten dat ik dit wel aan kan allemaal :D

Kinley is ook van het soort - wat ik in mijn kop heb heb in niet in mijn kont zitten ;)

Maar goed belde mijn schoonmoeder nog even dat ze een gaslek hebben gehad en dat ze voor het repareren dus een groot deel van de keldervloer hebben moeten slopen.
    Jan er naar toe om met haar zand en cement te halen en daarmee sjouwen natuurlijk. Niet zo heel handig met een tenniselleboog, dus die zit nu weer te vergaan van de pijn terwijl die pijn nu net iets minder aan het worden was.

8. MinnieMe

MinnieMe Fanatiek lid

17 apr 2011
    1.724
    0
    0
    Noord-Brabant
    Pluk, ooh vervelend voor je man (?) ! Komende dagen maar weer rustig aan doen.. Hier had vriend in mn kraamweek n ontstoken pees oid in z'n onderarm.. Fijn als je maar wijzig hebt aangevraagd met in je achterhoofd dat vriend toch thuiswerkt.. Tja.. Die kon dus ook n weekje niks..

Hier.. Zit weer met m'n handen in t haar.. Vorig jaar zat er schimmel op de muur voor J dr slaapkamer. Woningbouw gebeld, en die hebben het opgelost. Nu zag ik dat het in 2 dagen terug is gekomen, maar dan niet 10 maar wel 20x zo erg. T is nu ook helemaal doorgetrokken tot onder de vensterbank. Weer de woningbouw gebeld, en ze zullen contact op nemen. Maar omdat we dus nu met haar puffer zitten te kijken, en ze n verhoogde kans heeft op astma of bronchitis heeft het eigenlijk meer haast als dat we maar moeten wachten op n telefoontje. Ze kan niet op n andere kamer slapen, want we hebben er maar 3. Het enige is dat we D dr kamer zolang voor J gebruiken, maar dan moeten we alles over zetten, want haar bed icm de commode past er al niet, en dan staat er ook nog een mega kledingkast. En dan is het nog de vraag wanneer ze komen. Zul je zien, zetten we morgen alles over, komen ze donderdag kijken.... En het is nogal een lomp geval de commode, en kast van D.
    Dus wat moeten we nu...? Morgen bellen dat ze maar meteen moeten komen?? Wat ik straks al heb aangekaart maar waar ze niet aan toe wouden geven...?? Ze zijn ook al bezig met een plan voor de kozijnen op haar kamer, want die is zo rot dat er gewoon gaten in zitten, en ook met de dag erger wordt... T is niet de eerste keer dat ze komen voor onderhoud omdat t n oud huis is wat de afgelopen tijd veel klachten heeft gegeven.......

9. Lucindalice

Lucindalice VIP lid

3 feb 2010
    6.050
    145
    63
    @ Pluk, dat is schrikken zeg! Gelukkig zijn er geen ongelukken gebeurd met het gas. En balen dat je man zijn arm nu ook weer overbelast is.

@ Minnie, ik zou de woningbouw vandaag nog eens bellen en uitleggen wat er speelt. Hopelijk helpt dat wat om het proces wat te versnellen. Wellicht dat je niet alles hoeft om te switchen van de kamers, maar alleen even de belangrijkste spulletjes uit de kasten halen?

Zo, vandaag naar de tandarts, brrrr.... ik heb daar altijd zo'n hekel aan! Hopelijk valt het allemaal mee, ik heb 3 gaatjes en hij had een half uur de tijd nodig. Blegh, word er al weer misselijk van als ik er aan denk!

10. pluk

pluk VIP lid

13 dec 2005
    16.246
    4.480
    113
    Oh de tandarts echt ook niet mijn favo hobby, gelukkig hadden we vorige week geen van drieën gaatjes.

Minnie ik zou gewoon elke dag de woningbouw bellen met de vraag wanneer je ingepland bent en ook elke dag vertellen dat je kindje er zoveel last van heeft. En misschien eens op zoek naar de oorzaak van de schimmel en dat aan laten pakken.

Hier zijn ze vandaag begonnen met het verwijderen van de voegen (tijdens de bouw van deze huizen in de jaren 70 hebben ze te veel zand door het voegsel gemengd waardoor de voeger er nu spontaan uitvallen). Dus de komende 2 dagen zitten we in het kabaal. Op zich niet zo erg maar Kylian kan er niet zo goed tegen. Ben gewoon blij dat hij vandaag een halve dag en morgen een hele dag op school zit.

11. elsie22

elsie22 Niet meer actief

hoi!

@minime hoop dat het snel opgelost word!

sam vanmorgen weer naar de psz geweest. vrijdag mag ie mee sint maarten met de psz.

vanmorgen ff lekker stofgezogen boven en beneden en gedweild en opgeruimt, de was draait ook weer want ook de bedden verschoont.

fijne dag!

12. avon

avon Fanatiek lid

6 apr 2010
    1.177
    0
    0
    verpleegkundige
    Regio Groningen
    @voegen
    Niets irritanter dan het geluid van het voegenverwijderen.
    Paar jaar geleden deed de hele buurt het achter elkaar. fijn die hele zomer naar dat rot geluid moeten luisteren.

13. lovelymom

lovelymom Fanatiek lid

30 nov 2011
    3.798
    0
    0
    goedemorgen

hier dankdag dus kids vrij van school

voor de rest vanochtend weer ouderbegeleiding gehad

en we hebben nu beloningskaarten geprint
    en gaan daar mee aan de slag
    zit in de positieve vibe hahaha
    hopen dat dat ook goed werkt
    laat me zoontje er aan mee doen
    in de hoop dat zijn peutertijd soepeler verloopt:p

14. pluk

pluk VIP lid

13 dec 2005
    16.246
    4.480
    113
    Oh hier hebben ze voor dankdag eerst een schoolontbijt gehad en daarna zijn ze naar de kerk geweest.

15. lovelymom

lovelymom Fanatiek lid

30 nov 2011
    3.798
    0
    0
    N zit op een refomatorische school dus dan zijn ze heel de dag vrij om 3 x naar de kerk te kunnen

16. MinnieMe

MinnieMe Fanatiek lid

17 apr 2011
    1.724
    0
    0
    Noord-Brabant
    Zo, ff vanaf mn nieuwe foon :)

Schimmel, kan niet alleen de kasten leeg halen, want J dr bedje past niet op D haar kamertje omdat D dr meubels zo groot zijn. Met n wieg of ledikant past t wel, maar niet met t peuterbed van J (is tussen peuter en standaard 1pers. in)

17. pluk

pluk VIP lid

13 dec 2005
    16.246
    4.480
    113
    Kylian op een christelijke (de refomatorische zit ernaast heb eigenlijk niet opgelet of die vrij waren of niet)

18. MinnieMe

MinnieMe Fanatiek lid

17 apr 2011
    1.724
    0
    0
    Noord-Brabant
    Dankdag, heb ik iets gemist?? Wat is dat..?

Hier, woningbouw heeft gebeld, en ze komen dinsdag pas.. Morgen ff terug bellen of t niet eerder kan.

19. pluk

pluk VIP lid

13 dec 2005
    16.246
    4.480
    113
    In het begin van het jaar heb je Biddag dan bid je voor een goede opbrengst van het gewas (als ik het goed heb)

Op dankdag dank je voor de opbrengst van je gewas (maar dat is ook alles wat ik ervan weet hoor want in tegenstelling tot mijn man ben ik niet gelovig opgevoed)

Hier zitten de blagen weer gedouched nog wat te drinken en dan is het bedtijd (kan mama even heerlijk rustig douchen)

20. lovelymom

lovelymom Fanatiek lid

30 nov 2011
    3.798
    0
    0
    klopt

Deel Deze Pagina