@hier gisteren druk bezig geweest met alle gordijnen wassen. Voor het eerst de vouwgordijnen gewassen (hangen er al 2,5 jr voor). Wat een p*#%ken werk zeg.
avon zeker een pokke werk hier heb ik een jongentje in huis wat leuk vond om in de gordijnen te knippen dus moet andere hebben maar even wachten tot het nieuwe jaar
had ik jullie al verteld dat ik mezelf ook moet laten testen op adhd ? de psycholoog van N vond het verstandig dus naar de HA geweest en die deelde haar mening nou wordt ik woensdag gebeld voor een telefonisch consult en die x daarop moet ik daarheen voor de intake me moeder moet dan mee om te vertellen hoe het ging tussen de leeftijd van 5 tot 12 jaar heftig maar denk zeker wel dat het goed is aangezien ik precies de dingen herken die ik bij me dochter zie
Goeiemorgen! @lovelymon spannend! Heel veel succes en ben benieuwd. Hier goed geslapen, voel alleen niet fit, ongesteld en verkouden en beetje keelpijn. Zo wel even naar de winkel toe. Sam is ook verkouden, vandaag rustig dagje, hij gaat morgen Sint Maarten met de Psz. Mag hem om 10 uur brengen en half 12 weer halen en s'middags breng ik hem naar mijn schoonmoeder want wij gaan met vrienden uit eten. Fijne dag!
@Lovelymom Zal erg heftig worden denk ik. Hopelijk komt er een duidelijke uitslag uit. Stel dat het ADHD is, ga je er dan ook wat voor slikken of niet?
@ Lovelymom, spannend zeg allemaal! En wat een boefje heb je die in de gordijnen knipt.... @ Avon, hier moet ik ook aan de gordijnen beginnen, maar kan me er niet toe zetten... @ Elsie, veel plezier met je vrienden vanavond!! Dochterlief is net weer goedgekeurd door het CB, over 2 maandjes weer . Nu maar eens even aan de strijk gaan beginnen. Heb eigenlijk helemaal geen zin om iets te gaan doen vandaag, maar het zal toch moeten vrees ik...
En ja hoor meneertje heeft het koord van de vouwgordijnen kapot getrokken. Grrrrr Morgen maar even mijn zwager bellen (heeft een stofferingsbedrijf en daar hebben de gordijnen ook van) of hij een nieuwe kan brengen.
Hallo allemaal, Ik zie dit topic wel eens voorbij komen en dacht ook maar even een berichtje neer te zetten. Mijn dochter is bijna 14 maanden, en ik ben ook iedere dag thuis. Ben zo goed als het hele eerste jaar wekelijks naar school geweest, tot ik mijn opleiding heb afgerond naast een stage van 2 dagen per week. Nu dus alweer een paar maanden thuis. Ik vind het heel fijn bij mijn meisje te kunnen zijn, maar moet ook zeggen dat ik me soms stierlijk verveel Wat doen jullie zoal overdag? En hoe oud zijn jullie kindjes? Ik merk wel dat ik naar werk begin uit te kijken voor een aantal uur per weer, en dan wel uren dan vriend thuis is en zodoende geen gebruik hoef te maken van kinderopvang..
@ Avon, grrr dat is minder, hopelijk morgen weer een nieuwe! @ MissX welkom!! Ik heb een zoontje van 22 maanden en een dochter van 9 maandjes oud. Tijdens mijn zwangerschap van de 1ste gestopt met werken, vervolgens 2 kindjes in een jaar tijd mogen krijgen en naar de andere kant van het land verhuisd en 2 verbouwingen achter de rug. Nu het weer wat rustiger is hier wil ik ook wel gaan werken. Doordeweeks vul ik m'n dagen met de zorg voor kids, honden, paarden en huis. Manlief is er dan vaak niet, dus opzich wel tijdvullend. Verder heb ik nog veel fysiotherapie en gelukkig vriendinnen in de buurt die ook thuisblijfmama zijn, dus veel bezoekjes afleggen en visite krijgen
@ Lucinda, thanks! Zo dan heb jij het ook druk thuis en een heel drukke periode gehad. 2 kindjes in een jaar, was dat ook gepland? Wij zijn ook verhuisd, 'maar' zo'n 50 km verderop. Nu nog redelijk wat te doen in huis, en wij hebben 3 honden. Merk nu wel dat ik dat toch wel heel erg druk vind! Wat leuk dat je ook nog een paard hebt en fijn dat je thuisblijvende vriendinnen hebt. Ik moet weer een aantal contacten oppakken hier in de buury, en de contacten die ik wel heb zijn overdag aan het werk. Dus ben overdag voornamelijk veel thuis, mede door de slaapjes van mijn dochter vind ik het soms moeilijk om de deur uit te gaan. Ze begint een ander ritme te krijgen, dus dan maar even aanpassen. Maar zo snel met 2 kindjes, dan zou ik er inderdaad sowieso wel een tijdje van genieten ja. Is niet niks, helemaal niet met een verhuizing en verbouwingen erbij. Knap hoor!
Welkom missXX Hier een zoontje van 2jr en ik moet zeggen dat ik best vermaak zo thuis. wat doe ik zoal, huishouden boodschappen, hond uitlaten, zomers tuinieren en in de winter knutselen en natuurlijk lekker spelen met mijn zoontje. Soms op de thee bij anderen. Och mijn dagen zijn zo gevuld hoor.
@ Avon, zo jij was nog op tijd wakker op een doordeweekse avond . Leuk dat je ook van tuinieren houdt. Ik vind dat ook altijd wel een fijn werk. @ MissX, na de bevalling van zoonlief hebben we bewust de anticonceptie de deur uitgedaan, na 9 maanden herstel van de zwangerschap wilden we weer actief bezig gaan voor nr. 2. Maar nr.2 dacht daar anders over, ik had geen cyclus vanwege volledige bv, maar toch een wondertje in m'n buik gekregen , dus het was eigenlijk een 'geplande verrassing' . Wow, je hebt 3 honden! Ik vind het met 2 al zwaar! Wat voor honden heb je? Toen wij nog in ons oude huis woonden waren mijn sociale contacten ook vaker overdag aan het werk, toen vulde ik mijn dagen met wandelen en boodschappen doen, elke dag haalde ik wel wat, niet praktisch, maar wel tijdvullend als je jezelf verveelt . Zo, ik heb de pc maar weer aangegooid zodat ik nog even een uurtje met sollicitatiebrieven bezig kan zijn voordat de kids wakker worden. Vanmiddag nog even met een stalgenootje naar de manege en dan is het heerlijk weekend!! Hebben jullie nog leuke dingen gepland staan?
goeiemorgen! @missx welkom!! sam is met de psz sint maarten bij het verzorgingshuis hier, normaal gaat ie niet op vrijdag, maar nu keertje extra! heb hem om 10 uur gebracht en ga hem zo alweer ophalen. dan kan ie ff broodje eten en naar bed toe. vanmiddag rond 15.30 breng ik hem naar mijn schoonmoeder om te logeren, wij gaan uit eten met vrienden. fijne dag!
elsie dus ook even kindloos! hier al sinds gisteravond maar men wat is het stil !! gelukkig zien we ze morgen weer maar kan der maar niet aan wennen missxx welkom
Missx welkom Kylian gaat vanmiddag spelen bij een klasgenoot, zo leuk want dit is de eerste keer dat hij aangeeft ergens te willen spelen. Dus om 2 uur breng ik hem er naar toe en dan om 16.30 uur haal ik hem op. Normaal wil hij liever niet bij anderen spelen maar zijn klasgenoot is zeer slecht ziend en wil dus ook liever thuis spelen. Boven verwachting begrijpt Kylian dit.
@lovelymom soms is het wel even lekker, maar dit was zo kort haha uurtje was zo voorbij! maargoed hij gaat zo ff slapen en daarna naar oma toe. @pluk wat goed dat hij het begrijpt! hoop dat ie veel plezier heeft. merkte op de psz dat sam zijn lichtje in de lampion het niet deed terwijl ik opgeladen batterijen er in had ga zo maar even niet oplaadbare batterije halen denk ik...
@pluk Wat lief van hem. Nou dan ben je als moeder wel trots! En knap dat hij het begrijpt dat het jongetje thuis wlde spelen, weer een mijlpaal!
Wij vinden het ook een hele mijlpaal, vooral omdat hij weet dat wij dan even niet thuis zijn om boodschappen te doen. Voor de zekerheid wilde hij wel papa's mobiele nummer mee