@ Pluk, wat fijn dat je zoon zo'n begrip toonde voor z'n klasgenoot. Hopelijk hebben die 2 vrienden het vandaag erg naar de zin! @ Elsie, eet smakelijk voor straks! @ Lovely, gek is dat he? Als de kindjes er even niet zijn. Ik vind het voor een uurtje soms wel lekker, maar daarna niet meer! Zo, ik ben trots op mezelf, 3 sollicitatiebrieven geschreven, stofgezogen, 2 wassen gedraaid, de vaatwassers uitgeruimd en heel de benedenverdieping gedweild! En nu uitrusten met bekkenpijn.....
Nou de heren hebben een geweldige middag gehad. Kylian is zelfs meegeweest naar het paardrijden en heeft M op het paard geholpen. Ze waren beiden erg enthousiast en het is zeker voor herhaling vatbaar. Zo en nu gaan we maar is voorbereiden voor papa's verjaardag zondag. Nog 2 taarten te maken en knoflooksaus.
@ Pluk, wat heerlijk dat de middag zo fijn is gegaan!! En zelfs mee naar paardrijden geweest, wat leuk! Succes met de voorbereidingen voor papa's verjaardag. @ Minnie, * zwaai terug * Beide kiddies liggen fris gewassen in bed en ik heb net een pannetje spek op het vuur gezet. Hopelijk is manlief met een half uurtje thuis en kunnen we heerlijk gaan genieten van hutspot met spek en het weekend!!! Fijn weekend voor iedereen!!
Ja leuk he want buiten het slechtziendheid heeft zijn vriendje ook het Syndroom van Down. Sociaal/emotioneel gezien zitten ze op de zelfde golflengte en dat is zo mooi om te zien. We kunnen nu ook echt zeggen dat hij een vriendje heeft ipv toevallige contacten. Ze lopen hand in hand naar de klas Spelen samen als ze pauze hebben Komen arm in arm weer uit de klas als ze naar huis kunnen. En nu dan dus ook samen spelen buiten school om.
@ Pluk, heerlijk lijkt me dat om je zoon te zien met een echt maatje en dat ze zo goed bij elkaar aansluiten. Wat fijn
hier wel lekker lang op bed kunnen liggen (Casper kwam om 8.45). Alleen voel ik me alles behalve lekker. Morgen maar naar de dokter want ik heb een keel als een scheermes. slikken, praten doet zeer.
Avond, beterschap!! Hier, mn schoonpa met zn vriendin op bezoek gehad. Was weer t eerste context sinds jaren, dus best spannend. Maar t was reuze gezellig, en de klik is er dus we willen t echt weer opbouwen. Sinterklaas bij opa staat al gepland. Ook tussen J en opa en 'oma' klikte het goed, dus dat is alleen maar fijn. Net gewandeld, dus nu eten en dan J in bad en naar bed.
@ Minnie, wat fijn dat je het contact aan het herstellen bent! Hopelijk wordt het een hele fijne sinterklaas! Hier ook een fijn weekend gehad. Gister een dagje Utrecht en vandaag lekker met het gezinnetje thuis. 2x een fijne wandeling gemaakt met de hondjes en de kindjes en manlief heeft 1 trapleuning geschilderd, nr.2 volgt een ander weekend....
goeiemorgen! @minime fijn dat het klikte! sam is weer naar de psz, heb boodschappen gedaan en opgeruimd in huis, was zit in de machine, vaatwasser aan. tijd gaat best snel als sam op psz is! leuk weekend gehad? vanmiddag ff naar buiten denk ik, zon schijnt! fijne dag!
@ Elsie, dat geloof ik dat de tijd dan vliegt inderdaad! Maar natuurlijk omdat je nu echt je handen even vrij hebt om dingetjes te doen in huis. Veel plezier straks buiten!
Hier ben ik de kasten uit aan het ruimen, was nodig zeg! Ik heb een vraagje aan jullie, morgen gaan we een basischool bezoeken voor ons zoontje (omdat de psz daaraan gekoppeld zit willen we meteen weten of hij ook wel goed zit op die basisschool). Hebben jullie tips waar ik echt op moet gaan letten morgen bij de rondleiding? Of vragen die ik zeker weten even moet stellen? Alvast bedankt!
ik heb geen idee waar je op moet letten eigenlijk zover zijn we nog niet. hier zit de school tegenover de psz, en denk dat sam gewoon daar heen gaat omdat het gewoon lekker bij ons in het dorp is. heb maar weereens een weekplanning gemaakt voor het huishouden, anders vergeet ik een hoop dingen. dat had ik tijdens mijn postnatale depressie ook een planning en dat werkte toen echt goed en zorgde ook voor rust in mijn hoofd.
@ Elsie, goed dat je dan een planning kunt maken! Zeker als het werkt. Ik maak ook altijd lijstjes met wat ik wil doen, niet zozeer een planning, maar dan onthou ik gewoon alles beter, haha. @ psz en basisschool. We hebben hier 2 psz's die beiden gekoppeld zijn aan een basisschool. 1 bij ons in de wijk, ander in het centrum van het dorp. Nu moeten we kiezen naar welke psz hij gaat. Maar omdat die gekoppeld zijn willen we er ook al uit zijn welke basisschool het gaat worden. Wij waren er ook nog helemaal niet mee bezig, maar moeten nu opeens wel.
ik denk dat je vooral moet letten op de sfeer enzo... vind het ook best lastig. hier is maar 1 psz en 1 basisschool. heb sam weer opgehaald, de juf zei dat ie wel wat moe leek, hij sliep gisteravond ook pas rond 20.30 en 7 uur weer wakker. hij zat wat voor zich uit te staren maar vermaakte zich wel en was net lekker buiten aan het spelen.
@ Elsie, dat is natuurlijk erg belangrijk hoe de sfeer aanvoelt. Sam dus wel een beetje moe, maar zich heerlijk vermaakt op de psz. Geniet nog van jullie middagje!!
dat gaat vast lukken! hij was wel weer lekker opstandig en veel nee zeggen, vind ik echt lastig soms hoor, lijkt wel niet door te dringen als ik iets zeg en hij luistert dan ook niet.
@psz Wij hebben maar 1 psz in het dorp en 2 basisscholen. we zijn er al uit welke school het wordt: Lekker dichtbij (500 mtr). @huishouden Hier ook al lekker bezig geweest. Straks nog even boodschappen doen aangezien er vanavond st maarten wordt gelopen hier.