a sneu voor kylian ! noa haar vermoeidheid slaat om in huilen overigens krijgt ze nu 4 x per dag haar medicatie met de hele december maand hier voor de rest druk ! vorige week nog een bezoekje gebracht aan het ziekenhuis vanwege bloedverlies maar niks bijzonders en alle uitstrijkjes waren ook goed ! nog maar 11 weekjes net rennies wezen halen voor mijn leuke maagzuur ! doet gewoon pijn maar voor de rest mogen we niks klagen met Thobias gaat gelukkig alles weer beter behalve dat de wintermaanden voor hem gewoon kriem zijn met zijn astma slaapt gelukkig nu alweer een week goed door zijn slaapzak en dat noa verhuist is naar de andere kamer manlief komt vanaaf thuis van een selectieprocedure van de brandweer die heeft afgelopen nacht buiten geslapen op een matje en een slaapzak en verschillende testen gehad
brrrrrr doet hij beroeps of vrijwilliger brandweer? Zit nu te wachten op een makelaar voor een tweede taxatie, hij zou hier om 14.30 uur zijn. Maar hopen dat hij snel komt want over een half uurtje moet ik toch echt weg om Kylian op te halen.
hij is vrijwilliger maar is nu met beroeps bezig dus hopenlijk is die straks beroeps en vrijwilliger logisch he hahah
Lekker logisch ja kan hij zijn vrije dag besteden aan de vrijwillige pfff die vent is er nog niet, baal er dan zo van he want ik moet toch echt zo weg (kan KYlian moeilijk op school laten staan). Wordt dus oudewets een briefje aan de deur met de mededeling dat ik even iemand van school op moet halen.
Pluk, aah, dus bij jullie ook al zo lekker.. Lm, fijn dat de uitstrijkjes goed waren! Heb hier nog wel 3 pakken rennies liggen haha. Had t nog nooit gebruikt, tot de laatste weken van de zwangerschap. He bah! Buiten slapen.. Krijg t er nog kouder van als ik al aan denk! Fijn dat T al wat beter slaapt! Beterschap met zn astma.. Hier ook al 4 maanden aan t sukkelen, maar weten nu gelukkig dat T geen astma of bronchitis is. Maandag moeten we met J naar de KNO. Pluk, hoe is t afgelopen met de makelaar? Hier, J in bed maar moet nog iedere paar minuten naar boven om dr neus te snuiten. Vandaag was echt killing! Duik zelf ook lekker vroeg mn bedje in!
Nou de makelaar kwam er om 3 uur aankeukelen, net toen ik een briefje aan de deur hing. Toen is hij heel snel door het huis gesjeest met mij achter zich aan en ben ik naar school gespurt (voor zover dat mogelijk is met 2 krukken ) Vanmiddag zelfs nog koekjes gebakken die uiteraard allemaal mislukt zijn, cake, cupcakjes etc geen enkel probleem maar dat koekjes bakken krijg ik maar niet onder de knie.
Pluk, koekjes is hier idd ook geen hobby. Wou voor J dr traktatie sterretjes koekjes bakken. (Dora stars en dicht bij kerst.. Leek me wel toepasselijk) maar ik hou t toch maar bij cupcakes met voor ieder kind glow in the dark sterretjes.
Ik dacht dat het misschien voor kerst wel leuk zou zijn een zooi eigen gemaakte koekjes dus maar eens proberen. Nou ja de koekjes zullen van de winkel komen ben ik bang
Jeejtje, hebben al deze thuisblijfmoeders het zo druk of wat? Haha.. Hoe is het hier met iedereen??? Hier, vandaag weer naar t cb geweest met de dames. D heeft dr eerste prikjes al binnen. Zo sneu!! Maar ze doet t super. Alleen wat hangerig, en iets verhoging (38,1). J deed t ook super en alle 2 de dames lopen voor kwaad ontwikkeling. Super trotse mama natuurlijk! Nu voorbereidingen treffen voor J dr verjaardag morgen. Goh wat gaat t toch snel!!
hier alles goed! sam gister kerst op de psz, hij had het leuk gehad. nu is ie logeren bij mijn ouders, maandag komt ie weer terug... 2 nachtjes dus wel even lekker rust maar het is wel raar zonder hem!
Hier idd druk met voorbereidingen voor de feestdagen. Gelukkig gaat het verder allemaal z'n gangetje.
Dag Dames hoe gaat het met jullie? Hier zijn we de dagen redelijk doorgekomen, dat wil zeggen eerste kerstdag hebben we met mijn ouders en schoonmoeder geviert en tweede kerstdag heerlijk als gezin. En wat wilden de kinderen doen op 2de kerstdag, wandelen door het park Kinley is heerlijk door het vuurwerk heen geslapen en Kylian is tot 00.45 uur wakker gebleven. Gelukkig is hij niet meer bang voor het vuurwerk, althans zolang hij niet alleen is vind hij het wel ok. Nu zit ik op ze te wachten want ze hebben bij opa en oma gelogeerd. Het was de bedoeling dat ze 1 nachtje gingen maar gisteren ging de telefoon of ze nog een nachtje mochten blijven.
heey meiden hier de dagen ook goed door gekomen ! alleen erg druk ! babywasjes enzz... zelf door de molen heen heb voor 90% ook adhd dus na de bevalling krijg ik intensieve coaching
Hoi! Hier ook de dagen goed doorgekomen, de vrijdag na kerst zijn wij verhuisd, ging allemaal heel snel, maar komt erop neer dat we geruilt hebben van huis met schoonvader vanwege dat we hier meer ruimte hebben aan slaapkamers. Moet nog wel het een en ander gebeuren hier maar dat komt wel goed. We zijn al een gewent, wonen dan ook maar 10 min van het oude huis af. Verder alles goed
Dat scheelt want je omgeving qua winkels etc verandert dan niet. Hier zijn we sinds oudjaarsdag eigenaren van ons huurhuis. Lovelymom lijkt mij fijn om te weten dat je het ook hebt en dat je straks begeleiding krijgt. Kan me helemaal voorstellen dat er punten zijn geweest in je leven dat je hebt gedacht "niet normaal" te zijn.
@pluk dat scheelt zeker! het is alleen even iets verder fietsen, maar mijn fiets staat nog bij het oude huis, die van het weekend even ophalen! hier is de psz om de hoek, dus moet sam even overschrijven. wanneer gaan jullie in het huurhuis?
Hier ook de dagen goed door gekomen. J was n beetje ziekjes door dat ze dr amandelen de 28e verwijdert hebben, maar ze was heel snel weer de oude, en t gaat echt een stuk beter met alles dan voorheen. Elsie en pluk, feli met jullie huisjes!! Lm, fijn dat je begeleiding krijgt! Hier, gaat alles zn gangetje..