thuisblijf moeders

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door elsie22, 12 sep 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. BabyBergen

BabyBergen Fanatiek lid

8 okt 2010
    2.848
    0
    0
    wat vreselijk is dat

2. BabyBergen

BabyBergen Fanatiek lid

8 okt 2010
    2.848
    0
    0
    ja dat vind ik echt heel top van je.....
    want wij zien de wereld idd echt anders...

3. BabyBergen

BabyBergen Fanatiek lid

8 okt 2010
    2.848
    0
    0
    soms niet leuk hoor dat perfectionisme
    ik was gefrustreerd vandaag en bij frustratie ga ik schoonmaken en opruimen en het liefst ook nog uitzoeken

en als ik dan begin dan haal ik eerst alles flink overhoop en ja dan moet ik de rest wel opruimen
    resulteert in het feit dat ik vanmiddag de slaapkamer overhoop trok, en ook alles weer wassen en strijken en fris wou hebben en ik dus nu nog steeds bezig ben! Ik heb nu van mijzelf even een koffie break en ga zo weer verder, zal wel moeten anders kan ik niet pitten :cool::D

maar een opgeruimd huis = een opgeruimd hoofd!

4. lovelymom

lovelymom Fanatiek lid

30 nov 2011
    3.798
    0
    0
    ja heel vreselijk we komen er ook zo weinig mogelijk

goedemorgen iedereen
    hier even druk aan de schoonmaak dus sta ik de computer af aan me zoon die wil een filmpje kijken
    gister de brief gehad dat T 2 oktober na de peuterspeelzaal mag:)
    dus heb straks 2 dagdelen voor mezelf

5. avon

avon Fanatiek lid

6 apr 2010
    1.177
    0
    0
    verpleegkundige
    Regio Groningen
    goede morgen!!
    Hier een regenachtige dag, en het is een stuk kouder als gisteren.
    Gisteren en vandaag Casper op het potje gezet. Hij vind het prachtig maar plassen ho maar. Ik ga vaste tijden proberen.
    Hij ziet ons vaak naar de toilet gaan en dat is goed te zien, hij kopieerd precies hoe wij op de wc zitten.

@lovelymom:wat wat een lekker vooruitzicht tijd voor je zelf.

Eens kijken wat wij gaan doen vandaag.

6. Madeliefje1987

Madeliefje1987 VIP lid

13 okt 2010
    6.203
    7
    38
    Zuid Holland
    Goedemorgen allemaal, M.aaike is naar de psz, dus even tijd voor mezelf en voor E.line!

@Anita Nee, niet natgeregend gister hoor! De zon scheen zelfs! Vanmorgen is het wel wat kouder hier, hoorde het om 7 uur nog gieten, maar het zonnetje brak door toen ik naar de psz moest fietsen, dus vall me nog mee!

@BabyBergen o herken dat helemaal van dat verwoede schoonmaken..als ik eenmaal goed begin en gefrustreerd ben, dan moet alles schoon en netjes liggen en dan gaan bv. de kasten zelf ook over de kop. En ja, wat je zegt..dan moet het allemaal ook weer opgeruimd worden...Dat is voor mij ook een drempel om het hier spik en span te houden..als ik me er teveel mee bezig hou, ben ik heel druk er mee en dat gaat niet met 2 kinderen die aandacht willen. Schoonmaakperfectionisme die ik van mn moeder heb meegekregen. Voor een verjaardag spreid ik die schoonmaakbuien over de dagen ervoor uit, zodat mn huis op mijn manier echt helemaal op en top schoon is...heb hier dus meerdere 'voorjaarsschoonmaak' per jaar;)

7. pluk

pluk VIP lid

13 dec 2005
    16.246
    4.480
    113
    Dat van de verjaardag ben ik aan het afleren, want ik ben dan heel druk geweest om mijn huis spik en span te krijgen en dan springen me de tranen na de verjaardag in de ogen omdat het niet meer spik en span is :cool:

En het was vanmorgen echt koud dus ik denk dat ik de zomerjassen van de kinderen (voor de morgen) maar ga wisselen voor een paar dikkere exemplaren.

8. Madeliefje1987

Madeliefje1987 VIP lid

13 okt 2010
    6.203
    7
    38
    Zuid Holland
    @Pluk Helaas krijg ik mezelf nog niet zover om het niet zo te doen. Ik stofzuig de vloer ff tussen de visites door en dan ziet het er alweer netjes uit. (op kinderverjaardag)

Het is idd fris buiten, echt zo'n tussenweer. Moet nog andere schoenen voor M.aaike, want dr zomerschoenen staat ook niet zo met dit weer.

9. Anita1983

Anita1983 Bekend lid

18 aug 2010
    524
    27
    28
    NULL
    NULL
    Goede morgen dames,

Dat is mooi Madelief, dat je niet natgeregend was. Rond datzelfde tijdstip had ik een hard lachende dochter die bedacht dat papa op de fiets naar huis moest en het regende. Hoe bedoel je leedvermaak...

Lovelymom, wat een heerlijk vooruitzicht, lekker wat tijd voor jezelf! Wij hebben G opgegeven vanaf april. Dan wordt hij al twee en hij is nu al niet blij als ik hem mee naar huis neem wanneer ik me dochter wegbreng, hoewel hij die ochtendjes alleen thuis ook wel fijn vindt hoor. En één ochtendje gaat hij sinds kort naar een gastouder. E ging hier al naar toe toen ik nog werkte maar is daar nu weg omdat ze naar psz gaat. G heeft het er erg leuk en ik besteed die ochtend altijd aan spulletjes maken voor m'n website.
    Dat is trouwens vandaag dus ik ga weer gauw aan de gang.

Fijne dag dames!

10. lovelymom

lovelymom Fanatiek lid

30 nov 2011
    3.798
    0
    0
    T is ook niet blij als hij weer mee terug moet als we N op school hebben gebracht maar hij mag nu dus echt bijna
    vandaag maar even een kalender maken voor heb

11. elsie22

elsie22 Niet meer actief

goeiemorgen!

sam weer op de psz, ik ben even naar de winkel geweest cadeautje kopen voor een vriendin die morgen jarig is, morgenochtend daar op visite:) net even gesport ( dvd) handig hoor lekker thuis, sportschool hier is erg duur dus die heb ik opgezegd.

vond het vanmorgen ook fris buiten! doe sam nu maar een dik vest aan smorgens want vind het nog geen winterjas weer eigenlijk. moet ook nog handschoentjes en een muts voor hem kopen, winterjas en sjaal heb ik al. als de kinderbijslag er is ga ik winkelen voor hem en mijn schoonmoeder wilde graag mee:)

12. BabyBergen

BabyBergen Fanatiek lid

8 okt 2010
    2.848
    0
    0
    goedemorgen, het is idd frisser! zelfs ik had het koud vanochtend

dus vandaag of morgen maar even shoppen voor een tussenjasje en ben ook nog steeds niet geslaagd voor pantoffels voor haar

ik ben jaloers op de mama's die zeggen: zo *** naar psz gebracht :D

13. Mily

Mily Fanatiek lid

2 okt 2008
    1.088
    0
    0
    Goedemorgen.

Hier hebben we bewust er voor gekozen Lindsey niet naar de peuterspeelzaal te doen omdat Milan veel aandacht vraagt en ik Lindsey ook wat extra aandacht wil geven.

Vanmorgen is Milan opgehaald voor het MKD komt vanmiddag rond een kwart over 3 weer in huis. De maandag en de vrijdag heeft hij vrij.

Ik heb vorige week al een nieuwe winterjas gekocht voor de kindjes, en ze hadden beide nog een tussen jasje, nu alleen nog leuke schoentjes vinden. Voor Lindsey had ik leuke laarsjes van Shoesme op het oog, goedkopere laarsjes zijn niet aan haar besteed heeft erg smalle voetjes en dit merk zit dan nog een beetje redelijk en loopt ze goed op.

Vanmorgen ook nog wat gepoetst in huis, Lindsey ligt een beetje ziekjes op de bank te ( is nu al een paar dagen goed verkouden, heeft de eerste dag verhoging gehad maar gelukkig nu al weer wat gezakt) Nu begint het helaas hier ook te kriebelen in de keel.

14. Madeliefje1987

Madeliefje1987 VIP lid

13 okt 2010
    6.203
    7
    38
    Zuid Holland
    Het is hier gewoon lekker weer! Zonnetje! al is het wel frisser, maar een frisse wind is ook wel lekker. Net even wandeling gemaakt en nu M.aaike ophalen. De meiden kunnen dan zo even naar bed, en dan is het vanmiddag naar de peutergym (aan de overkant van de straat hihi) Ben heel benieuwd vanmiddag!

@Mutti beterschap nog met Lindsey!Enne, hoop niet voor je dat jezelf ook nog ziek gaat worden! Lekker rustig aan doen vandaag! (en gepoetst heb je al dus..;))

15. avon

avon Fanatiek lid

6 apr 2010
    1.177
    0
    0
    verpleegkundige
    Regio Groningen
    @mutti: altijd vervelend als je kind ziek is! hopelijk knapt ze snel weer op.

Tussen de buien door snel boodschappen gedaan en de hond uit gelaten. Casper ligt op bed dus even tijd voor mezelf.

Vraagje: casper woelt zich steeds onder de deken vandaan dus dachten we om hem weer een slaapzak aan te doen. Maar welke maat moet ik nu hebben? Hij word nu 2 en heeft van kleding maat 92

16. lovelymom

lovelymom Fanatiek lid

30 nov 2011
    3.798
    0
    0
    zou voor maat 104 gaan

17. elsie22

elsie22 Niet meer actief

@mutti beterschap! ik was vorige week ook flink verkouden en word nog steeds wakker met keelpijn:(

@avon zou ook 104 doen.

sam ligt lekker in bed, duurde 10 minuten voor ik hem op de fiets naar huis had zitten van de psz haha.

18. Anita1983

Anita1983 Bekend lid

18 aug 2010
    524
    27
    28
    NULL
    NULL
    Zo, de kids zijn weer gehaald en liggen nu lekker op bed. Heerlijk hoor, ze slapen allebei nog s middags. Kan ik zo nog even lekker wat fröbelen. Ik ga een winterjas maken voor E. Heb dat nog nooit gedaan dus ben benieuwd. Voor G. heb ik er wel gewoon één gekocht. Die had ik in t voorjaar al gekocht in de uitverkoop, was er niet eens naar op zoek maar liep er zo tegenaan.

Ja, jammer is dat he Mutti, dat smalle schoentjes allemaal zo duur zijn. Mijn dochter heeft ook van die smalle voetjes (nou ja, niet alleen d'r voetjes...) Nu heeft ze voor het eerst Jochies, die zitten ook wel goed. Ik vind t dan vooral zo zonde om een paar extra schoentjes voor erbij te kopen. Dat is dan ook weer superduur, of ze zitten gewoon echt niet goed. Beide zonde dus.

19. BabyBergen

BabyBergen Fanatiek lid

8 okt 2010
    2.848
    0
    0
    ik heb 110 voor aankomende winter,maar mijn dochter groeit mega :p

zij is 16 maanden en heeft ook al 92

20. avon

avon Fanatiek lid

6 apr 2010
    1.177
    0
    0
    verpleegkundige
    Regio Groningen
    waar vind ik 110?? De meeste gaan maar tot 90.

Deel Deze Pagina