ik werk en doe ook vrijwilligerswerk voor kika.goed te combineren hoor je zou ook kunnen denken aan avondje bij zorginstelling
Dat in de avond werken.......... Soms vraag ik mij af; is er wat mis met mij? Ik ben in de avond zo moe dat ik al heeeeel vroeg in bed lig. Beeb staat vaak ook al om half 6 op hier. Ik geef nog bv volledig (naast de vaste voeding uiteraard) waardoor ik nog erg aan huis gebonden ben. Ben toevallig nu voor het eerst voor mijzelf een weekendje weg.
wat volgens mij wel goed werk en ik hoor dat collega;s er wel eens naar toe gaan (die wonen in de buurt). Dat mensen een open huis houden. Dus dat mensen daadwerkelijk bij je kunnen shoppen. Ik weet niet of je die mogelijkheid heb, maar begreep van mijn collega dat je het kan inleveren op afspraak en dat ze via internet verkoop, maar ook 1x in de zoveel tijd open huis, geen idee hoevaak.... maar blijkbaar is het druk. Ze woon wel in een kinderrijke nieuwe wijk! En ik denk ook dat je een naam en vertrouwen moet winnen! En is je prijs aantrekkelijk? Ik ben ooit in een 2ehands winkel voor kids geweest en waren het echt gedragen kleding, maar best duur...... tja dan haak ik al af. succes! En anders vrijwilligerswerk? Ik weet dat veel mensen alleen zijn, ook jonge mensen die ziek zijn! of misschien hulp op school aanbieden? gr brenda
Ok. Kan dat? Lijkt mij dat je met een baby van 8 maanden van niet heel grote betekenis kan zijn toch? Ik moet veel aandacht aan beeb schenken. Ik bedoel, ze verwachten toch dat je wat werk verricht toch?
Ja ik heb dat ook al verzonnen , om inloop ochtenden te doen. Eens in de zoveel tijd. En dan ook een webshop (ben ik al mee bezig). Maar ik merk gewoon dat mensen heel mooie dingen voor zeer weinig geld willen haha! Tsja, dat gaat nou eenmaal niet he.. En ja, 2e hands en dan dure prijzen.. dat gaat niet lukken natuurlijk. Bedankt voor je tip in ieder geval!