Het weekend van 25 november zijn wij een weekend weg met mn ouders en mn zusje en haar gezin. Nu wil ik voor de kinderen iets meenemen om in hun schoen te doen. als het kan ongeveer hetzelfde. Maar wat kan dat zijn voor een jongen van bijna 4, een meisje van 1 en een meisje van 8? O ja en ik bedoel geen mandarijntje
Zakje lego voor de oudste 2 en een duplo voor de jongste of alle drie een puzzel of boekjes. Het idee is gelijk maar allemaal op eigen niveau.
😂😂😂 als je het er niet bij had gezet had ik gezegd; een mandarijntje... maar nu doe ik het niet Maar uhm: duplo en lego?
Ik moet toch even terug komen op Tuc haar kado-mandarijnen.... Mijn dochter was vanmorgen ubergelukkig met twee (dat dan weer wel ) mandarijnen in haar schoen. Superblij en ze moesten gelijk op!
Ik heb vorige week voor mn dochter een eenhoorn in koffertje gekocht bij de wibra, ze vindt het geweldig! Hij staat op de website. Maar kan natuurlijk niet voor alledrie (lees nu dat je hetzelfde wil)..
Ik vind de lego en duplo een goed idee, of een playmobil poppetje. Hebben ze nu bij de kruidvat. Adventskalender kan ook. Of allemaal een boek.
Het is idd duplo/ lego geworden. Had voor de 2 groten al een klein doosje lego liggen. Voor het kleintje nu een duplo slak erbij gehaald
Mijn kinderen (4 en 1,5) hebben allebei al 2x een emmertje sinterklaas foamstickers in hun schoen gehad en dat is echt een hit. Krijgen ze gewoon nog een derde keer ook haha ze gaan zo snel op! Voor een euro bij de action te koop.
Ik zie dat je al geslaagd bent. Ik had onesies voor willen stellen. Ik heb vorig jaar twee onesies voor mijn dochter (toen 3) en mijn nichtje (toen 8) gekocht, toen mijn nichtje hier logeerde. Van die schapenpakkies! Superschattig! Hadden ze toen bij de lidl, maar zijn elders ook wel te vinden.
Jep, die van frozen en paw patrol zijn echt vreselijke dingen😂 maar de kinderen zijn er dolblij mee.