hoi dames, met pasen moet ik iets organiseren voor meer dan 100 mensen. het is de bedoeling dat we gezellig iets drinken en een activiteit doen. heeft iemand een idee wat dat zou kunnen zijn? de activiteit mag niet duur zijn. het is de bedoeling dat we binnen blijven. alvast bedankt groetjes
Heb je iets meer informatie? Wat is bijvoorbeeld niet duur 5 euro pp of 25? En in welke regio/stad? Heb je al een locatie/zaaltje? Lijkt me heel lastig om binnen te moeten blijven en dat het goedkoop moet zijn, ik denk dan meteen aan een bingo-middag, bowlen (kan je daar met zoveel mensen in?), bordspelletjes, talentenjacht. Persoonlijk vind ik dat allemaal echt helemaal niks, maar als het ook nog leuk moet zijn, kan ik je niet echt verder helpen.
wat zijn de leeftijden van de gasten? En wat is het budget? Er zijn zoveel dingen mogelijk maar kan qua kosten ook alle kanten op.
het is in een grote ruimte. ik denk we een spel moeten gaan doen ofzo. zoiets als een quis. vind dat zelf ook niet zo leuk, maar ja wat moet je anders? het buget is ongeveer max. 100 euro.
huur een bingo machine en speel bingo als het wat ouderen zijn, anders even kijken naar oud hollandsche spellen? Als het jongeren zijn een leuke DJ zoeken en muziek draaien?
ja het is wel heel lastig...een hindernisparcours of indd een quiz...het is een klein budget en binnen en voor best een hoop mensen dus vrij lastig... Succes!!
Misschien een moordspel, bijvoorbeeld zoiets CrimeTime, bestel hier uw moordspel Met werk heb ik ook wel eens iets moeten schilderen. Ieder kreeg een vierkantje met een nummer en moest dit naschilderen. Alle vierkantjes bij elkaar werd een groot schilderij... Was ook wel leuk en niet al te duur.
misschien muziekbingo? En moordspel, denk wel dat je daar begeleiding bij moet hebben. oudhollandse spellen zijn vaak voor weinig geld te huur. en wat te denken van een sjoel competitie? dan huur je een paar sjoelborden dan kan je echt een competitie van maken, met finale erbij... en dan kunnen diegene die uitgespeeld zijn gewoon verder spelen op de andere borden.