Thuisblijfmama's deel 2!!!

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door Sannaa, 24 mrt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sannaa

Sannaa Fanatiek lid

12 jan 2009
    2.232
    0
    0
    Velsen
    Hoi mede thuisblijfmama's we moeten een nieuw topic openen omdat de al 5000 berichten geplaatst hebben, wat zijn we een kletsmama's he?

2. elsie22

elsie22 Niet meer actief

hebben we er tegelijk een nieuwe gemaakt haha!

3. Sannaa

Sannaa Fanatiek lid

12 jan 2009
    2.232
    0
    0
    Velsen
    HahahA! NU moet er eentje maar gesloten worden..

4. elsie22

elsie22 Niet meer actief

ik heb al een berichtje gestuurd:)

5. Sannaa

Sannaa Fanatiek lid

12 jan 2009
    2.232
    0
    0
    Velsen
    Ah goed van je!

Hier een lekker dag in de zon gehad. Luca had vandaag weer geen plasongelukjes. Het gaat erg goed! Ik zag dat je je al iets beter voelt elsie? Morgen hopen op weer zulk mooi weer!
    Heerlijk!

6. sandraske

sandraske VIP lid

23 jul 2010
    14.043
    0
    0
    Noord-Brabant
    @sanna super van Luca!

Ik zit echte meisjes in de jungle te kijken, wat een programma zeg..

nou oh oh tirol nog :D

7. elsie22

elsie22 Niet meer actief

@sannaa voel me idd iets beter, nog geen warm gegeten had ik echt geen trek in.

@sandrakse ik zit ook oh oh tirol te kijken! zo fout dat het dan wel weer grappig is haha.

8. tukker

tukker Fanatiek lid

1 dec 2009
    2.980
    17
    38
    Jeeej een deel 2! Ik ben ook van de partij hoor!

Elsie, en sandraske veel plezier met foute progamma's kijken!

Ik ga zo slapen tot morgen...

9. sandraske

sandraske VIP lid

23 jul 2010
    14.043
    0
    0
    Noord-Brabant
    ik ga ook slapen, de foute programma's zijn afgelopen :D

morgenochtend werken en Rienke voor het eerst naar KDV..

10. fafje

fafje Niet meer actief

Nou ik was al het zoeken en bijna zelf 1 aan gemaakt :p

@sanna, wat super van Luca!

@elsie, beterschap!

@sandraske, werkze!

@hier, Lekker een uur gewandeld vanmiddag, wat gewinkeld, langs mn oma gegaan, boodschapjes en lekker gekookt!
    Mirza heeft pompoen geproefd...en weer reageerde ie alsof ie het dagelijks eet haha!
    Hij was wel erg huilerig/zeurderig vandaag..wie weet tandjes...ik zie nog steeds niks ofzo..maar hij wa sook weer behoorlijk hangerig...en toch ook weer heel vrolijk...hmm..ff kijken wat ie morgen doet!

truste! hier ook alle foute prog's gekeken :D

11. elsie22

elsie22 Niet meer actief

goeiemorgen!

@sandraske werkze! en spannend voor rienke eerste keer kdv!

hier nog steeds buikgriep:( echt nog steeds buikpijn en misselijk:( vanmiddag komt de dochter van mijn vriend dus dat zal wel weer een druk weekend worden. hoop dat ik me wel beter ga voelen. gisteravond ging het best goed, heb nog was opgevouwen en een beetje opgeruimd en daarna lekker tv gekeken.

12. palmie37

palmie37 VIP lid

8 jun 2009
    5.294
    40
    48
    administratief medewerkster
    overijsel
    He meiden een deel 2 alweer:$
    Wat een kletsmajoors zijn jullie;)

Vandaag een drukke dag, straks met Chloé op de fiets naar mijn vader en terwijl Chloé even bij mijn vader blijft ga ik even naar de apotheek!
    Vanmiddag om half 3 naar de tandarts bleeehhhhh en vanavond om 17.30 komt een vriendin op Chloé passen want dan moeten wij weg voor een bruiloft in friesland pffffffff 2 uur rijden;)
    Eerlijk gezegt helemaal geen zin in, tis een nicht van Jeroen die gaat trouwen, heb haar nu 1 keer gezien, van mij hoeft het niet hoor maar ja ik doe het voor Jeroen:)

13. elsie22

elsie22 Niet meer actief

@palmie gaat idd hard het een 2de deel! hoe is het nu met slapen met chloe?

14. palmie37

palmie37 VIP lid

8 jun 2009
    5.294
    40
    48
    overijsel
    Elsie, het zit zo, Chloé heeft nu eigenlijk nog 2.5 slaapje op een dag, smorgens van 08.30 - 10.00 smiddags van 13.00 - 15.00 en savonds is ze tegen 17.30 erg moe dus leggen we haar even op bed omdat het anders wel erg vroeg is de nacht in te gaan halen we haar om 18.30 er weer uit en krijgt ze nog een beetje warme melk en gaat dan om 19.30 slapen!
    Nu kregen we daar veel comentaar op dat ze veels teveel slaapt en hebben we dat laatste slaapje eraf gehaald en prompt was ze ineens 3 tot 4 soms wel 5 keer wakker snachts:$
    Nu weet ik dat kinderen snachts alles verwerken van de dag, eergister was ze zooooo moe om 17.00 en heb ik haar toch weer even in bed gelegt en prompt was ze snachts maar 1 keertje wakker:)
    Ik denk dat ze in dat uurtje ook een boel verwerkt waardoor ze snachts veel rustiger en beter slaapt:)
    Dus als ze er behoefte aan heeft gaat ze gewoon dat ene uurtje lekker slapen, en vaak slaapt ze ook niet hoor en ligt ze gewoon lekker te kletsen:D
    Sorry voor mijn lange verhaal:):):)

15. elsie22

elsie22 Niet meer actief

@palmie nou als ze het nodig heeft lekker in bed leggen! ga ik met sam ook doen, hij is steeds tegen 18.00 heel erg moe, maar vind ik ook te vroeg om de nacht in te gaan, nu wil ik hem om 16.30 nog even laten slapen, vlak voor zijn warme eten misschien dat ie het dan red tot 19.00/19.30 en dan ook lekker tot een uur of 7 slaapt.

denk dat je gewoon naar je kindje moet kijken.

16. Sannaa

Sannaa Fanatiek lid

12 jan 2009
    2.232
    0
    0
    Velsen
    @palmie: wat een bemoeienis he? Ik ken het ook wel en dan proberen terwijl je eigenlijk zelf heel goed aanvoelt dat jouw manier de beste is. En teveel slapen kan volgens mij niet! Als Chloé het nodig heeft dan slaapt ze, heeft ze het niet nodig, dan merk je dat vanzelf wel, want dan valt ze niet meer zo makkelijk in slaap!

Luca is weer naar de Peuterspeelzaal en had gisteren van ons een kado gehad een koekiemonsterrugzakje. Daar zitten nu zijn schone kleertjes in. Haha! Zo grappig. Hij heeft ook een koekiemonster knuffel en prompt noemde hij die gisteren "gewone" koekie en de andere noemt hij dan Koekiemonste-ruza. Schattig dat hij dat dan zelf verzint. (trouwens de juf vond het ook heeeel knap dat luca al zo goed zindelijk was...*trots*)

17. elsie22

elsie22 Niet meer actief

@sannaa is ook knap van luca! dochter van mijn vriend is ruim een jaar ouder als luca en net een paar maanden zindelijk!

pff wat voel ik me beroerd:(

18. fafje

fafje Niet meer actief

@Palmie, ahhh die bemoeizucht...tis hun kind niet!
    Zo zie je maar...hoe je het al deed, ging in feite perfect!...en idd ze zal t wel nodig hebben..
    En je vertelde toch, Cloé is een redelijk korte tijd qua ontwikkeling heel hard gegaan...nou dat heeft gewoon verwerking nodig..ze is dan wel 1 jaar..maar blijkbaar nog nodig..

Eventueel zou je mss wel dat dutje van de middag wat kunne inkorten? en dan doet ze vanzelf einde van de dag een langer dutje...en komt het mss beter uit? ook met etenstijd enz...(denk ff mee)

@Elsie, beterschap meid, klinkt nie leuk!

@Sanna, nouuu zelfs ik ben trots op Luca ...echt super knap...wat wordt ie dan al groot heh, nu je kleertjes moet meegeven...zal ie zich zeeeeker trots voelen als ie het niet nodig heeft gehad!

@hier ...Mirza huilde ineens keihard om 00u (ik wilde net naar bed)...huilerig...ik wist nie wat er was...aangezien manlief nachtdienst had..heb ik em gewoon bij me in bed genomen, ik was echt moe...en hij probeerde gelijk te slapen, maar hoorde wel een hoop scheetjes...dus er zat gewoon iets dwars!
    Vanochtend dan ook een goede dikke plakkaat haha...hij eet zo goed!
    Heb mn ochtendvoeding eraf gehaald...omdat ik em pap wil geven, brood gaat nog niet echt van harte, maar hij vindt het wel heerlijk...dus zo heeft ie lekker een stevig ontbijt...
    Fijne granen met banaan, hij vond het heerlijk...heb het half fles gegeven en half uit een bordje!

ga straks lekker de deur uit! heerlijk dit weer!

19. elsie22

elsie22 Niet meer actief

@fafje het is ook echt niet leuk! wil het liefst in bed gaan liggen maarja sam gaat zo even naar bed en dat kan ik even op de bank liggen!

20. palmie37

palmie37 VIP lid

8 jun 2009
    5.294
    40
    48
    overijsel
    Sannaa, tis ook heel knap hoor van je ventje en ook lekker snel, iets om trots op te zijn inderdaad!

Fafje, wat een heerlijk ventje heb je toch, ik zou af en toe willen dat Chloé ff lekker bij me wou liggen maar nee hoor, alleen om te auwehoeren hahaha:D

Elsie, wat naar dat je nu alweer ziek bent meid, beterschap hoor!

Thanks voor al jullie reacties, Chloé doet het erg goed op de slaapjes die ze nu heeft en dat laten we maar ff lekker zo, als ze niet meer wil slapen merken we dat vanzelf wel dacht ik zo;)

Deel Deze Pagina