@tukker die hormonen kunnen idd veel met je doen! 9 maanden zwanger 9 maanden ontzwangeren.. leuk hoor een beauty dagje! @fafje er staat geen tijd voor wanneer je herstelt bent en dan moet je er ineens weer zijn ofzo na een maand of 3, voel me veel beter maar ben dr nog niet.
ja vooral mensen die nog geen kids hebben of die er geen "last"" van gehad hebben, praten makkelijk...das wel jammer..maargoed tomorrow another day!
Ik ben hier ook weer even! @ pluk; moeilijk zo jong al een stempel. Je wilt t beste voor hem, maar ook dAt hij niet anders is. @elsie: je moet er maar boven staan. Ze begrijpen t niet en zullen dat ook niet doen. Het is niet gemeen bedoelt van ze, alleen een beetje dom. Gewoon van je af laten glijden en een geZellige avond met ze hebben! Hier is alles goed, ik ga min bedje je in. Morgen weer vroeg op en luca naar school
goeiemorgen! @sannaa probeer er ook niet te veel aan te denken, maar vind het gewoon idd best wel dom, maarja zij kan ook niet weten hoe ik me voel en weten wat ik wel en niet aan kan. maar na 3 maanden kan je nog niet volledig herstelt zijn, snap best dat ze het jammer vind maarja het komt vast wel weer goed. hier wel goed geslapen, hoorde sam wel weer geluid maken vanaf een uur of 6. fijne dag allemaal!
@elsie: je hebt gelijk hoor, maar mensen die het niet meegemaakt hebben vinden 3 maanden al heeeeel lang. Die hebben zoiets van na zo lang moet je toch wel weer wat beter zijn? Hier Ook lekker geslapen,, mijn man alleen snipverkouden. luca moet zo naar school. Tot later!
@sannaa dat is idd zo, ik voel me ook echt veel beter, andere vriendin zei ook je klinkt veel vrolijker, maar die andere zegt dus nooit zo iets, is de vriendin waar ik al eerder problemen mee had. 3 maanden is ook lang idd, maarja er staat helaas geen tijd voor. en ik doe ook maar waar ik me goed bij voel.
Elsie probeer je het niet aan te trekken meid, ik weet uit ervaring dat sommige mensen niet het gedult hebben om te wachten tot je weer beter bent. Die hebben zoiets van en nu is het genoeg geweest. Ziek zijn dunt nu eenmaal je vrienden groep uit, aan de andere kant weet je dan meteen wie de echte vrienden zijn. Hier gisteren zo'n last van mijn heup en rug dat ik met een diclofenac en 2 paracetamollen te bed ben gegaan, heb geslapen als een os
@pluk ja idd als je iets heb merk je het meteen! erg jammer vind ik het.. heb dan ook de neiging om het af te zeggen..
Niet doen hoor, gewoon deze afspraak door laten gaan en dan het volgende contact door hun laten nemen. Als het contact dan niet goed gaat dan kunnen ze je er niet scheef op aan kijken, jij doet namelijk alles in je wat in je macht ligt om het contact te onderhouden. Ik heb dat toen ook gehad met 4 vriendinnen die ik in de zorgopleiding had ontmoet, vreemd genoeg kwam er het stempeltje MS en ondanks mijn pogingen om het contact te onderhouden niets meer van ze gehoort (zou toch verwachten dat mensen met een opleiding in de zorg het allemaal wat beter zouden begrijpen). Maar goed het positive is dat ik veel meer tijd heb voor mijn echte vrienden en de energie die ik daarin stop krijg ik ook altijd terug
@pluk ik doe idd alle moeite nodig haar uit, vraag af en toe hoe het gaat, maar van haar hoor ik niks!!! beetje jammer.. en dan heb ik al een rotbui omdat ik ongie ben en steeds moet janken om niks
@elsie ik weet hoe het voelt als mensen je niet begrijpen, je voelt je zo machteloos! Laat vanavond gewoon doorgaan en wacht inderdaad af of ze hierna contact opneemt. (belt ze weleens om te vragen hoe het gaat?) Ik ga Rienke zo ophalen op KDV en vanmiddag even winkelen (bij de Prenatal) met een zwangere vriendin, even iets anders aan mijn hoofd dan gedoe op ons bedrijf en die K U T helm van Rienke.. (sorry ben echt heel kwaad en verdrietig) (helm is nog niet goed, nou komt er volgende week een soort harnas aan ipv kinbandje, mij lijkt dat ze beter de helm passend kunnen maken?!?!)
Anders ergens een secondopinion aanvragen ??? Lijkt mij toch dat een helmpje met een kinbandje dan goed moet blijven zitten. elsie huilen om een (zo te horen) scheve relatie is niet huilen om niks hoor.
@sandrakse jeetje wat balen van die helm!! nou die vriendin die belt mij eigenlijk nooit! vandaar dat ik er ook zo de balen van heb! heb er echt totaal geen zin meer in.
@pluk ach het is gewoon alles bij elkaar nu! een vriendin die niet mee werkt, waarom ben ik nog niet de oude? en dat het nu even minder gaat met het werk van mijn vriend, sam nu even weg, gelukkig komt die weer terug!
Fafje, gaat goed hier hoor, thanksssss Sandraske, he wat een gedoe met die helm, waar moet je elke keer naartoe als ik vragen mag? Volgens mij is dit helemaal niet nodig hoor en helpt een simpel kinbandje jullie van alle problemen af hoor, waarom doen ze dat niet?
elsie, ik snap het wel hoor.. soms is het een opeenstapeling van dngen...hmm weet je al wat je nu wilt? of je het door laat gaan? sandraske, poeeehh wat irritant zeg, echt irritant! pluk, hihi ja is een uitdrukking heh!!! zo zeggen ze dat hier altijd...maah ik praat nie ech zoah dat t ech nie nomaaal is, met zoahn asoosjalûh ûitspraak @hier, hihih mirza werd voor 7u wakker, ik waszo moe....heb de papfles in bed gegegevn en door gaan slapen...we werden 1030 wakker!!! omdat mn moeder voor de deur stond!!!! lekker uitgeslapen dus
En toen was het alweer 17 uur geweest en heft Luca eindelijk weer eens heeeerlijk geslapen. Hehe. Ik kon me er neit toe zetten hem eerder wakker te maken even lekker eenzaam op de bank. haha!! @elsie: wie weet wordt het gezellig, of het aankaarten omdat nu ook de andere vriendin er is, misschien dat zij je kan steunen? @sandraske. Wat een gedoe met die helm joh! Sterkte ermee. Kan me voorstellen dat je ervan baalt! @fafje: wowwww dat was uitslapen! Jeetje! Haha! Vraagje aan moeders met wat oudere kindjes: Hebben jullie kindjes ook een periode gehad waarin ze alleen maar zongen? Luca zingt de hele dag, ook op de pSZ maakte ze er een opmerking over (niets negatiefs hoor!) Maar ben nieuwsgierig of dit een fase is , of iets wat bij Luca hoort!