sanna, ik deed het altijd vanaf ik kon praten, ben ook "zangeres" ....heb altijd bandjes gehad en mn geld ermee verdiend... alles staat nu op een laag pitje mn vader is muzikant ngo steeds en mn moeder was ook altijd zangeres!
@helm ik heb met andere vestiging van Livit (eindhoven) gebeld en hun zeggen ook, ze moeten het oplossen door de helm passend te maken, borstband moet niet nodig zijn.. Ik ga dinsdag weer terug en ga dat even met hun overleggen en anders moeten ze maar opnieuw aanmeten.. Maarja eerst weekend! Morgen genieten van het mooie hopelijke goeie weer!!
@sandraske: dat is mooi! GOed dat je overlegd hebt met een andere, anders blijf je er toch mee rondlopen het hele weekend. Zo heb je een beetje zekerheid. @fafje: Haha! Ik zong ook veel vroeger, deed mee met musicals en zong in een koor. Ook nog tijdens de zwangerschap, wie weet heeft hij dat toch gehoord, haha! @pluk: ah je misschien inderdaad ook om te verwerken. Volgens mij is het wel goed om te zingen, dus slecht is het in ieder geval niet voor hem!
goeiemorgen!! hier wel weer goed geslapen, maar moest er wel 2x uit voor sam, de derde keer heb ik vriend gestuurd! hij heeft sam wat te drinken gegeven en toen weer verder geslapen tot 7.10 dus dat is wel netjes. het was gisteravond best wel gezellig, gtst gekeken en een film. heb verder niks gezegd, maar het volgende contact/elkaar zien mag zij bedenken. ik heb genoeg contact gezocht nu.
hoi elsie, oh nou gelukkig was het wel gezellig...! hier om 5 uur huilde mirza, ikw eet niet waarom...0530 bij mij geeindigd...heb ook nog op de grond in zn kamer met hem gezeten...terug in bed gelegd, maar na een half uur weer wakker.. maar ja kan hie rniet mee dor blijven gaan, straks went er zo aan..
@fafje sam die werd om 4.20 wakker huilen, getroost maar 5 min later kon ik er weer heen, toen leek het goed te gaan, maar om 5.45 was ie weer wakker maar toen heb ik vriend erheen gestuurd die heeft hem wat drinken gegeven en hij sliep weer verder tot 7.10. ben ook blij dat het gezellig was. heb ze wel een mailtje gestuurd net met hoe of wat.
Rienke was rond zeven uur wakker, even laten kletsen en om half acht was ze het echt beu dus maar eruit.. Net even te voet boodschapjes gedaan (het is echt al warm) en is ze in slaap gevallen in de wagen en daar ligt ze nu nog in te slapen Vanmiddag komen mijn ouders, mijn vader moet de winterbanden van de auto afhalen en hij zet even het fietsstoeltje op mijn fiets.. Gisteren bij Prenatal een buggymee gekocht voor op de fiets, nu nog een buggy..
oh lekker Sandraske!! hoe doen jullie dat eigenlijk met jezelf klaarmaken..? Ik douche tegenwoordig savonds, en was me sochtends aan de kraan...tijdens zijn ochtenddutje kleed ik me dan aan... maar zo vroeg red ik het allemaalniet hoor..
@fafje ik douche nu meestal s'ochtends omdat ik er s'avonds vaak te moe voor ben. sam kleed ik aan nadat ik gegeten heb dan mag ie ff babytv kijken en kan ik douchen en aankleden enzo.
@fafje vrijdag ben ik om half zeven opgestaan, eerst mezelf aangekleed enz en toen Rienke er pas uitgehaald.. we moesten om kwart voor acht weg naar het KDV normaal haal ik eerst rienke er uit, aankleden en fles en dan gaan we samen naar boven, leg ik haar op bed en kleed ik zelf aan
goeiemorgen!! hier wel weer goed geslapen, sam werd om 7 uur wakker daarna nog lekker tot 8 uur in bed gelegen met ze 3. rustig dagje vandaag, weer ziet er niet zo lekker uit als gister! fijne dag iedereen!
hoi hier is Mirza erg onrustig.. gisteravond rond 23/00 wakker..niet meer willen slapen, huilen ... eruit gehaald gewiegd...niks was goed...btj drinken gegeven...maar meneer bleef vechten tegen zn slaap.. de borst gegeven, daar issie uiteindelijkw eer zo moe van geraakt, kon ik m weer terugleggen en is weer gaan slapen Voor een half uur!!! ik was zo moe, en hij wilde gewoon niet slapen, en dus wel naats mij! ik weet niet wat t was...sinds vandaag heeft ie wel weer wat nieuws.. Op zn buik en staat dan op zn tenen..dus buik van de grond...plus gister was ook een druk en vooral indrukwekkende dag...mss dat? tandjes denk ik niet
Zou inderdaad kunnen dat hij de drukke dag moet verwerken.. Rienke was om half acht wakker vanochtend, bordje pap geprobeerd te geven maar ze zat er meer mee te viezerikken dan dat ze at dus toch maar fles gegeven.. Ik heb net al hard gelopen, zometeen douchen en straks naar babydump met opa en oma voor de kinderstoel.. En even kijken voor een buggy en een autostoel maar dat is nog niet persee nodig.. Mijn vader (is vroeger fietsenmaker geweest) heeft gisteren de beugel voor de fietsstoel op mijn fiets gezet en de buggymee dus dat is al klaar.. Ben benieuwd of ik er mee kan fietsen maar dat zien we wel van de zomer..
@fafje wat vervelend dat mirza zo onrustig is! kunnen wel tandjes zijn of idd een drukke dag. @sandrakse veel plezier vandaag! Bekijk bijlage 141589
FAfje kan heel goed komen van een drukke dag maar zo te horen is hij ook bezig met gymmen en zul je zien dat hij straks op de knieën gaat zitten Hier gisteren de hele familie uitgeteld van dat mooie weer, Ms K was niet naar bed geweest tussen de middag dus die heeft van 19.30 tot 8.30 uur vanmorgen in 1 ruk geslapen. En Mr K was zo vriendelijk om ook pas om 8.30 uur wakker te worden dus we hebben hier uitgeslapen VAnmiddag een kinderfeestje dus weer geen middagslaapje voor Ms K maar ja morgen kan er niet worden uitgeslapen en gaat de wekker gewoon om 7.15 uur
elsie, wat een scheetige foto van Sam, wat wordt hij groot!!!! pluk, haha helemaal knock out, leuk is dat ! sandraske, oh welke stoel wil je halen!? Lekekr dta de beugel al erop zit alleen nog de buggy erop! @onrustige mirza, Ja maar hij heeft dit nu al 3/4 nachten...maar gister wa shet voor het eerst in TIJDEN dat hij rond die tijd wakker werd en er uit gehaald moest wordne, dat komt ehct nooit voor.. de nachtene rvoor werd ie steeds ineens snachts wakker en pas ophouden met huilen als ik er em uit haalde... dus ik weet het niet...overdag issie ehct mega vrolijk lachen gieren brullen, slapen gaat onwijs goed..nisk ana de hand...hmmmm
@fafje misschien sprongetje? sam slaapt dan ook altijd onrustig. hij word idd echt groot! moet bijna alweer nieuwe kleertjes kopen.
He kletsmajoors Nou Chloé zit sinds 2 dagen op 1 slaapje, haar ochtendslaapje is eraf, ja ja mevrouw word nu echt groot We zijn net ff naar het tuincentrum geweest en hebben een superleuk bankje gescoort, die zetten we in de voortuin voor het keukenraam! Straks komt er een oud collegaatje/vriendin op de koffie, heb haar 6 jaar niet gezien dus ben erg benieuwt Elsie, wat een leuke foto van Sam, inderdaad wat word hij al groot! Sandraske, hoest met het helmpje? Fafje, Mirza is gewoon bezig met zijn ontwikkeling dan krijg je die dingen
Goedemiddag! Hier gisteren ook een heeeerlijke dag gehad, eerst bij een vriendin op haar verjaardag en vanaf 14 uur bij mijn ouders in de tuin. Luca ook niet in bed gedaan en werd ik uitgenodigd om bij mijn ouders te blijven om te barbequen! Luca ook gezellig meeeten en mijn man lag ziek in bed, dus het kwam goed uit! Vandaag hebben luca en ik cakejes gebakken, ook heel gezellig hoor, maar hij is er zeurderig en ondeugend, dat is dan toch echt van het slaapje overslaan van gisteren. Normaal is hij ook ondeugend, maar nu gaat hij iedere keer net te ver! Dus weer gang, weer huilen, weer vallen enzenz. @fafje: kan idd sprong of indrukken zijn. Moeilijk hoor te kiezen voor een goede nachtrust, maar dan Mirza bij jou leggen, of slechte nacht, omdat je streng wilt zijn. Wat vind je man ervan? @elsie leuke foto!! Wat een mannetje in het al zeg! @Sandraske: ooh al helemaal klaar, voor het mooie fiets weer straks!