@sandraske ben ook heel blij! sam heeft juist een niet slaapdag! vanmorgen lag ie alleen maar te gillen in bed van plezier dan en steeds op zijn buik draaien, tussen de middag dan wel anderhalf uur geslapen en daarna helemaal niet meer! hij was wel erg gezellig en vond het prima en de maxicosi en wandelwagen tijdens het wandelen en in de auto. nu heb ik hem net lekker op bed gelegd, en hoop ik dat ie weer zo lekker gaat slapen als de afgelopen nacht.
goeiemorgen meiden!! hier opzich redelijk geslapen, was wel een paar keer wakker. sam die werd om 6.40 wakker na een fles en schone luier eruit gegaan. vanmiddag gaat sam naar mijn schoonmoeder toe, ben nog aan het bedenken wat ik zal gaan doen. jullie nog plannen? fijne dag allemaal!
Rienke is vannacht om vier uur ook wakker geweest maar is weer in slaap gevallen tot zeven uur.. Vandaag weinig plannen, badkamer poetsen en naar de helmenmaker.. Hoop dat ik me in kan houden daar want ik ben zo kwaad, vier weken verder en nog steeds geen goed passende helm..
@sandrakse ik hoop dat het vandaag goed gaat komen met de helm van rienke! zou er wel wat van zeggen. hier was sam om 1 uur even wakker, en ik later om 2.30 en toen pas weer toen sam wakker werd. hoop dat ie vandaag wel een ochtenddutje doet, al was ie gister met maar anderhalf uur slaap overdag heel vrolijk en tevreden, hij heeft s'middags ook best even in de maxicosi en wandelwagen gezeten, soms valt ie in de auto in slaap maar gister niet hoor.
Hoi!! Nou ik heb gewoon kunnen slapen van 00u tot 0730!! Mirza heeft gister avond wel veel gehuild en heeel onrustig, met inslapen..dat is normaal nooit een probleem!!! Dus 1845u lag ie in bed, toen gaf ie ehct aan zn slaap toe...niks aan de hand...en vanaf 1930 heeft ie een uur zitten spoken....ik heb nog een half uur met hem op grond i zn kamer gezeten, weinig hielp..niks was goed... en ineens ging ie slapen, pas rond 2030u!!! @plannen, mn nichtje komt langs, ik ga ff poetsen enz
ik ga er zeker wat van zeggen, vind dit niet normaal. Hoor ook van andere "helm"mama's dat dit niet normaal is.. Ga weer een poging doen rienke op bed te leggen, de eerste poging was mislukt
goedemorgen! Hier prima geslapen, ik hoorde luca pas om 8.30. Heerlijk. Nadeel is dat hij smiddags bijna nooit meer slaapt, maar ja het uitslapen is wel heel fijn! @sandraske: Wat vervelend!! Idd op je strepen staan en anders maar naar een andere livit gaan. Het is toch niet de bedoeling dat het zo gaat? @fafje: wat fijn dat de nacht wel rustig was. Maar nu nog het inslapen... Het is niet echt mooi weer, wilde even naar de winkels fietsen en naar de bibliotheek, maar om zo te gaan.. Met die wind enzo. Ben nog even moed aan het verzamelen
@sandrakse succes met poging 2 rienke op bed te leggen! heb sam er om half 10 ingelegd en het is nog steeds stil! gister geen ochtendslaapje en vandaag weer wel. @sannaa het is idd niet echt lekker weer! vanmiddag is sam er niet dus denk dat ik dan maar lekker ga relaxen succes als je wel bedenkt weg te gaan!
hihihih hier waren/zijn beide kinderen niet van die hele grote slapers (althans niet overdag) Mr K was bijna 2 toen werd het middagslaapje zo'n strijd dat we hem maar gewoon opgelaten hebben. Ms K is nu 1.5 en slaat op sommige dagen het middagslaapje over maar dan wil ze de volgende dag wel graag naar bed. Maakt mij ook niet zoveel uit als ze s'nachts maar goed slapen en dat doen ze. Hier net naar het zwembad gefietst om Mr K op te geven voor zwemles. En morgen de bekleding van de wandelwagen uitwassen, dan kan die naar zolder toe waar het mag wachten op een nieuwe eigenaar. Toch wel raar hoor, vandaag voor het laatst met de wandelwagen en dan wordt het gewoon alleen de buggy.
hallo meiden, mag ik met jullie meekletsen? ik ben thuisblijf/alleenstaande mama met 2 geweldige boeven! darren van 6 en dean van bijna 1 jaar. groetjes yessica
Rienke heeft vanochtend nog een uurtje geslapen (poging 2 was gelukt) Nou weer bij de helmenmaker geweest, hij begon meteen over de borstband, ik zeg nou dat gaan we zoiezo niet doen, lijkt me dat je beter de helm passend kunt maken! Hij schrok een beetje en ging meteen iemand anders halen en zij heeft gekeken, aangepast, weer gekeken, weer aangepast en toen bleef EINDELIJK de helm fatsoenlijk op terwijl ze lag! Dus hopelijk blijft hij ook goed zitten en hoeven we volgende week een keertje niet terug! @slapen Rienke slaapt 's nachts onrustig de laatste dagen, van alles aan het verwerken denk ik, ze begint ook steeds meer andere geluiden te maken en weer pogingen doen om om te draaien (heeft ze drie weken niet gedaan)
@sandraske wat fijn dat de helm nu goed zit @yend welkom!! @hier sam is bij schoonmoeder, dus heb even "vrij".
yend welkom Nou hier begint Mr K steeds meer te hoesten en hij heeft tijdens het eten overgegeven. Straks maar eens even kijken of hij koorts heeft, als dit zo is zit ik morgen nog bij de ha want dan heeft hij precies dezelfde sypthomen als in januari (longonsteking) en februari (a-typische longontsteking). Als het nu alweer zo is dan vind ik het toch wel een beetje veel en raar dat een 4 jarige binnen 4 maanden voor de derde keer een longontsteking heeft.
Waarschijnlijk was het 1 grote longontsteking maar is die de eerste keer met de verkeerde medicijnen behandeld (tegen virussen) Door bloedonderzoek in februari kwamen ze er achter dat hij een longontsteking had veroorzaakt door een bacterie. Ben gewoon heel erg bang dat die bacteriën dus niet goed weg zijn gegaan en nu weer de kop opsteken. Maar goed morgenvroeg maar eens even bellen en duidelijk maken dat ik niet weer de arts assistente wil maar even onze eigen huisarts.
hoii!! Elsie, en heo was je middagje vrij!? sandraske, haha volgens mij hebben Mirza en Rienke hetzelfde!!Gelukkig is de helm "gemaakt"! Pluk, jeetje wat zielig, en heftig beterschap, hopelijk knapt ie op! Yend, welkom!! Mn broertje heet ook Dean, vind dat zo'n leuke naam! sanna, nog gelukt in de wind ? @hier, NOuuuuuuuuuuuuu Mirza is aan het inhalen geslagen! Vanmorgen ochtenddut 3kwart!...Toen om 1230u iddagdutje tot ...1530!!!!!! 3 uur geslapen! En net tijdens borstvoeding helemaal knock out! Dit lijkt er weer op haha.. En ik kom even spammen, dit is wat ie zo'n beetje de hele dag doet: Bekijk bijlage 142147