@fafje dat ziet er grappig uit, dat Rienke niet @pluk pff lekker dan dat ze verkeerd behandelen.. @hier ik voel me zo belabberd vandaag, ongi weer.. begin wel weer met de pil, brusje voor Rienke wordt even uitgesteld..
@fafje wat een leuke foto! ik heb eerst even lekker gelegen daarna klein stukje gefietst! en kan het nog hihi had het echt al een hele tijd niet gedaan. daarna lekker op de bank beetje op de computer en later nog wat was opgevouwen en vaatwasser uitgeruimd. @pluk sterkte met je zoon!
hallo! fietsen is gelukt in de wind! Viel me erg mee en het was erg gezellig emt Luca samen. Lekker even koffie gedronken en hij was heel lief in de AH. Hij trok het mandje en als hij iets wilde pakken en ik zei: nee luca kijken doe je met je oogje en wat doe je met je handjes, dan deed hij ze netjes op zijn rug. Zoooo schattig!! @fafje wat een onwijs lieve foto. Zo schatiig met dat kontje omhoog. Knap hoor!
sandraske, oh balen dat je er last van hebt!! sanna, ach wat schattig, zo zoet ..zie het al voor me haha met dat mandje! @hier, ik heb het ehct super koud... morgen naar de gyn! (over brusjes gesproken
@fafje naar de gyn? hihi niet nieuwsgierig hoor! hier voorlopig geen brusje, maar dat lijkt me logisch eerst maar eens helemaal herstellen dat kijken we wel weer verder.
was vanmiddag niet heel blij met schoonmoeder! ze vroeg opzich wel heel geintresseerd hoe het ging enzo en hoe het nu tussen mij en vriend gaat, maar toen daarna zei ze dat ze vond dat ik nu best wel snel op de kast zit en snel huil. afgelopen vrijdag waren ze hier aan het eten en vriend maakte een opmerking ( ging niet heel goed met werk en misschien moest ik gaan werken, niet erg maar hij zei even voor de grap dat ik dan in de supermarkt wel een baantje kon krijgen, ik vond het geen grapje en ben even later naar boven gegaan) daarom vond ze dat dus! en door dat alles wat ze zei moest ik natuurlijk weer huilen, maarja is dat gek? ik heb hier toch ook niet om gevraagd? en vriend ook niet! pff zit me wel een beetje dwars hoor.
lang vehaal haha kort: prikpil is niet zo slim als je op kort termijn zwanger wilt raken, wel v oorgekozen, gyn en ik elkaar niet goed begrepen...nu gaat ze kijken of er al activiteit is en eventueel mij medisch helpen..
jeeetje, nou dat vidn ik toch wel heel onbegripvol...ze WEET toch hoe jij in ene depressie zat/zit....en dat je flink aan het herstellen bent...en dat je daardoor dan ook sneller geraakt bent...ze weet toch dat je zo moe bent enz...daradoor ben je ook snellere op de kast.. Ik kan wel begrijpen dat dat grapje niet zo grappig was...maar om nou als SM zo te reageren, si wel jammer... maarja zij had sowieso al niet ehct veel begrip voor jouw toestand toch..!?
tsja ze bedoelt het goed zegt ze, maarja ik vind het niet zo leuk! ze is ook erg goed is het bemoeien overal mee.. pff word daar zo moe van!
@elsie: nou! ik vindt haar niet begripvol en erg kort door de bocht. Wat zei zegt kan je alleen maar slechter doen voelen en is een oordeel waar zei niets over te zeggen heeft. Mocht ze erop terug komen moet je dat ook zeggen: Dat dit haar mening is, en dat jij het daar niet mee eens bent. Ook niet gaan verdedigen, want ze heeft echt geen enkel recht om dit tegen je te zeggen. Ook blijkt heiruit dat ze je totaal niet begrijpt! En trouwens je vriend was ook niet erg hanfdig met zijn opmerking. Hoe kon hij? Ik zou echt laaiend zijn geworden met zo'n opmerking en ook nog waar je schoonouders bij zijn!! Meid wat vervelend voor je! Probeer het van je af te laten glijden, want zoals je doet gaat het echt heel goed! Laat je niet gekmaken door je schoonmoeder hoor!
goeiemorgen! @sannaa ik was ook heel boos op vriend geworden hoor! als zegt dat ik misschien moet gaan werken prima, vind ik niet heel erg, maar dat in een supermarkt! dat is gewoon geen leuke opmerking. en tsja schoonmoeder heeft het nooit begrepen en het altijd al het gevoel gehad dat ze vond dat ik me aanstelde. ik ga weleens met mijn moeder richting de winkel lopen hier in het dorp en dan ging mijn moeder naar binnen om wat dingetjes te halen voor me en dan zat ik op een bankje te wachten en dan kwam zij weleens langs gefietst uit werk vandaag, en dat zei ze moet je niet mee naar binnen? ik nee want daar voel ik me nog niet goed genoeg voor, dan was het nou word toch wel tijd hoor! nou er staat geen tijd voor en ik ga dus niks forceren heb ik haar ook gezegd. had dat toen ook tegen vriend gezegd en die heeft tegen haar gezegd dat ze dit niet meer moest doen. @hier best goed geslapen, sam was om 6.50 wakker, gelijk eruit gegaan na zijn fles. vanmorgen krijg ik een vriendin op visitie en voorderest heb ik nog niet echt plannen.
@fafje oké duidelijk @elsie kop op, je bent goed op weg... snap dat het niet makkelijk is maar laat je schoonmoeder lekker lullen, ze weet totaal niet waar ze het over heeft blijkbaar.. Heb hier ook last van een bemoeial maargoed trek me er niet meer zo veel van aan... @hier zometeen weer werken en Rienke naar kdv.. de helm is vannacht goed opgebleven!
@sandraske moet haar idd ook laten lullen maarja soms word het je weleens even te veel, al vanaf dat ik zwanger was van sam word er met ons bemoeit, verteld hoe ik het moet doen en vooral hoe zij het deed, maarja dat is dus bijna 29 jaar terug ook dat sam 3 maanden was kon ik wel beginnen met groente en fruit, nou heb toen gewacht dat sam 4 maanden was. het zal denk ik wel nooit stoppen en misschien ontplof ik ooit een keer. werkze vandaag! en fijn dat de helm is opgebleven.
misschien is het juist wel goed dat je een keer ontploft en dan gooit ze die ontploffing natuurlijk meteen op je ziek zijn. Denk ook dat dit de keerzijde is van het ziekzijn zonder het te kunnen zien, een gebroken been is veel makkelijker voor de omgeving. Ze zien dat die gebroken is en ze weten hoe lang het ongeveer duurt (6 weken ofzo) Fafje hebben ze helemaal niet gevraagd of je nog een kinderwens had, dit was namelijk de eerste vraag die mijn ha stelde. Zou ik nog een kinderwens hebben dan zou hij mij geen prikpil geven. Maar ja wij zijn compleet dus heb ik wel voor de prikpil gekozen. Maar goed mijn gyn was ook heel handig die vroeg vlak na de keizersnee (ik lag nog open) of ik nog een kinderwens had en of hij me meteen even zou steriliseren. EEEEEh man net weg met je dochter, ik met een ruggeprik en stront misselijk dus ik antwoorde Nee
@pluk tsja denk wel dat ik hierdoor veranderd ben. en misschien is het idd een keer goed als ik ontplof maar weet niet of ik daar wat mee bereik! denk het eerlijk gezegd niet bij haar. heb nog wel een voorbeeld; het weekend dat de dochter van mijn vriend er was, kwam zij op zaterdag langs, meisje lag nog in bed of eigenlijk weer want ze had een driftbui en wij negeren dit gewoon, gaat ze vragen of ze dan onderaan de trap mag roepen ik nee want ze heeft een driftbui en we negeren haar nu even, toch doen he. en later toen vriend ook binnen was mag ik dan niet even naar boven gaan? wij allebei nee want ze heeft een driftbui! gelukkig zei haar vriend van jij hebt geen gezag in dit huis maar anders was ze gegaan hoor.
goede morgen! mirza was weer aan het spokenvan 3 tot 4....toch weer last van iets wat vastzat, werd wakker met een ronde drol haha!...zou niet weten wat het is...ik ga em nog iets meer water geven eventjes... ik ga nu naar de gyn! bye!! @pluk( ja maar ze had begrepen dat ik sowieos natuurlijk eerste 3 mnd niet zwnager wilde raken+daarna dacht ze dta ik nogmaals anticonceptie kwam halen...btj mis gegaan is in het gesprek...vanm beide kanten hoor!) ohja en ik had gezegd, geen pil en geen spiraal..dus er bleef wienig over en ik had totaal geen idee over de prik
Wat ik ervan begrijp is dat je na een prikpil het heel lang kan duren voordat je weer een cyclus hebt en helaas is het bij een paar % voorgekomen dat ze helemaal nooit meer een cyclus krijgen.
hey, bedankt voor het welkom heten. elsie, ik weet je hele verhaal niet maar die smoeder van jou lijkt me heel opdringerig en respectloos! ik kamp al jaren met een depressie die helaas nooit meer over gaat, en krijg ook vaak domme opmerkingen. nu heb ik eindelijk wajong kunnen regelen en daarmee valt er een ontzettend grote last van mijn schouders. gister heeft mijn jongste zoon dean een blauw druifje gegeten :S gelijk de ha gebeld, volgens haar kon je er alleen beste buikpijn van krijgen. nou is mijn zoon totaal niet kleinzerig maar hij heeft tot 1 uur liggen huilen vannacht gelukkig doet een flesje melk nog wonderen, maar het was wel heel zielig. ik zou even in het kort wat over mezelf vertellen: ik ben bijna 27, woon in wijk bij duurstede (utrecht) mijn oudste zoon darren is van mn vorige relatie, heb al 5 jaar geen relatie meer met zijn papa. in juli 2008 ben ik getrouwd, na iets meer dan een jaar was ik zwanger van dean, helaas ging mijn huwelijk helemaal kapot. mijn man wou stappen en wou toch liever geen gezin (ben je 30 wkn zwanger) dus hebben we besloten te gaan scheiden. dat was vorig jaar maart. ik heb ontzettend veel steun van mijn moeder, die staat dag en nacht voor mij klaar. de scheiding is nu zo goed als rond, en de kids gaan alle 2 om het weekend naar hun papa's. verder heb ik het prima voor elkaar, heb een leuk flatje en lieve vrienden. dat was het wel even, vragen mag