Thuisblijfmama's deel 2!!!

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door Sannaa, 24 mrt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. elsie22

elsie22 Niet meer actief

@yend meestal is ze wel aardig, maar het al vanaf het begin dat ik een postnatale depressie heb het idee dat ze vind dat ik mee aanstel! en ze bemoeit zich overal mee.

2. sandraske

sandraske VIP lid

23 jul 2010
    14.043
    0
    0
    Noord-Brabant
    @yend pff knap dat je je leven aardig op de rit hebt!

@pluk handig zo'n gyn, echt goede timing! :(

Verder heb ik eigenlijks weinig te melden, Rienke ligt op bed en ik ga zo ook even liggen, vannacht niet zo geweldig geslapen..

3. pluk

pluk VIP lid

13 dec 2005
    16.247
    4.480
    113
    De grote vraag is vind ze ook daadwerkelijk dat je je aanstelt of is het haar manier van bezorgt zijn?

Zo hier net geknutseld met de kinderen om wat te maken voor hun tante. Die is morgen jarig maar nadat haar hond vorig jaar Ms K gebeten heeft (klein wondje aan haar been) kom ik daar dus niet meer met de kinderen naar binnen.
    Nu komt ze dus vanmiddag omdat ze met mij wil kijken hoe ze hun nieuwe keuken het beste kan indelen. Ze weet dus niet dat er hier al cadeautjes voor haar klaar liggen en dat ik al gebakjes heb gehaald, zodat de kinderen het toch nog een beetje met haar kunnen vieren.

4. elsie22

elsie22 Niet meer actief

@pluk dat weet ik niet, maar ze begrijpt de hele situatie niet en daardoor krijg ik het gevoel dat zij vind dat ik me aanstel.

@hier sam ligt al een uur in bed maar slapen doet ie niet! terwijl ie wel moe was want zat te gapen en ogen te wrijven, ik wou juist ook even liggen maar tot rust komen kan zo ook niet echt:(

5. Sannaa

Sannaa Fanatiek lid

12 jan 2009
    2.232
    0
    0
    Velsen
    Goede middag. hier vandaag weer gezwommen en het ging heel goed!
    Nu ligt luca in bed te praten ent espelen en ik ga zo even in de zon zitten.

@yend. Meid wat een verhaal! Dat is niet makkelijk geweest de afgelopen tijd. Knap dat je het allemaal red en fijn dat je de wajong geregeld hebt. Dat geeft weer zekerheid!

6. sandraske

sandraske VIP lid

23 jul 2010
    14.043
    0
    0
    Noord-Brabant
    @pluk hoop dat ze de geknutselde kadootjes leuk vindt.. kan ze de hond trouwens niet even wegdoen als jullie komen??

@elsie das wel balen dat hij niet slaapt, dat had rienke gisterochtend.. eigenlijk altijd 's ochtends behalve op het kdv daar slaapt ze meestal anderhalf uur!!

Net even gewandeld naar het centrum, het is echt warm! Even bij de hema geweest, had kortingsbonnen in de mail dus voor rienke maar twee shirtjes en een romper erbij en voor mijn man sokken :D

Rienke is aan het proberen de poppetjes van de speelboog eraf te trekken maar de klitterband is best sterk dus dat hele ding buigt door en als ze los laat, schiet hij weer omhoog.. En lol dat ze dan heeft!!

Wil van de week even kijken voor wat groter leuk speelgoed want de collectie hier bestaat eigenlijk alleen uit rammelaars en knisperboekjes maarja moet nog even bedenken wat.. Ik heb trouwens wel een wiebelende kubus van Vtech maar dat ding maakt zo'n teringherrie..

7. elsie22

elsie22 Niet meer actief

@sandraske gelukkig ligt nu wel te slapen, hij moest wel even hard huilen maar heb toch maar vol gehouden anders wil ie om 18.00 naar bed en dat vind ik wel wat vroeg om de nacht in te gaan!
    sam doet dat ook aan de poppetjes trekken hij krijgt ze er altijd wel af! en idd lol dat ie er om heeft, hij heeft ook door dat als je er tegen aan schopt ze dan bewegen ook grote lol!
    altijd goed kortingsbonnen!

ik ga morgen de nieuwe kinderstoel halen en dan bij de hema nog even zo'n verkleinkussen voor er in, en zag van de week ookal wat leuke kleertjes hangen:) is kijken hoe lang ik het dan volhoud in de hema.

oh sam is wakker, ga hem zo lekker eten geven.

8. sandraske

sandraske VIP lid

23 jul 2010
    14.043
    0
    0
    Noord-Brabant
    @elsie succes morgen in de hema!

9. elsie22

elsie22 Niet meer actief

@sandrakse dankje!! gaat vast wel lukken, mijn moeder gaat mee:) oh ik kan gek genoeg niet wachten zelf weer boodschappen te gaan doen, maar eerst maar beetje zelfvertrouwen krijgen weer.

10. Sannaa

Sannaa Fanatiek lid

12 jan 2009
    2.232
    0
    0
    Velsen
    @elsie: haha! Je wilt zo graag, maar niet te snel gaan natuurlijk!! Is wel een goed teken dat je er zin in hebt, plannen maakt en zo!
    Lekker even kijken bij de hema is altijd goed en gelukkig niet al te duur.

Luca is nog even in de tuin aan het spelen met papa, dus ik zit heeriljk rustig op te bank.

11. elsie22

elsie22 Niet meer actief

@sannaa ik wil idd heel graag, maar besef wel dat ik het rustig aan op moet bouwen en zelf vertrouwen erin moet krijgen.

@hier zo sam ligt eindelijk in bed! had hem er om 19.00 al in gelegd maar het was huilen huilen huilen, na driekwartier dacht ik misschien heeft ie het warm, dus dunne slaapzak aan en dunnere deken en nu huilt ie niet! dus ik hoop dat ie zo lekker gaat slapen.

12. elsie22

elsie22 Niet meer actief

goeiemorgen!

sam was al om 6 uur wakker! terwijl hij best laat ging slapen. we zijn nog blijven liggen tot 7 uur en toen heb ik hem beneden een bordje pap gegeven. daarna aangekleed en heb nu de bedden al afgehaald en de was aangezet. daarna gedoucht en daar moest ik ff van bijkomen, niet erg want het is nog vroeg!!
    het zonnetje schijnt alweer!

fijne dag allemaal!:)

ohja sam die tijgert tegenwoordig een beetje en hij zegt mama!

13. fafje

fafje Niet meer actief

Hoi allemaal,

ik spring een in!

elsie, wat een vroegertje haha! en wat goed van Sam!!!

@hier, gyn gister....k moet maandag bloedprikken, even opsporen of er een eisprong is...aangezien ik ongeveer 2 weken terug soort van ongesteld was...
    Zo niet dat krijg ik iets op het op te wekken en vervolgens gaat ze kijken hoe we het snel regelmaat krijgen :D

kheb een nieuwe camera gekregen van mn mannetje...zo blij mee!!

14. elsie22

elsie22 Niet meer actief

@fafje dat was zeker vroeg! hij gaat dan ook zo weer naar bed! hij is wel lief aan het spelen steeds nu.

wat leuk een nieuwe camera! zag al leuke foto's op je hyves.

15. tukker

tukker Fanatiek lid

1 dec 2009
    2.980
    17
    38
    Goede morgen meiden!

Ik lees nog heel fanatiek mee hoor!

Elsie, wat goed meid dat je plannen maakt om zo nu en dan weer een winkel binnen te gaan! En idd vandaag lekker kleertjes shoppen bij de hema! Veel succes en plezier!

Fafje, en heb je de afspraak bij de gyn? Spannund voor een brusje...ik hoop dat de prik pil geen naren gevolgen voor jou heeft.
    Ik wens je heel veel succes en dat je snel weer zwanger mag zijn.

Sandraske, en hoe zit het helmpje nu? wat een geklooi he! En hoe is het met het witte puntje in Rienke's mondje?

En nu ben ik de draad kwijt...

Heb een vraagje als renske op haar buik speelt geeft ze een uur na haar voeding veel mondjes terug. HEbben jullie dat ook want ik vind het niet echt leuk....heb zonet de hele tijd met een spuug doekje wel 4 x wat weggehaald en net waren haar hele handjes en mouwen en borstje nat omdat je door haar gespuugde melk is geschoven;)

16. elsie22

elsie22 Niet meer actief

@tukker alles goed?
    sam heeft dat niet dat ie spuugt of mondjes terug geeft, in het begin wel. vond het ook vervelend dat telkens alles nat was maar wist ook niet zo goed wat ik er tegen kon doen.

17. fafje

fafje Niet meer actief

Tukker,
    Dankje wel!! ja het mag van mij wel komen!
    wat betreft dat spugen, zoals je weet mirza had reflux..en toen ie het begin spuugde hij daardoor wel als ie te snel na de voeding op zn buikje rolde..

Maar ik dacht dat jullie kma vermoedde? ik zou het even in de gaten houden...natuurlijk is spugen niet erg, maar ze nu toch al wat ouder...
    Maaar zlang zij er geen last van heeft, moet je je geen zorgen maken...zolang ze er niet na gaat huilen ofzo...
    Mirza heeft heel wat weggeslikt en gespuugd in zn korte leventje...trouwens ook eventjes in het begin van de bijvoeding

mss kan je haar anders na de fles eventje sin de kinderstoel of wipper zetten, om het goed te laten zakken...eventueel als het heel erg wordt mss toch haar voeidng indikken!?

18. sandraske

sandraske VIP lid

23 jul 2010
    14.043
    0
    0
    Noord-Brabant
    @tukker de helm zit goed gelukkig, volgende week een keertje niet terug ;)
    De witte puntjes blijven overigens witte puntjes, snap er niks van eigenlijk..

Rienke spuugt eigenlijk nauwelijks maar ik doe nutriton in de fles..

Ik ga even boodschappen doen, ben gisteren de helft vergeten..

19. pluk

pluk VIP lid

13 dec 2005
    16.247
    4.480
    113
    sandraske ze heeft 2 honden (een herder en een saarloze wolfshond), die zijn dus groot en mogen alles in huis (liggen bv op de bank en halen eten van tafel en aanrecht als ze niet goed oplet)
    Ze heeft 1 bench en daar gaat de herder in als ze weg gaan anders breken ze de boel af (lees vechten)
    2 weken geleden zijn ze ook aan het vechten geslagen en heeft 1 van de beide haar in de handen gegrepen toen ze ze uit elkaar wilde halen.
    Het zijn echt haar kindjes alleen heeft ze er totaal geen controle over, ze laat ze ook nauwelijks uit (ja ze gaat wel met ze plassen maar dat is echt 5 minuten werk) omdat ze haar gewoon omvertrekken met zijn tweeën.

Tukker hier heeft Ms K dat ook heel lang nog gehad, zodra ze op haar buik lag moest ze ook spugen zelfs uren na de fles nog.
    Ze wilde dan ook helemaal niet graag op de buik liggen, was altijd krijzen als ze het moest.

20. elsie22

elsie22 Niet meer actief

pff ben echt moe omdat sam zo vroeg wakker was! ga zo als hij gaat slapen ook slapen. hoop dat ik me dan vanmiddag een beetje beter voel zodat ik toch naar de hema kan gaan.

Deel Deze Pagina