Thuisblijfmama's deel 2!!!

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door Sannaa, 24 mrt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sandraske

sandraske VIP lid

23 jul 2010
    14.043
    0
    0
    Noord-Brabant
    @pluk das lekker zulke honden! onze hond is ook heel belangrijk voor ons maar heeft zeker een goede opvoeding gehad.. Net zo belangrijk als kinderen opvoeden toch?

@elsie ik ben ook echt zo gammel nog steeds, echt een heftige maandelijkse periode pff, ga zo ook even liggen..

Rienke ligt net op bed, was vergeten het rolgordijn op haar kamertje dicht te doen, de zon staat er nu pal op dus het is er nu 22 graden dus ze ligt zonder slaapzak in bed..

2. elsie22

elsie22 Niet meer actief

@sandraske ik voel me ook vaak gammel, niet alleen tijdens ongesteld zijn:( ga maandag naar de huisarts want ben het een beetje zat weinig energie te hebben, maarja vraag me af wat ik er aan kan doen.

3. sandraske

sandraske VIP lid

23 jul 2010
    14.043
    0
    0
    Noord-Brabant
    ik moet morgen even naar de huisarts, heb al sinds mijn zwangerschap last van mijn darmen, toch maar een keertje naar laten kijken.. (en dat is tijdens ongesteld zijn dus nog erger)

Rienke weigert overigens om te slapen, heb haar er maar uitgehaald dus ze ligt nu in de box te spelen..

4. tukker

tukker Fanatiek lid

1 dec 2009
    2.980
    17
    38
    Thanks meiden, ok dus veel van jullie kindjes spugen ook als ze op de buik rollen. Renske heeft ook nurtriton er bij ingehad en we zijn gaan afbouwen en dat ging heel goed. En iidd fruit en groente spuugd ze niet. HEt is ook niet elke dag erg. Ze heeft er geen last van.

Fafje,haha als je voor een 2e kindje gaat dan wil je het ook wel graag snel zwanger zijn he?! REnske heeft nu bijna 2 weken nutrilon peti en het eczeem lijkt rustiger te worden...volgende week moet ik haar weer laten zien bij de ha. Enne nieuwe camere leuk hoor!

Elsie, jammer dat je je zo moe voelt. En idd dan maar weer naar de ha gaan.

Sandraske, En heeft rienke nog willen slapen? Of ligt ze nu op 1 oor?
    Ik heb trouwens net zoals jij tijdens mijn periode ook wat meer last van de darmen. DE afgelopen x was ik het gelukkig 1 week en al die keren ervoor bijna 2 weken...
    Over het witte puntje van rienke het kan ook een talg kliertje zijn.

Pluk, Pfff wat raar dat degene waar je over verteld te goed voor haar honden wil zijn..en dat het juist in het nadeel werkt voor de honden:(. De beestjes hebben meer dan 3/4 x 5 min beweging nodig, en een leider die weet waar ze staat en haar honden. Want dit vraagt om problemen....we hebben er genoeg in het asiel...

VAndaag fanatiek in huis ramen gelapt, combi oven schoon gemaakt. GEzogen en gedweild. en om 13:30 met REnske en Yoshi naar de groente boer en supermarkt gelopen en boodschapjes gehaald.
    Vanvond zwemmen met 2 dinnetjes van mij.

En vandaag is het super stoere lieve spijker jasje binnen gekomen die ik voor REnske had besteld bij v en d online. Heb ook een badpakje en wit petje en kleertjes geshopt voor haar afgelopen wkend. (kinderbijlslag is weer goed besteed;):p)

5. elsie22

elsie22 Niet meer actief

@tukker ik heb ook kleertjes gekocht voor sam vanmiddag!! een broekje een blousje en tshirt! en 2 nieuwe zomer slaapzakken.

ben dus weer de winkel in geweest! bij de hema en later nog het kruitvat, daar nog een pyjama en sokjes gekocht en pap voor sam:)
    vond het wel weer spannend en daardoor kost het me ook best wat energie maar de winkel inlopen ging al beter:)

@sandraske is rienke nog gaan slapen?

@hier heb sam nu ook nog even op bed gelegd, hij zat alweer in de ogen te wrijven. ben benieuwd of ie echt gaat slapen.

6. sandraske

sandraske VIP lid

23 jul 2010
    14.043
    0
    0
    Noord-Brabant
    @tukker de witte puntjes zijn wel keihard en scherp dus denk toch niet aan talgkliertjes, nouja we wachten maar af..

Rienke ligt vanaf drie uur te slapen, ze viel tijdens de fles al in slaap..

Leuk spijkerjasje! Heb er voor Rienke ook eentje met een bodywarmer erover..

Ik heb vandaag eigenlijk niet zo veel gedaan nouja morgen weer een dag..

7. Sannaa

Sannaa Fanatiek lid

12 jan 2009
    2.232
    0
    0
    Velsen
    @elsie: gefeliciteerd!!! Knap hoor! Ga zo door!

Hier veel buiten geweest, ik ees later wel bij! Groetjes!

8. elsie22

elsie22 Niet meer actief

@sannaa vond het ook gewoon weer leuk om in de winkel te zijn, en het zal wel steeds makkelijker gaan:).

9. fafje

fafje Niet meer actief

hoi!!

tukker, oh gelukkgi gaat die nieuwe voeidng dan beter!! vervelend dat ze eczeem heeft, gelukkig is het wel rustgi gewoden...!
    En wat leuk, ik ga ook es kijken op v&d online, nooit gedaan!

Elsie, SUPER goed meid!! jeetje wat leuk...zag je de lol er ook van in...zo te zien goed geshopt! /rustig aan en alles komt goed!

@hier, cb geweest Mirza is 8kg en 65,5 cm! hihi...alles was helemaal volgens het lijntje!
    Best wel veel gewandeld en boodschappen gedaan...en toen was de dag alweer om! Mirza is echt mega vrolijk!!

het is weer aso tvavond, i love it! fijne avond dames!

10. tukker

tukker Fanatiek lid

1 dec 2009
    2.980
    17
    38
    Sandaske, is het ook scherp? want dan is het zeker een tandje. Want REnske beet vanmiddag op de muis van mijn hand en ik zij au!

Elsie, You go girl, het gaat de goede kant op met jou!

Ik ga mij klaar maken om te zwemmen...en denk dat ik na die tijd geen puf meer heb om hier te komen..ben nu al moe.

11. sandraske

sandraske VIP lid

23 jul 2010
    14.043
    0
    0
    Noord-Brabant
    @tukker ja het is echt scherp, ze mag mijn vinger niet meer in haar mond steken auwie!

@elsie supergoed!

@fafje rienke is, vergeleken met mirza, echt een reus met haar 71 cm

veel plezier met de aso-tv, ik ga het ook kijken :)

12. fafje

fafje Niet meer actief

sandraske, haha ja heh en dat terwijl mensen als ze hem zien zeggen...zooo jij krijgt goed te eten, wat ben je groot hahah

ehct grappig gister en eergister 2 wildvreemde :p

13. YenD

YenD VIP lid

31 aug 2009
    6.343
    2
    0
    gelukkige huisvrouw
    ergens tussen hier en daar
    hey meiden...

heb niet veel te vertellen, vandaag maar eens de slingers van de muur gehaald, afgelopen zondag verjaardag van mn jongens gehad.
    en mn roze bank geprobeerd zwart te verven hahaha...
    het is redelijk gelukt, hij is nu grijs. volgende week nog een x kleuren.

ik duik mn bedje in, hoop dat dean niet weer gaat huilen zo.

trusten

14. sandraske

sandraske VIP lid

23 jul 2010
    14.043
    0
    0
    Noord-Brabant

Rienke is ook wel erg lang hoor, zit boven de lijn... gisteren vroeg iemand of ze al kon lopen, nou nee dus

15. elsie22

elsie22 Niet meer actief

goeiemorgen!!

sam was vandaag gelukkig om 6.50 wakker! 7.15 zijn we eruit gegaan en heb hem weer een bordje pap gegeven.
    vanmiddag komt de dochter van mijn vriend weer dus word weer een druk weekend, wel met mooi weer geloof ik.

fijne dag allemaal!

16. tukker

tukker Fanatiek lid

1 dec 2009
    2.980
    17
    38
    Goede morgen,

Hier zoals altijd een rustig nachtje, Renske werd weer om 7 u wakker en om 7:30 opgestaan zolas elke morgen.

Ik mag mijn handjes dicht knijpen want we hebben nog nooit echt avond en nacht pirikelen gehad met REnske. Behalve als ze ziek was.

Elsie, het wordt idd mooi weer! Van het wkend lekker wandelen met je gezinnetje.

17. tukker

tukker Fanatiek lid

1 dec 2009
    2.980
    17
    38
    @ lengte baby mama is 1,77 papa 1,90 en Renske was de laaste x bijna 66 cm denk dat dat wel goed is.

Maar Rienke is best lang mat haar 71 cm!

Fafje jij bent denk ik niet zo groot he? Dan lijkt Mirza bij jou misscien wel een mega baby, want dat hebben veel mensen vaak. Maar je zij dat hij al 8 kg weegt lekkere stevige vent!

Om 10 uur komt er iemand kijken naar onze tuin berging die we te koop hebben staan op MP. Want aantstaande week heeft mijn man vakantie en dan beginnen we te verbouwen aan de tuin en dan moet het huisje weg zijn. Ik hoop dat de mensen hem willen hebben.

18. elsie22

elsie22 Niet meer actief

@tukker het zonnetje schijnt nu al lekker dus ga straks ook even lekker wandelen denk ik!

19. fafje

fafje Niet meer actief

goede morgen!

tukker, heb je bieden of een vaste prijs...denk wel dat je em snel kwijt bent, meer mensen gaan nu aan de tuin beginnen! alleen hopelijk precies als je man vakantie heeft!
    Ja klopt Mirza is lekekr dik :D en ik ben 1.58m ofzo...dan lijkt hij zeker groot haha!

@hier, heerlijk nachtje, 7 uur hoorde ik em brabbelen, ben 15 min later opgestaan en pap gegeven....net in badje geweest en ligt nu in bed..

later op de middga gaan we langs mn stiefvader, maar daarvoor moet ik eigenlijk pasfoto's maken..voor mn ID...die is al verlopen sinds vorig jaar, erg heh!

20. elsie22

elsie22 Niet meer actief

voel me vandaag weer zo slap:( ik word er zo gek van!! maandag ga ik naar de huisarts, maarja wat zou die er aan kunnen doen?

Deel Deze Pagina