Thuisblijfmama's deel 2!!!

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door Sannaa, 24 mrt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. elsie22

elsie22 Niet meer actief

ik heb de huisarts net toch maar even gebeld ookal heb ik maandag een afspraak, ben er zo klaar mee dat ik nog steeds weinig energie heb en me slap voel! word in de loop van de ochtend terug gebeld.

2. pluk

pluk VIP lid

13 dec 2005
    16.247
    4.480
    113
    Elsie ik ben benieuwd wat de huisarts zal zeggen en anders gewoon vragen of ze even bloed willen afnemen om te kijken of je misschien ijzer tekort hebt .

Hier gisteren een gesprek gehad op school, even heel kort door de bocht genomen.
    - juf is onder de indruk dat Mr K zichzelf heeft leren lezen en zelfs heel moeilijke lange woorden weet te "ontcijferen"
    - uit de leestest blijkt dat hij niet alleen weet wat hij leest maar ook verbanden en linken legt (ik ben een neef - Mr K verteld dat kwik kwek en kwak geen zonen zijn van donald duck maar neven net zoals hij een neef heeft)
    - hij laat gewenst gedrag zien en springt nooit uit de band (zal nooit terug duwen of slaan als hij geduwt wordt )
    - hun advies is om hem te laten testen door een speciale psychologe die ook hoogbegaaftheid vast mag stellen
    - hij neemt alles in zich op en observeert alles.

Maar goed straks meer ga er eerst even 1 van school afplukken

3. fafje

fafje Niet meer actief

pluk, hmmm wat svchattig en goed dat hij dat alelmaal al kan heh...zou wel fijn zijn als het vast gesteld kan worden, dna weet je tenminste wat je moet doen!

elsie, klote meid....mijn moeder was ook een hele tijd slap etc en onwijs moe...heeft een uitgebreider bloed onderzoek gehad, bleek dat ze zo lang met een lichte vorm van pfeiffer had gelopen!...
    Eet je zelf wel gezond, genoeg ijzer en vitamines?

4. tukker

tukker Fanatiek lid

1 dec 2009
    2.980
    17
    38
    Pluk, wat knap al van MR k! En idd als er iemand er na kan kijken en een diagnose kan stellen dan weet je hoe en wat je het beste kunt doen voor hem, heel veel succes!

Fafje, ik heb het tuin huisje verkocht! Idd dit is de tijd veel mensen gaan met hun tuina an de gang. Veel plezier vanmiddag!

Elsie, hoop dat ze een beetje kunnen achterhalen waar dat vermoeide vandaan komt. Hier ook wel vaak moe maar geef er niet teveel aan toe. Maar doe het mezelf ook wel aan heb veel slaap nodig en lig er vaak te laat in..

REnske slaapt lekker en vanmiddag na haar fles gaan we ff door de stad lopen en naar mijn oma bakkie doen en oma kan weer lekker tutten met renske:).

5. elsie22

elsie22 Niet meer actief

@fafje ziekte van pheiffer heb ik al gehad, misschien is het wel bloedarmoede want ik zie ook wit, maarja misschien krijg ik weer een kleurtje nu het mooier weer is.

@tukker ik geef er wel wat vaker aan toe omdat ik door die vermoeiendheid ook weer de angsten krijg en dat is echt heel vervelend!

6. sandraske

sandraske VIP lid

23 jul 2010
    14.043
    0
    0
    Noord-Brabant
    @elsie beterschap! bij mij hebben ze gisteren bloed geprikt dus ben benieuwd..

@tukker veel plezier in de stad en bij oma!

@pluk goed dat mr K dat allemaal al kan, ben benieuwd wat er uit de testn komt.

@hier rienke net opgehaald op kdv, ze lag lekker te slapen in de kinderwagen buiten en ze had gespeeld met een vriendinnetje in de box.. was heel grappig, ze zaten steeds aan elkaar te friemelen, handje vasthouden enz..
    ze ligt nu weer op bed, was nog steeds aan het gapen..

vanmiddag even lekker niks, misschien nog even langs mijn oudcollega's, moet toch nog wat dingetjes aanschaffen voor mijn hardloophobby..

(ik ben in 2 weken tijd 3.5 kg afgevallen.. ik = trots op mezelf!!)

7. palmie37

palmie37 VIP lid

8 jun 2009
    5.294
    40
    48
    administratief medewerkster
    overijsel
    Hallo meiden, ben ikke weer ff:p

Tukker, wat fijn dat het zo goed gaat met Renske en natuurlijk met jouw!
    Is jullie tuinhuisje verkocht?

Elsie, misschien kan je je door het mooie weer en het lekkere zonnetje weer een beetje opladen?

Fafje, wat heb je weer onwijs leuke foto's van Mirza op je hyves!

Sandraske, hoe is het met het helmpje?

Hier was het een slaaploze nacht, Chloé kon de slaap niet vatten en heeft daarom ook mama en papa uit de slaap gehouden, hmmmm dan maar inhalen in het weekend!
    Verder gaat het hier heel goed, alleen beginnen steeds meer mensen te vragen he gaat ze al staan, grrrrrrrrrr neeeeeee nog niet:x
    Oh dan is ze een latertje he;)

8. sandraske

sandraske VIP lid

23 jul 2010
    14.043
    0
    0
    Noord-Brabant
    @palmie

helmpje zit EINDELIJK goed, draait een klein beetje maar dat hoort er bij zeggen ze...

Wel balen die slapeloze nachten! Ik kan er ook zo slecht tegen, gelukkig gaat het hier redelijk goed de laatste week (ze lag vanmorgen wel om half zes al stemoefeningen te doen)

trek je niks aan van het commentaar van anderen, als ze naar school moeten, kunnen ze allemaal lopen ;)

mijn man liep pas met zijn twee jaar en ons neefje was 20 maanden toen hij liep..

Zometeen naar de HA met rienke, ze heeft eczeem in haar gezichtje en het wordt steeds erger eigenlijk.. Heb geen idee waar ze het van heeft..

9. pluk

pluk VIP lid

13 dec 2005
    16.247
    4.480
    113
    Zo daar was ik weer

elsie wat goed dat je toch wat geshopt hebt zeg.

sandraske goed bezig zo met het afvallen

palmie het vroeg of laat gaan staan zegt geen ene reet hoor. Die van mijn trokken zich allebei met 10 maanden op tot staan toch was Mr K bijna 17 maanden toen hij los durfde te lopen
    Ms K van net 14 maanden toen ze los begon te lopen.
    Mijn buurmeisje (net zo oud als Ms K) ging pas met 16 maanden staan en kwam ook met 17 maanden voorbij lopen.

We gaan dus a.s maandag officieel de school toestemming geven voor het testen van Mr K. En dan zien we wel wat eruit zal gaan komen.

Groetjes Anita

10. fafje

fafje Niet meer actief

tukker, zooo das snel ;) veel plezier, lekker tutten in de tuin :D

palmie, ach netals aan mij vragen ze of hij al kruipt...dna dnek ik..hallo hij is net 1 dag 7 mnd haha
    Ja grappig heh, heb een nieuwe camera, ben gelijk verslaafd aan foto's maken hihi

sandraske, pff eindelijk het helmpje, halleluja! wat zielig voor Rienke, heeft ze iets gegeten waardoor het kan komen?? of erger is geworden?...mss ander wasmiddel, een bepaalde creme?!
    En goed hoor afvallen ;)

pluk, oh moeten zijd at per se goedkoeuren??

elsie, hih ff btj zonnen dan EN bloed prikken ( dahctd at je dat al had gedaan, of zou je dat doen?)

@hier, mnet even pasfoto's gemaakt, ohhhh wat lelijk zeg!
    en wat dingetjes gekocht, ik kan me zo slecht beheersen ...had me voorgenomen niks te kopen, had ook niks nodig...
    Loop de kruidvat in, en eruit maar dan 15 euro lichter...slabbers en pyama voor mirza...en zonnebrandcreme alvast voor hem...

Straks even naar mn stiefvader en denk vanavond bij mn moeder eten! Heb Mirza's eten al gemakt...zoete aardappel met bietjes! lekker joh!

11. palmie37

palmie37 VIP lid

8 jun 2009
    5.294
    40
    48
    administratief medewerkster
    overijsel
    Thanks meiden dan hebben we dus nog wel even, tja je word er toch af en toe een beetje onzeker van;)

Sandraske, gelukkig dat de helm nu goed zit enne heeft ze dat eczeem sinds ze de helm heeft?

12. sandraske

sandraske VIP lid

23 jul 2010
    14.043
    0
    0
    Noord-Brabant
    Ze heeft altijd al een beetje een droge huid maar sinds eergisteren is het eczeem erger.. Ze heeft eergisteren een potje op met tomaat, misschien dat dat de boosdoener is..

De HA dacht eigenlijk niet aan voedselallergie, aangezien het eczeem dan over haar hele lijfje zou zitten en dat is niet zo.. Heb een heel lichte hormoonzalf gekregen, een weekje smeren (om de dag) en dan moet het ver over zijn...

Ik ga zo even een luier verschonen want aan de rode kop te zien, zit ze er eentje heerlijk te poepen hier..

13. elsie22

elsie22 Niet meer actief

ik heb de huisarts gesproken, heb maandag een afspraak. hij denkt niet dat het iets ergs is dat ik zo moe ben, wel waarschijnlijk bloedprikken. het lucht toch wel even op gelukkig.
    vanmiddag lekker in de tuin gezeten en gespeeld met sam en meisje:) en sam zijn nieuwe kinderstoel is opgehaald.

14. tukker

tukker Fanatiek lid

1 dec 2009
    2.980
    17
    38
    Heel stuk getypt druk op back space alles weer weg GRRRRRRRRRRR:x:x:x:x:x

Hmmm heb geen zin meer om het overnieuw te doen. Weet iemand hoe je dat muisvakje op je laptop kunt uitschakelen? Wordt er GEK van!

15. elsie22

elsie22 Niet meer actief

@tukker oh wat vervelend!! geen idee hoe dat moet, sorry!

16. sandraske

sandraske VIP lid

23 jul 2010
    14.043
    0
    0
    Noord-Brabant
    configuratiescherm > hardware > muis > apparaatinstellingen > huppeldepup touchpad uitschakelen

(tenminste bij mijn laptop kan het)

17. tukker

tukker Fanatiek lid

1 dec 2009
    2.980
    17
    38
    Thanks sandraske ik ga meteen kijken.

18. sandraske

sandraske VIP lid

23 jul 2010
    14.043
    0
    0
    Noord-Brabant
    succes!!

19. Sannaa

Sannaa Fanatiek lid

12 jan 2009
    2.232
    0
    0
    Velsen
    Hier duik ik mijn bed in! Prettig weekend allemaal, als het mooi weer is ben ik weinig hier denk ik! Groetjes!

20. elsie22

elsie22 Niet meer actief

goeiemorgen!!

hier lekker geslapen, sam werd om 6.50 wakker! tegen 7.30 naar beneden voor zijn bordje pap. nu zit ie lekker in bad met papa en zus:)

fijne dag allemaal!

Deel Deze Pagina